اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک

VN-22849
ابعاد: 70*57*88 سانتی متر
طول دوخت: 65 سانتی متر
توان: 1500 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک

در صورتی که کارگاه و یا تولیدی دارید و به منظور بسته بندی محصولات و تولیدات خود نیازمند دستگاه دوخت هستید، بهترین دستگاه می تواند دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک باشد که کار دوخت را با کیفیت بالا انجام داده و هم قیمت بسیار مناسبی دارد. برای بسته بندی و دوخت بسته های محصولات کوچک، مواد غذایی مانند حبوبات و ادویه جات می توانید از این دستگاه دوخت استفاده نمایید. این دستگاه یکی از پرکاربردترین دستگاه ها در صنایع غذایی می باشد. به منظور دوخت و بسته بندی نایلون ها می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. البته باید بدانید که دستگاه های پدالی دارای توان بسته بندی محدودی هستند.

دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است طول دوخت این دستگاه دوخت برابر با 65 سانتی متر و عرض دوختی که به وسیله این دستگاه انجام می شود برابر با 5 تا 10 میلیمتر با آب بندی فوق العاده است. جنس بدنه دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک از چدن بوده و رنگ مورد استفاده در آن از نوع رنگ های الکترواستاتیک می باشد. بدنه مقاوم و رنگ با کیفیت در ساخت این دستگاه باعث شده تا دوام و مقاومت خوبی در برابر ضربه و یا خط و خش داشته باشد. در صورتی که کارگاه بسته بندی محصولات غذایی داشته باشید، این دستگاه می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کار شما باشد.

مشخصات دستگاه دوخت پدالی تک فک

دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک دارای طول و عرض و ارتفاعی برابر با 70*57*88 سانتی متر می باشد. این دستگاه دوخت با توان 1500 وات کار می کند. البته باید در نظر داشته باشید که پس از طی چند ساعت کار، باید به دستگاه کمی(در حدود 2 ساعت) استراحت دهید تا فشار زیادی به آن وارد نشود.

نکته مهم در رابطه با کارکرد این دستگاه دوخت این است که، حداکثر ضخامت دوخت توسط این دستگاه 8 میلیمتر می باشد که در صورت داشتن ضخامت بیشتر از این مقدار نمی توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

یکی از مزایای این دستگاه دوخت پدالی، منبع سوخت یا انرژی مورد استفاده آن می باشد. این دستگاه دوخت با کمک برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت کار می کند که باعث می شود تا نیاز به هزینه اضافه برای برق کشی صنعتی نداشته باشید و قطعا در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد.

دستگاه دوخت تک فک 65 سانتی متری

دستگاه دوخت پدالی 65 سانتی متری تک فک دارای 24 کیلوگرم وزن می باشد اما به دلیل قرار گرفتن در ارتفاع مناسب و بر روی پایه و همچنین کارکرد پدالی، کار با آن بسیار ساده خواهد بود.

در زمان کار با این دستگاه تنها کافیست تا شما بسته مورد نظر خود را در زیر فک بالایی قرار داده و سپس با کمک پدال پایی و استفاده از نیروی پا، آن را به پایین هدایت کرده و پاکت یا نایلون زیر آن را پرس و دوخت نمایید. دوخت انجام شده توسط این دستگاه بسیار با کیفیت می باشد. این کار با حرارتی که فک بالا دارد انجام می گیرد. زمان دوخت در این دستگاه 2 تا 4 ثانیه می باشد که البته به سرعت عمل اپراتور آن نیز بستگی خواهد داشت. پس از 4 تا 6 ساعت کار مداوم با این دستگاه دوخت، توصیه می شود تا 2 ساعت به آن استراحت دهید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    70*57*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    65 سانتی متر
  • توان
    1500 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    24 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز