اشتراک گذاری

دستگاه سلفون کش

سلفون کش دستی بزرگ

VN-21160
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سلفون کش دستی بزرگ

کاربرد و کارایی
 
دستگاه سلفون کش دستی بزرگ، یکی از دستگاه های پر کاربرد بسته بندی در خانه ، کارگاه ها و کارخانجات است که قابلیت سلفون کشی روی بسته بندی محصولات و مواد غذایی مختلف گوشتی، سبزیجات، حبوبات، ماهی، میوه و قارچ یا بسته بندی انواع  کیک و درسر یا شیرینی در قنادی ها و بسته بندی سالاد و مواد غذایی در رستوران ها و فست فودها را دارد. می توانید روی این دستگاه رول های بزرگ سلفونی ۱۰۰۰ متری با عرض ها و ضخامت های مختلف نصب کنید و در سالن های تولید قارچ، قنادی ها و رستوران ها یا سوپرمارکت ها از ان استفاده کنید. روی این دستگاه رول سلفون تا عرض  39 الی 40 سانتی متر هم نصب می شود که میزان بازدهی دستگاه را بالا می‌ برد.
دستگاه سلفون کش دستی مذکور دارای تیغه یا کاتر برش خارجی با کارکرد سلفون کش مواد غذایی است. جنس این تیغه از فلز است و سرعت قطع بالایی دارد. دستگاه برای قطع سلفون نیازی به برق ندارد. در هر بار مصرف نیز نیازی به پیدا کردن ابتدای رول نخواهید داشت و می توانید بدون وقفه از آن استفاده کنید. در صورت اتمام رول سلفون نیز جایگذاری یک رول استرچ جدید در دستگاه در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد. بنابراین این دستگاه سلفون کش دستی بزرگ یک گزینه فوق العاده برای استفاده در سالن های قارچ ، قنادی ها و رستوران ها یا سوپرمارکت ها خواهد بود. علاوه بر اینها این دستگاه استرچ کش دستی به یک روکش تیغه برش، برای پوشاندن تیغه در زمان هایی که از دستگاه استفاده نمی کنید مجهز است که امنیت کار با دستگاه تضمین می کند. 
 
ماهیت دستگاه
 
این دستگاه استرچ کش دستی بزرگ دارای سیستم برش کاتر و نوع سلفون کشی افقی است. دستگاه سلفون کش رومیزی بزرگ به دو غلتک برای چسباندن سلفون و یک قطعه استیل ضد زنگ مجهز است که این امکان را می دهد سلفون در هنگام بسته بندی از زیر محصول عبور داده شود و آن را بسته بندی کند. سلفون کش دستی مذکور برای سلفون کشی و چسباندن فیلم های مخصوص روی بسته بندی انواع محصولات از یک تیغه فلزی مخصوص هم بهره می برد. کار کردن با این محصول بسیار ساده است. تنها کافی است تا سلفون کش ایزیکات را رو به روی خود بگذارید و ظرف را در فاصله کمی از سلفون کش قرار بدهید و سلفون را به روی ظرف بکشید و بعد سلفون را قطع کنید و باقیمانده سلفون را به ظرف بچسبانید. دستگاه فاقد سیستم حرارتی است و برای قطع سلفون هم نیازی به برق ندارد. این یعنی  امنیت بیشتر در حین کار و میزان مصرف انرژی کمتر. به همین دلیل این دستگاه یکی از بهترین ترین تجهیزات سلفن کشی از نظر هزینه های مربوط به مصرف انرژی محسوب می شود.
 
ویژگی کالا
 
بدنه دستگاه سلفون کش دستی بزرگ، کاملا ضد زنگ است و برای استفاده در محیط هایی که رطوبت بالایی دارند هم استاندارد و مناسب خواهد بود و باعث طول عمر و ماندگاری دستگاه می شود. ابعاد تقریبی دستگاه مذکور کاملا جمع و جور است و وزن کمی هم دارد و به عنوان یک دستگاه سلفن کش رومیزی به راحتی می توانید آن را جابه جا و با خود حمل کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد که دستگاه را در محیط های کارگاهی و فروشگاهی با متراژ پایین هم جانمایی کرده و در کمترین فضاهای کسب و کاری هم برای بسته بندی از ان استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محمد علی مرادیها / 2 شهریور 1401
جهت خرید ثبت سفارش کردم
محمد علی مرادیها / 2 شهریور 1401
جهت خرید ثبت سفارش کردم
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز