اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی چدنی 65 سانت دو فک

VN-21261
عرض دوخت: 3 میلی متر
توان دوخت: 350 وات
جنس بدنه: چدن
سرعت: 2 متر بر دقیقه
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2.8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی چدنی 65 سانت دو فک

کاربرد و کارایی

دستگاه دوخت پدالی چدنی 65 سانت دو فک، از سریع‌ ترین و قوی‌ ترین دستگاه‌ های دوخت پدالی محسوب می ‌شود که برای دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و غیره به ‌کار گرفته می‌شود. دستگاه مذکور قابلیت دوخت پاکت‌ ها و کیسه‌ هایی از جنس فویل ‌های آلومینومی، سلفون، لمینت، ترسبافون، متالایز را دارد و همچنین می ‌تواند انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت روی بسته ‌بندی‌ های شما بزند.
درواقع از این دستگاه در صنایع مختلفی از صنایع غذایی گرفته تا صنعت قطعات الکترونیکی استفاده می ‌شود و به‌ جز کارخانه‌ ها و کارگاه‌ های تولیدی، در فروشگاه‌ ها و کسب ‌و کارهای خانگی که برای عرضه بهتر محصولات خود نیاز دارند درب پاکت‌ های پلاستیکی آن‌ ها را کاملا پلمپ کنند، کاربرد دارد. درواقع اگر در کار فروش و عرضه فله ‌ای محصولاتی مثل حبوبات، ادویه ‌جات و قهوه و غیره هستید، این دستگاه امکان قابلیت دوخت و پرس از نازک‌ ترین تا ضخیم ترین نایلون ‌ها را برای بسته‌ بندی محصولات ‌تان در اختیار شما می ‌گذارد.
سرعت بالا و استهلاک پایین دستگاه دوخت پدالی چدنی 65 سانت دو فک را جزو بهترین‌ ها در لیست انواع دستگاه دوخت پدالی پایی، دوخت پدالی برقی و دوخت پدالی مگنتی قرار داده و در بین  دستگاه‌ های پدالی چدنی با طول دوخت زیاد یکی از پراستفاده‌ ترین و کاربردی ‌ترین دستگاه‌ ها درامر بسته ‌بندی ا‌‌ست.

ماهیت دستگاه

دستگاه‌ های دوخت یا پرس پدالی چدنی هم مثل دستگاه‌ های دوخت پدالی برنجی یا آلومینیومی، از پدالی که در زیر پای اپراتور دستگاه قرار داده شده برای انجام کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف استفاده می‌ کنند. به ‌این صورت که اوپراتور باید با فشردن پدال دستگاه را بر روی دو لبه بسته‌بندی فشار دهد تا عمل دوخت از طول دوخت 30 سانتیمتری تا یک متری صورت گیرد.
دستگاه دوخت پدالی در مدل‌ های چدنی  معمولا تک فک  یا دو فک هستند. در دستگاه دوخت پدالی چدنی 65 سانت دو فک، پاکت محصول بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار داده می ‌شود و فشار وارده با نیروی پا به پدال، فک بالا را به سمت فک پایین برای انجام پرس پاکت و دوخت هل می ‌دهد. در نهایت هم المنت حرارتی تعبیه شده در فک پایین دستگاه پاکت عملیات دوخت و پرس را نهایی و مستحکم می‌ کند. شما می ‌توانید با توجه به جنس و ضخامت پاکت مورد استفاده برای بسته ‌بندی محصول خود دمای المنت را هم تنظیم کنید تا نتیجه کار بهتری حاصل شود.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه دوخت پدالی چدنی 65 سانت دو فک از چدن و رنگ آن الکترواستاتیک است. حداکثر ضخامت قابل دوخت این دستگاه 2.8 میلیمتر است و قابلیت دوخت لایه‌ هایی تا عرض 3 میلیمتر را دارد و سایز بسته قابل دوخت آن نیز بر همین اساس تنظیم می‌شود. در دستگاه دوخت پدالی جنس پاکت از مهمترین فاکتورهاست و جنس پاکت این دستگاه نیز از باکفیت‌ ترین متریال موجود در بازار است تا امکان بسته‌ بندی بهداشتی مواد غذایی را هم فراهم می کند.
همچنین توان دوخت دستگاه 350 وات و برق مصرف آن هم برق تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری‌ است. البته حداکثر توان دوخت دستگاه روی 1640 وات قرار داده شده تا کارایی و کاربرد بیشتری به دستگاه داده شود. یعنی این دستگاه دوخت پدالی می ‌تواند با سرعت 2 متر بر دقیقه بسته ‌های مختلف محصولات را دوخت زده و پرس کند.

دستگاه دوخت پدالی که شامل دو نوع دستگاه پدالی سبک (المنتی) و سنگین (چدنی) است در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی ، صنعت قطعات الکترونیکی ، انواع کارخانه های تولیدی ، کارگاه ها و فروشگاه ها به کار می روند. این نوع از دستگاه دوخت در واقع زمان دوخت را که در دوخت دستی ۲-۴ ثانیه می باشد به ۰٫۲-۲ ثانیه کاهش می دهد و علت آن هم نوع خاص تکنولوژی الکتریکی ای هست که در آن به کار رفته است.جنس بدنه ی سری صنعتی آن چدنی بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است که در دو مدل تک فک و دو فک وجود دارد.نوع ساده ی دستگاه دوخت پدالی هم به دو صورت تک محور و دو محور هستند که استحکام دو محور آن بالاتر می باشد.دستگاه دوخت پدالی ساده از عرض ۳۰ تا ۱۲۰ سانت و دستگاه چدنی صنعتی هم در سه عرض ۳۵ و۴۵ و ۶۰ سانت در هر دو مدل اشاره شده وجود دارند. دستگاه دوخت پدالی چدنی نیاز به سرمایه گذاری اندک و دارای قابلیت دوخت بسته هایی با طول بالاتراست.عملکرد ساده و در عین حال سود بیشتر ین دستگاه را متمایز می‌کند.
 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض دوخت
    3 میلی متر
  • توان دوخت
    350 وات
  • حداکثر توان دوخت
    1640 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • سرعت
    2 متر بر دقیقه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2.8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • میز نگهدارنده
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز