اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه دوخت و برش پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر

VN-20688
جنس بدنه: آلومینیوم
ابعاد: 68*14*20 سانتی متر
طول دوخت: 50 سانتی متر
عرض دوخت: 3 میلی متر
توان: 300 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت و برش پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر

دستگاه دوخت و برش پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر
 
کاربرد و کارایی
 
دستگاه دوخت و برش پلاستیک برای برش و دوخت زدن پلاستیک های نازک یا انواع نایلون بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس، ماکارونی و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... به کار گرفته می شود. این دستگاه دوخت و برش با طول دوخت 50 سانتی متر در صنایع و مشاغل کوچک و بزرگ و کسب ‌و کارهای خانگی متنوعی قابل استفاده است و حتی در بسته بندی سموم یا مواد پتروشیمی و اساسا هر محصولی که برای عرضه بهتر محصولات خود نیاز به پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی دارند نیز یک دستگاه قابل اطمینان و امن است. دستگاه سرعت بالا و استهلاک پایینی دارد و می تواند به صورت تمام وقت برای بسته بندی مستحکم و پلمپ شده محصولات کار کند.  دستگاه دوخت و برش پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر قابلیت زدن انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت روی بسته های محصولات دارد. حداکثر سایز قابل دوخت دستگاه نیز 50 سانتی متر و عرض دوخت آن هم 3 میلی متر است. اساسا این دستگاه دوخت و برش در بسته بندی قطعات کوچک و یا محصولاتی که نیازمند نمایش محصول از داخل بسته هستند کارایی عالی و بهینه دارد.
 
ماهیت دستگاه
 
این دستگاه دوخت و برش پلاستیک یک دستگاه‌ دوخت یا پرس رومیزی و دستی است که از یک پدال دستی برای انجام کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف استفاده می کند. اوپراتور دستگاه باید پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار داده و پدال آن با دست را بر روی دو لبه بسته‌ بندی فشار بدهد تا درب بسته توسط پرس های حرارتی دوخته شود. وجود تایمر کار با این دستگاه را بسیار ساده کرده و تنها کافی ا‌ست تا دستگاه را به مدت چند دقیقه روشن بگذارید تا گرم شود و سپس تایمر آن را مناسب با حجم و نوع کار خود تنظیم کنید. برق مصرفی این دستگاه دوخت ساخت ایران تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری است و با توان دوخت 300 وات کار می کند.
 
ویژگی کالا
 
دستگاه دوخت و برش پلاستیک با طول دوخت 50 سانتی متر با تایمر از بدنه ای از جنس آلومینوم با رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ ساخته شده است. این دستگاه دوخت و برش پلاستیک باکیفیت ترین متریال موجود در بازار را برای بسته بندی به کار می گیرد و به همین دلیل یک گزینه عالی و متناسب با استانداردهای بهداشتی بسته‌ بندی مواد غذایی محسوب می شود. ابعاد دستگاه 20 در 14 در 68 سانتی متر است و تنها 6 کیلوگرم وزن دارد. یعنی می توانید در کمترین فضاهای ممکن نیز از این دستگاه برای انجام کارهای مربوط به دوخت و برش بسته‌ بندی ها استفاده کنید. سهولت در نصب و جایگزینی رول و فیلم دستگاه نیز سرعت کار قابل قبولی به آن داده است.
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    68*14*20 سانتی متر
  • طول دوخت
    50 سانتی متر
  • عرض دوخت
    3 میلی متر
  • توان
    300 وات
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    6 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    رو میزی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
علی چنپا / 28 بهمن 1399
سلام،سفارش ما ثبت شد؟کی تحویل داده می شود
پاسخ
ویترین نت / 26 آبان 1400 16:12

سلام.لطفا برای اطلاع از نحوه خرید با کارشناسان ویترین نت تماس بگیرید.


021-91001170

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز