اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک

VN-22845
ابعاد: 45*54*88 سانتی متر
طول دوخت: 35 سانتی متر
توان: 1200 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک یکی از جدید ترین دستگاه های صنعتی می باشد که انواع دوخت ها را بر روی پاکت های پلاستیکی به سرانجام می رساند. از این دستگاه اغلب در کارگاه های تولیدی بزرگ و حتی کارخانه های تولید نایلون استفاده می شود.

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک چه کاربردی دارد؟

امروزه با توجه به این که دستگاه ها و ماشین های اتوماتیک اعضای اصلی مشاغل صنعتی می باشند، می توان گفت که در صنایع نایلون سازی نیز این دستگاه ها اهمیت ویژه ای دارند. دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک یکی از دستگاه های بسیار پرکاربرد در صنعت پلاستیک سازی می باشد که به طور کلی دوخت اطراف نایلون ها را به سرانجام می رساند. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت و پرکاربرد بودن این دستگاه، این است که در قسمت انتهایی آن یک پدال طراحی شده است که مخصوص انجام کار با نیرو پا می باشد.

از این جهت دست ها در حین کار آزاد هستند و می توانند پاکت ها را به درستی در جای مخصوص خود قرار دهند. البته باید بدانید که دستگاه دوخت پدالی در انواع و اندازه های مختلفی قرار دارند که هر کدام از این مدل ها برای نوع خاصی از پاکت های پلاستیکی با ضخامت مخصوص مورد استفاده قرار می گیرند.

نحوه عملکرد و ویژگی های دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک، یکی از با کیفیت ترین و پرقدرت ترین دستگاه دوخت انواع نایلون ها و پاکت های پلاستیکی می باشد که عملکرد آن مشابه با سایر دستگاه های مخصوص دوخت نایلون است. تنها تفاوت این دستگاه که موجب منحصر به فرد بودن آن شده، پایه قابل تنظیم و پدال آن می باشد که برای راحتی استفاده کنندگان طراحی شده است.

برای دوخت نایلون ها با این دستگاه، تنها کافی است که پاکت پلاستیکی با ابعاد مشخص شده را در فک این دستگاه قرار داده و با فشار دادن پدال، می توانید پاکت را پرس کرده و انواع دوخت را بر روی آن ایجاد کنید. این دستگاه دوخت ها را با حرارت بر روی پاکت ها ایجاد می کند که حرارت دستگاه را می توانید در قسمت تنظیمات آن متناسب با ضخامت پاکت، کم یا زیاد نمایید. در برخی از انواع این دستگاه نیز برای برش پاکت ها از یک کاتر مخصوص، که بر روی دستگاه نصب شده است، استفاده می شود.

مشخصات فنی دستگاه دوخت پدالی تک فک مدل 35 سانتی متری

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک به عنوان یک دستگاه صنعتی بزرگ شناخته می شود و ابعاد آن معادل ۸۸*۵۴ سانتی متر ذکر شده است. این دستگاه همچنین ارتفاعی برابر ۴۵ سانتی دارد. یکی از بزرگ ترین مزیت های این دستگاه این است که از برق تک فاز استفاده می کند و توان آن برابر با ۱۲۰۰ وات و همچنین ولتاژ مصرفی این دستگاه نیز معادل ۲۲۰ ولت می باشد. بدنه این دستگاه دوخت از چدن درجه یک ساخته شده و نسبت به شرایط محیطی بسیار مقاوم می باشد.

همچنین طراحان برای ماندگاری و حفاظت بیشتر از بدنه این دستگاه، از رنگ الکترواستاتیک استفاده کرده اند. وزن این دستگاه را می توان ۱۹ کیلوگرم عنوان کرد که این امر موجب سهولت در جا به جایی آن شده است. همان طور که از نام این دستگاه مشخص است می تواند دوختی با طول ۳۵ سانتی متر را بر روی پاکت ها ایجاد نماید. قابل ذکر است که ضخامت پاکت برای قرارگیری در این دستگاه حداکثر ۸ میلی متر می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*54*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    35 سانتی متر
  • توان
    1200 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    19 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز