اشتراک گذاری

سمپاش خرطومی

سمپاش خرطومی شاخص مدل 423

VN-20941
1 (از 1 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سمپاش خرطومی شاخص مدل 423

کاربرد و کارایی

اگر قصد دارید از کود و سمومی که به صورت گرد هستند استفاده نمایید بهترین گزینه انتخاب یک سمپاش خرطومی می باشد؛ البته با تغییر در برخی از سمپاش خرطومی ها شما می توانید آن را به یک شعله افکن تبدیل نمایید. همان طور که از شکل آن مشخص است این سمپاش یک لوله خرطومی شکل برای انتقال سم به محیط مورد نظر را دارد و در انتهای این لوله خرطومی کلاهک خاصی قرار دارد که به وسیله آن میزان پاشش را می توانید تنظیم نمایید.

 

 

ماهیت دستگاه

سوخت مصرفی این سمپاش بنزینی و نحوه استارت آن هندل دستی می باشد. به لطف جریان هوای زیاد این سمپاش امکان پاشش حدودا یک لیتر در دقیقه میسر است و این عمل از طریق یک توربین ساده و نصب شده بر روی محور مرکزی موتور ( بنزینی دو زمانه ) انجام می شود. این جریان هوای ایجاد شده توسط خرطوم هدایتگر هوا به انتهای لوله خرطوم منتقل شده و از طریق شبکه هایی که در انتهای خرطوم قرار دارند جهت پاشش نیز قابل کنترل می باشد. طراحی دستگاه به گونه ای است که مرکز ثقل آن نزدیک به کمر بوده و حمل و استفاده از آن را بسیار آسان کرده است.

 

ویژگی کالا

دستگاه سمپاش خرطومی شاخص مدل423 ازجمله سمپاش هایی می باشد که از نظر قدرت، استحکام و ظرافت در ردیف محبوب ترین سمپاش های خرطومی دنیا است. این سمپاش به صورت دمنده ، پاشش محلول محافظ گیاهان و سموم را ، از طریق جریان هوای شدید ،انجام می دهد. تکنیک عملکرد این سمپاش ها برای شکستن محلول و تولید قطرات سم  ، استفاده مستقیم از جریان هوای ایجاد شده توسط پره ها می باشد. بیشترین موارد استفاده از این سمپاش در مزارع، باغها و دامداری ها می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
عمار سیفی / 16 اسفند 1399 09:23
پاشش ضعیفی دارد نشتی دارد عمود پاشی ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز