اشتراک گذاری

میز کار استیل

میزکار استیل طول 150 در عرض 65 بدون طبقه دارای پاتراکی

VN-21164
3.3 (از 3 نظر)
ابعاد: 150*65*90 سانتی متر
جنس رویه: استیل
ضخامت رویه: 0.6 میلی متر
جنس پایه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,300,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,300,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات میزکار استیل طول 150 در عرض 65 بدون طبقه دارای پاتراکی

کاربرد و کارایی

میز کار یکی از اصلی ترین تجهیزات آماده سازی مواد غذایی در رستوران ها و قنادی ها محسوب می شود که حجم بالای کار در آشپزخانه های صنعتی و لوازم متنوعی که حین کار لازم می شود را سامان دهی کرده  و توان فعالیت و مانور پرسنل آشپزخانه و سر آشپزان را بالا می‌ برد. میزکار 150 بدون طبقه دارای پاتراکی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها، ساندویچی ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی و اساسا هر کسب‌وکاری که حجم بالایی از غذا را در روز تولید و آماده و سرو می کند یا حتی قصابی ها مناسب است. این میز امکان هر نوع فعالیت اعم از آماده سازی مواد غذایی تا سرو و دیزاین غذا را به صورت همزمان  به دو نفر یا بیشتر می دهند و با داشتن طول و عرض و ارتفاع استاندارد، مانع خستگی و کمردرد پرسنل در ساعات کاری می شود.

نکته مهم دیگر اینکه میزکار 150 بدون طبقه دارای پاتراکی، از استنلس استیل سری 304 و 316 ساخته شده که امکان خرد کردن مواد غذایی مختلف را به شما می دهد. یعنی حین کار با این میز نیازی نیست تا نگران برخورد چاقو و یا ساتور روی آن و ایجاد خش و بریدگی روی باشید. پل های ساخته شده از استنلس استیل در قسمت زیرین میز نیز استحكام آن را تضمین کرده و برای صداگیری سطح نیز مواد پلیمری ویژه و كاملاً بهداشتی  یا چوب نئوپان که از زیر با ورق گالوانیزه کاور شده در ساختار میز به‌ کار رفته است.

 


 

ماهیت دستگاه

مهمترین نکته درباره تجهیزات آماده سازی و سرو غذا در آشپزخانه های صنعتی، رستوران ، کترینگ ، فست فود ، کافی شاپ و... تضمین رعایت بهداشت و قابل شستشو بودن این لوازم است. میزکار 150 بدون طبقه دارای پاتراکی هم  از ورق رویه ضخیم با ضخامت رویه ۸۰ میلی متر ساخته شده و  جنس ورق رویه هم از استیل استنلس ۳۰۴ نگیر است که هم در مقابل زنگ زدگی و آب خوردگی مقاوم باشد و هم حین کار کردن هیچگونه خش و ترکی که باعث ماندگاری میکروب ها و آلودگی ها در میز می شوند روی آن نیفتد. این میز به فاصله کمی از زمین دارای یک طبقه پاتروکی است که جنس آن از پروفیل استیل و ابعاد پاتراکی هم 40 در 40 سانتی متر است.  کاربرد این طبقه زیر میز، بالا بردن استحکام میز برای تحمل وزن بالا و همچنین قرار دادن لوازم مورد نیاز در حین کار است. میز کار مذکور برای حفظ ایمنی و سلامت بیشتر در حین کار  قابلیت ریگلاژ کردن و ثابت نگه داشتن پایه ها را دارد که یک مزیت محسوب می شود.

 

 

ویژگی کالا

پایه های این میز کار از پروفیل استیل  ضد زنگ ساخته شده اند و جنس بدنه و رویه آن هم از بهترین کیفیت استیل موجود در بازار است. بخش های چوبی یا پلمیری میز نیز با پروفیل مقاوم سازی شده اند. همچنین ابعاد میز 90 در 65 در 150 سانتی متر است که یک سایز استاندارد و ایمن برای این تجهیزات شاخته شده است.


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    150*65*90 سانتی متر
  • جنس رویه
    استیل
  • ضخامت رویه
    0.6 میلی متر
  • جنس پایه
    استیل
  • پاتراکی
    دارد
  • جنس پاتراکی
    پروفیل استیل
  • ابعاد پاتراکی
    20*20 سانتی متر
  • طبقه
    ندارد
  • چرخ
    ندارد
  • ابعاد پایه
    400*400 سانتیمتر
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
نفیسه گلاب / 6 اسفند 1399 11:55
از بدقولی کارشناس خانم ناراضی بودم کیفیت استیل دستگاه خیلی بد است و ضد خش نیست در حین تمیز کاری رنگ استیل سیاه و تیره شده است نحوه ارسال کالا هم ناراضی کننده بود و مسیر را به خوبی بلد نبود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز