اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک

VN-22842
طول دوخت: 1.2 متر
جنس بدنه: آلومینیوم
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک یکی از ابزارات و ملزومات اصلی برای کارخانه ها و تولیدی های می باشد. بسته بندی محصولات همیشه یکی از عوامل تاثیرگذار برای جذب مشتریان می باشد از این رو چندسالی است که مدیران شرکت ها سعی می کنند به به کارگیری دستگاه های ساده در بسته بندی که تیراژ محصولات را تا حد زیادی افزایش می دهند جایگاه مناسبی در بازار کسب کنند.

دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک 

 دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک دارای ابعاد استانداردی می باشد این دستگاه بر روی یک میز قرار گرفته است که به راحتی متناسب با قد اپراتور تنظیم می شود. دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دوفک از دوپایه تشکیل شده است و پدال ماشین دوخت در میانه ی میله ی اتصال به این دو پایه متصل شده است. جنس بدنه ماشین دوخت از آلومینیوم مقاوم در برابر محیط های مرطوب می باشد از این رو می توانید از این دستگاه برای بسته بندی انواع محصولاتی که دارای رطوبت و کمی آبدار هستند مانند ترشی، زیتون و ... به کار برد. این دستگاه با برق تک فاز 220 ولت شهری کار می کند و معمولا پاکت هایی با ضخامت 2 میلی متر و طول 12 سانتی متری را دوخت می زند. این دستگاه بسیار سبک و کمجا می باشد از این رو به راحتی می توانید آن را به راحتی جا به جا کنید. دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک  یکی از قدیمی ترین ماشین های بسته بندی با قیمتی مقرون به صرفه نسبت به سایر دستگاه های بسته بندی می باشد.

ویژگی های دستگاه دوخت پدالی

از دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری دو فک برای بسته بندی انواع محصولات از قبیل حبوبات، بیسکویت، نان های صنعتی و ... استفاده می شود. یکی از ویژگی های دستگاه های دوخت این است که نیاز به آموزش خاصی ندارد و هر فردی می تواند با این دستگاه کار کند همچنین اپراتور برای کار با دستگاه می تواند بر روی یک صندلی بنشیند. روش کار با دستگاه دوخت به این صورت است که ابتدا پاکت ها را در یک اندازه ی استاندارد از محصول مورد نظر پر می کنید سپس دو لبه ی پاکت را به یکدیگر نزدیک کنید و بر روی دستگاه قرار دهید حرارت موجب بسته شدن دو لبه ی پاکت به یکدیگر می شود. یکی از ویژگی های که موجب می شود مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید دستگاه بسته بندی مدنظر خود را کنند گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه های بسته بندی می باشد البته دستگاه های دوخت پدالی در صورت استفاده درست نیازی به تعمیر ندارند علاوه براین هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری ماشین دوخت بسیار ناچیز است همچنین شرکت ویترین نت دستگاه دوخت پدالی 120 سانتی متری را مانند سایر دستگاه های ارائه شده در این شرکت گارانتی می کند.

کاربرد دستگاه دوخت پدالی

از دستگاه دوخت پدالی می توان در فروشگاه های عمده فروشی برای عرضه ی محصولات به صورت تکی  استفاده کرد به عنوان مثال ممکن است در یک عمده فروشی حبوبات فردی تقاضای یک کیلو نخود  داشته باشد در این صورت فروشنده می تواند برخی از حبوبات را در بسته های یک کیلویی توسط این دستگاه آماده کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد همچنین از این دستگاه در عطاری ها نیز برای قرار دادن داروهای گیاهی می توان استفاده کرد. 

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    1.2 متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز