اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک

VN-22836
طول دوخت: 70 سانتی متر
توان: 800 وات
جنس بدنه: آلومینیوم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک

دستگاه های دوخت پدالی بر اساس جنس و مدل دارای کاربردهای مختلفی هستند. بلندی دوخت در این دستگاه ها متفاوت است. یکی از این دستگاه ها، دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک می باشد که همانطور که از نام آن مشخص است، دارای بلندی دوخت 70 سانتی می باشد. البته عرض دوخت در این دستگاه بین 2 تا 3 میلیمتر می باشد. بدنه این دستگاه دوخت از آلومینیوم ساخته شده و با برق تک فاز کار می کند. از این نوع دستگاه های دوخت به منظور بسته بندی و دوخت پلاستیک و پاکت استفاده می شود. در صورتی که می خواهید در صنعت بسته بندی محصولات خود موفق باشید، داشتن این دستگاه دوخت می تواند در موفقیت در کار شما بسیار موثر باشد.

دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک

دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک آلومینیومی دارای دوخت بسیار خوب و قابل قبولی در صنعت بسته بندی می باشد. همچنین میزان قدرت دوخت بسیار بالایی دارد و با توجه به سادگی کار و قیمت مناسب آن، این کیفیت قابل قبول خواهد بود. از بابت کیفیت و کارکرد شباهت زیادی به دستگاه های دوخت از نوع دستی یا همان دستگاه های دوخت رومیزی دارد اما به دلیل وجود پدال، کار با آن بسیار ساده تر خواهد بود. دما در این دستگاه دوخت به کمک زمان قابل تنظیم خواهد بود. این دستگاه دوخت پدالی با توان 800 وات کار می کند.

از این دستگاه می توان در فروشگاه ها، کارگاه ها و تولیدی ها به منظور بسته بندی انواع ادویه، حبوبات، سبزی و میوه های خشک، خشکبار و حتی قطعات مختلف پزشکی صنعتی که دارای بسته بندی های پاکتی و یا پلاستیکی هستند، استفاده کرد.

دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک

نحوه کار با دستگاه دوخت پدالی 70 سانت 

برای انجام دوخت پاکت و یا بسته بندی های مختلف توسط دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک، ابتدا پاکت مورد نظر میان فک و بخش زیرین قرار گرفته و سپس با کمک پدال طراحی شده و با فشار پا، فک بالا به سمت پایین آمده و عمل پرس انجام می گیرد. این کار توسط المنت حرارتی که در این دستگاه تعبیه شده، صورت می گیرد. طول دوخت در این دستگاه 70 سانتی متر و عرض دوخت در حدود 3 میلیمتر خواهد بود.

مشخصات دستگاه دوخت تک فک 70 سانتی

دستگاه دوخت پدالی 70 سانتی متری تک فک با توان 800 وات کار دوخت را با بالاترین کیفیت انجام می دهد. برق مورد استفاده در این دستگاه دوخت که به صورت پدالی و با نیروی پا کار می کند، از نوع تک فاز و برق با توان 220 ولت می باشد.

جنس آلومینیومی بدنه و رنگ الکترواستاتیک مورد استفاده در این دستگاه باعث شده تا مقاومت آن به اندازه لازم باشد و بدنه آن از هرگونه خط و خش نیز مصون باشد. مزیت این دستگاه در این است که با وجود داشتن وزن 11 کیلویی، خود بر روی پایه مخصوص قرار گرفته که توان تحمل این میزان وزن را دارا می باشد.

برای کار با این دستگاه باید به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است پس از 8 ساعت کار مداوم با دستگاه دوخت پدالی، 2 ساعت به آن استراحت دهید. در ضمن سرعت دوخت در این دستگاه ارتباط مستقیم با سرعت کار کاربر دارد. در نهایت باید گفت که کار با این دستگاه بسیار ساده بوده و به نیروی خاص و یا تخصص خاصی نیاز ندارد. مصرف برق در این دستگاه بسیار پایین می باشد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    70 سانتی متر
  • توان
    800 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    11 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز