اشتراک گذاری

دستگاه مرغ بریان

دستگاه جوجه گردان 6 سیخ

VN-20718
ابعاد: 90*45*180 سانتی متر
تعداد سیخ: 6
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

17,700,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

17,700,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه گردان 6 سیخ

کاربرد و کارایی

دستگاه های جوجه گردان یکی از کاربردی ترین تجهیزات تهیه غذا در رستوران ها و فست فودها محسوب می شوند که امکان تهیه مرغ بریان و سوخاری در تعداد بالا را به شما می دهند. دستگاه جوجه گردان 6 سیخ، دارای ۶ عدد سیخ استیل به طول ۱۰۸ سانتی متر با دسته های چوبی است و ظرفیت پخت ۲۴ عدد مرغ کامل و جوجه بریان به صورت همزمان را دارد. دستگاه جوجه گردان مذکور همچنین به سه عدد شعله برای پخت کامل محتویات سیخ ها مجهز است و قابلیت چرخش تنظیم شده توسط اپراتور نیز از سوختن مرغ ها جلوگیری می کند. دستگاه جوجه گردان 6 سیخ را می توانید علاوه بر تهیه و پخت مرغ های سوخاری و بریان، برای پخت انواع بال، کتف و مرغ پاچینی نیز به کار بگیرید. بنابراین این دستگاه فر جوجه گردان می تواند در تمامی رستوران ها، فست فود ها و مرغ بریانی ها استفاده شود.
در طراحی این دستگاه یک بخش تاج مانند در بالای آن درنظر گرفته شده تا در مواقعی که دستگاه را بیرون از مغازه قرار می دهید، از ریزش باران روی آن جلوگیری کند. در محفظه زیرین دستگاه نیز یک سینی از جنس استیل تعبیه شده تا از ریزش روغن چکه شده از مرغ درحال پخت بر روی زمین جلوگیری شود و همچنین محلی برای نگهداری روغن مازاد باشد. این یعنی رعایت بهداشت و نظافت در رستوران و فست فود شما آسان تر خواهد بود.




 

ماهیت دستگاه

دستگاه جوجه گردان 6 سیخ، دارای یک موتور گیربکسی 3000 وات است و برای پخت مواد غذایی از حرارت سه عدد شعله استفاده می کند. سوخت مصرفی دستگاه نیز می تواند گاز شهری یا گاز کپسولی کپسول باشد.
دستگاه جوجه گردان مذکور دارای پیشخوان است و امکان نصب لامپ هالوژن SMD هم دارد تا دیگر نیاز به نصب پروژکتور نداشته باشید. جنس شیشه بکار رفته در جلوی کابین این جوجه گردان به منظور جداسازی فضای داخل کابین جوجه گردان از فضای بیرون نیز، شیشه سکوریت دوجداره است که در مقابل گرما و حرارت بالا کاملا مقاوم بوده و مانع هدر رفت گرمای داخل کابین می شود و مصرف بهینه انرژی دستگاه را تضمین می کند. این شیشه های سکوریت دوجداره که در یک سمت دارای دستگیره هستند همچنین به‌ عنوان یک مانع برای ورود آلودگی به داخل کابین پخت عمل می کنند. 




 

ویژگی کالا

جنس بدنه و سه جنب دستگاه جوجه گردان 6 سیخ، از استیل ضدزنگ پنج دهم خشدار است که مقاومت بالایی در مقابل خوردگی و زنگ زدگی دارد. قسمت داخلی دستگاه نیز از استیل استریل و سیخ های به کار برده شده در آن نیز از استیل ضدزنگ آبکروم شده ساخته شده اند که مطابق با استانداردهای تجهیزات صنایع غذایی است. ارتفاع این دستگاه فر جوجه گردان ۱۸۰ سانتی متر و طول و عرض آن هم 90 در 55 سانتی متر است. برای حمل آسان و تسهیل در جابه جایی نیز در قسمت زیرین دستگاه 4 عدد چرخ محرک از جنس پلی اورتان با مقاومت بالا تعبیه شده که دو عدد از آن ها ترمزدار هستند.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*45*180 سانتی متر
  • تعداد سیخ
    6
  • جنس بدنه
    استیل
  • موتور
    الکترو نوین
  • نوع موتور
    گیربکسی 3000 وات
  • ظرفیت دستگاه
    24 عدد مرغ
  • موتور گیربکس
    دارد
  • سوخت مصرفی
    گازی
  • نوع سوخت مصرفی
    شهری , کپسولی
  • چرخ محرک
    دارد
  • شیشه سکوریت
    دارد
  • سینی آبریز
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
فرشاد فدایی / 8 اردیبهشت 1401
درود ، در اهواز هم نمایندگی دارید ؟ خدمات پس از فروش دارید؟
پاسخ
دیجی صنعت / 8 اردیبهشت 1401 18:36
سلام نمایندگی نداریم . ۱۰ سال خدمات داریم از طریق باربری هم محصولات رو ارسال میکنیم
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز