اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 18 سینی برقی مدل D90e بدون رطوبت سنج

VN-20693
2 (از 1 نظر)
ظرفیت دستگاه: 20 تا 30 کیلوگرم در هر پارت
سوخت مصرفی: برق
جنس بدنه: دوجداره گالوانیزه
تعداد سینی: 18 سینی
ابعاد سینی: 48*32 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

17,700,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

17,700,000

تماس با تامین کننده
تاوریس صنعت
تاوریس صنعت
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 18 سینی برقی مدل D90e بدون رطوبت سنج

کاربرد و کارایی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 18 سینی مدل D90e، یک تجهیرات فراوری صنایع غذایی برای مصارف فروشگاهی و کارگاهی است که کار خشک کردن و گرفتن رطوبت انواع میوه و صیفی‌جات ازجمله سیب، پرتغال، کیوی، موز، آناناس، انجیر و… یا انواع گیاهان دارویی، جلبک و انواع جوانه و حتی گوشت یا انواع محصولات شیلات مانند میگو و ماهی کیلکا را انجام می دهد. این دستگاه ظرفیت بسیار بالایی در خشک کردن مواد ورودی دارد و وجود 20 عدد سینی در ابعاد 48 در 32 سانتی متر، به شما اجازه می دهد که به‌ طور همزمان، میوه‌ ها و سبزی ها را در حجم زیاد خشک کنید و در مدت زمان کمی، حجم بالایی انواع محصول معادل 30 کیلوگرم در هرپارت رابرای فروش خشک کنید. بنابراین یک گزینه مطلوب برای راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک در مغازه یا کارگاه های متوسط و همچنین در سوله های صنعتی خواهد بود.
این محصول قابلیت تولید لواشک در حجم بالا از انواع میوه اعم از آلوچه، انجیر، کیوی، موز، سیب، پرتقال، خرمالو، زردآلو، توت فرنگی، گوجه سبز، آناناس، آواکادو، هلو، خرما، انبه هم دارد یا می تواند در رستوران ها برای خشک کردن گوجه ، کدو حلوایی ، پیاز و سیر برای غذاهای مختلف هم استفاده شود. این دستگاه مجهز به دو فن رطوبت گیر قدرتمند 60سانتی است که رطوبت میوه‌ ها و سبزی ها را به صورت کامل می‌ گیرند اما تازگی و تردی آنها را حفظ می ‌کنند. به همین دلیل هم میوه و سبزی خشک ‌شده خروجی این دستگاه بسیار لوکس و دارای طعم و بو و رنگ عالی خواهند بود و حتی یک درصد از میزان ویتامین ‌ها و خواص غذایی خود را از دست نداده و از هرگونه میکروب و باکتری عاری هستند.



 

ماهیت دستگاه

منبع تغذیه این دستگاه میوه خشک کن صنعتی، برق است و با برق تکفاز و سه فاز کار می کند. سیستم حرارتی دستگاه نیز شامل یک مشعل گازی و المنت با قدرت 8000 کالری و دو عدد فن رطوبت گیر است که حرارت دهی را به صورت غیر مستقیم انجام می دهند. حرارت دهی به صورت غیر مستقیم با هوای گرم مانع سیاه شدن میوه و سبزیجات خشک شده می شود و خواص مواد خوراکی نهایی را هم کاملا حفظ می کند. درضمن دستگاه موتور گردش هوا و موتور رطوبت گیر و رطوبت سنج هوشمند هم دارد که تضمین می کند رطوبت موجود در مواد خوراکی چیده شده در سینی های داخل کابین ها به طور کامل گرفته شده و کاملا خشک شوند.
روی تک کابین اصلی دستگاه نیز سیستم سیرکولاسیون و گردش هوای داغ تعبیه شده تا در کنار سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، کیفیت و سلامت محصول خروجی آن را تضمین کنند. این دستگاه  همچنین دارای چراغ های سیگنال برای کنترل دما و فن دارای تابلوی برق صنعتی با کنتاکتور و ترمینال استاندارد است و  تمامی قطعات تابلوی آن برحسب امپر بالا طراحی شده اند.


 

ویژگی کالا

جنس بدنه این دستگاه میوه خشک کن 15 سینی، از ورقه های گالوانیزه دوجداره  و مقاوم و ضدضربه با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک است و سینی های آن هم از فولاد با روکش پلی اتیلن ساخته شده اند که مانع رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی مضر است. همچنین برای صرفه‌ جویی در مصرف انرژی بدنه و کابین دستگا با عایق حرارتی نسوز با دانسیته بالا پوشانده شده و درب یخچالی با پرت حرارتی صفر دارد. نظافت آسان  نیز رعایت نکات بهداشتی و در کل کار با این دستگاه را برای هر اوپراتوری بسیار راحت کرده است. ابعاد و بزرگی دستگاه نیز 55 در 60 در 90 سانتی متر است و 70 کیلوگرم هم وزن دارد. دستگاه مذکور همچنین دارای رطوبت سنج و سنسور و ترموستات نیز هست.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    90*60*55 سانتی متر
  • ظرفیت دستگاه
    20 تا 30 کیلوگرم در هر پارت
  • تعداد سینی
    18 سینی
  • ابعاد سینی
    48*32 سانتی متر
  • جنس سینی
    فولاد
  • سوخت مصرفی
  • جنس بدنه
    دوجداره گالوانیزه
  • سنسور
    دارد
  • رطوبت سنج
    ندارد
  • ترموستات
    دارد
  • گارانتی
    24 ماه
  • خدمات پس از فروش
    15 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
سیروس / 29 تیر 1400
رطوبت سنج دارد ؟چرخ جهت جابجایی راحت دستگاه دارد ؟ سینی لواشک دارد
پاسخ
ویترین نت / 13 آذر 1400 16:16

خیر رطوبت سنج ندارد، چرخ دارد، سینی لواشک اشانتیون دارد

سیروس / 29 تیر 1400
چند ساعت طول میکشه میوه خشک بشود 2- دفترچه راهنما برای هر نوع میوه دارد ؟
پاسخ
ویترین نت / 13 آذر 1400 16:17

بستگی به نوع محصول و ضخامت میوه دارد ،بله دفترچه دارد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز