اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی چدنی 80 سانت دو فک

VN-20700
عرض دوخت: 3 میلی متر
توان دوخت: 350 وات
جنس بدنه: چدن
زمان دوخت: 2 ثانیه
میز نگهدارنده: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی چدنی 80 سانت دو فک

کاربرد و کارایی
 
دستگاه دوخت پدالی چدنی 80 سانت دو فک، یک دستگاه دوخت پدالی سریع و قوی است که قابلیت دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... را دارد. دستگاه مذکور می تواند انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی از نازک ترین تا ضخیم ترین نایلون ها و حتی پاکت‌ ها و کیسه‌ هایی از جنس فویل ‌های آلومینومی، سلفون، لمینت، ترسبافون، متالایز را دوخت بزند. این دستگاه دوخت پدالی چدنی امکان دوخت بسته ها با طول بالا را به شما می دهد و به همین دلیل برای بسته بندی های خاص در صنایع مختلفی از صنایع غذایی گرفته تا صنعت قطعات الکترونیکی به کار گرفته می شود.
اساسا تمامی کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های تولیدی، فروشگاه‌ ها و کسب ‌و کارهای خانگی که برای عرضه بهتر محصولات خود نیاز دارند درب پاکت‌ های پلاستیکی آن‌ ها را کاملا پلمپ کنند، مثل فروش و عرضه فله ‌ای محصولاتی مثل حبوبات، ادویه ‌جات و قهوه و غیره، می توانند از دستگاه دوخت پدالی چدنی 80 سانت دوفک استفاده کنند. مخصوصا اینکه می توان از این دستگاه به صورت تمام وقت استفاده کرد و انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت با آن زد. دستگاه دوخت پدالی چدنی 80 سانت دو فک، سرعت بالا و استهلاک پایینی دارد و زمان دوخت آن بین 0.2 ثانیه تا ۲ ثانیه قابل تنظیم است.
 
 
ماهیت دستگاه
 
دستگاه‌ دوخت یا پرس پدالی مذکور، از یک پدال که در زیر پای اپراتور دستگاه قرار داده شده برای انجام کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف استفاده می‌ کنند. اوپراتور باید با فشردن پدال دستگاه را بر روی دو لبه بسته‌بندی فشار دهد تا عمل دوخت انجام شود. برای انجام کار باید پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار بدهید و به کمک فشار وارده با نیروی پا به پدال، فک بالا را به سمت فک پایین برای انجام پرس پاکت و دوخت هل بدهید. با این کار المنت حرارتی تعبیه شده در فک پایین دستگاه پاکت عملیات دوخت و پرس را نهایی و مستحکم می‌ کند.
در دستگاه های دوخت پدالی المنتی  دما توسط زمان قابل تنظیم است و با توجه به ضخامت پاکت می توانید دمای مناسب را برای دوخت انتخاب کنید. در این دستگاه درجه حرارت روی ؟؟درجه قرار دارد که قابل تغییر و تنظیم مجدد است. سایز بسته های قابل دوخت این دستگاه ۳۰۰-۱۰۰۰ میلی متر و عرض دوخت آن 3 میلی متر است و می تواند نایلون هایی با حداکثر ضخامت ۰٫۲-۲٫۸ میلی متر را بدوزد.
 
ویژگی کالا
 
دستگاه دستگاه دوخت پدالی چدنی 80 سانت دو فک ساخت ایران است و جنس بدنه آن از چدن و رنگ آن الکترواستاتیک ضد زنگ است. در دستگاه دوخت پدالی جنس پاکت یک فاکتور مهم در بهره وری و کارایی محسوب می شود و جنس پاکت این دستگاه نیز از باکفیت‌ ترین متریال موجود در بازار است و امکان بسته‌ بندی بهداشتی مواد غذایی را به شما می دهد.
همچنین توان دوخت دستگاه 350 وات و برق مصرف آن هم برق تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری‌ است. حداکثر توان دوخت دستگاه هم 1640 وات است که یک کارایی و کاربرد ایده‌آل به دستگاه می دهد. دستگاه برای راحتی کار اوپراتور به یک میز کار هم مجهز است.
 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض دوخت
    3 میلی متر
  • توان دوخت
    350 وات
  • حداکثر توان دوخت
    1640 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • زمان دوخت
    2 ثانیه
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • میز نگهدارنده
    دارد
  • کشور سازنده
    ایران
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز