اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دوخت پلاستیک پدالی 5 خط ۵۰ سانتی

VN-23423
ابعاد: 80*75 سانتی متر
طول دوخت: 50 سانتی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 350 وات
جنس بدنه: فولاد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,300,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

3,300,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوخت پلاستیک پدالی 5 خط ۵۰ سانتی

با توجه به گستردگی تنوع دستگاه های بسته بندی، می توان مدل های مختلفی را بدین منظور در کارخانه ها مشاهده کرد که دستگاه دوخت پلاستیک 50 سانتی، یکی از رایج ترین مدل های دستگاه های بسته بندی می باشد. این دستگاه به صورت انحصاری برای دوخت انواع پلاستیک، سلفون، آلومینوم و ... طراحی شده است و دوخت هایی با طول ۵۰ سانتی متر و عرض ۱۰ میلی متر را بر روی نایلون، ایجاد می کند.

بررسی دستگاه دوخت پلاستیک 50 سانتی

در هر کارخانه، بخش وسیعی به بسته بندی محصولات تولیدی اختصاص یافته است. در قسمت بسته بندی کارخانه ها می توانید دستگاه های مختلفی را مشاهده کنید که هر کدام از آنها برای بسته بندی قسمت های مختلف از محصول کاربرد دارند. از جمله دستگاه های کاربردی که در بسیاری از کارخانه های تولید مواد غذایی مشاهده خواهید کرد دستگاه دوخت پلاستیک می باشد. این دستگاه ها با عناوین دیگری نظیر دستگاه های دوخت نایلون و یا دستگاه پرس نایلون نیز شناخته می شوند که به منظور بسته بندی پلاستیک مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دستگاه دوخت پلاستیک 50 سانتی، یکی از مدل های رایج و پرطرفدار دستگاه های پرس نایلون است که دوخت آن دارای 5 خطی می باشد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که با حرارت مناسب، دو طرف پلاستیک یا نایلون را به یکدیگر می چسباند و موجب بسته بندی محصولات می شود.

دستگاه دوخت پلاستیک 50 سانتی

قابلیت ها و کاربرد دستگاه 50 سانتی دوخت پلاستیک

در ابتدا باید بدانید که کاربرد دستگاه دوخت پلاستیک 50 سانتی تنها به پرس کردن نایلون محدود نمی شود. بلکه از این دستگاه می توان برای دوخت زدن فویل، ورقه های آلومینیوم و موادی همچون پلی استر و پلی اتیلن نیز استفاده نمود. توجه داشته باشید، از آن جایی که طول دوخت این دستگاه، ۵۰ سانتی متر می باشد، می توان از آن برای بسته بندی محصولاتی با ابعاد حداکثر ۵۰ سانتی متر استفاده کرد و برای محصولاتی با طول بیشتر، به دستگاه دوخت با طول دوخت بیشتری نیاز خواهید داشت.

به طور کلی این دستگاه برای بسته بندی انواع خشکبار و حبوبات، ماکارونی، قند، مواد پتروشیمی، مواد مایع و ... کاربرد خواهد داشت. یکی از قابلیت های چشمگیر دستگاه پرس پلاستیک 50 سانتی را می توان پنل تنظیمات آن دانست که اپراتور مربوطه می تواند از طریق آن، نسبت به تنظیم میزان حرارت مناسب دستگاه برای دوخت نایلون یا فویل، اقدام نماید.

مشخصات فنی دستگاه دوخت پلاستیک 5 خط ۵۰ سانتی

نخستین مشخصه دستگاه دوخت پلاستیک 50 سانتی را می توان ابعاد آن ذکر کرد که معادل 80*75 سانتی متر می باشد. این دستگاه همچنین، ۲۲ کیلوگرم وزن دارد و بر روی یک میز نگهدارنده با ابعاد 63*14 سانتی متر قرار گرفته است. منبع تغذیه این دستگاه از برق تامین می شود و به دلیل این که برق مصرفی آن به صورت تک فاز ۲۲۰ ولتی می باشد، به عنوان دستگاهی با مصرف برق بهینه شناخته خواهد شد.

این دستگاه از بهترین و مرغوب ترین نوع فولاد ساخته شده تا بتواند در برابر عوامل محیطی، مقاومت کافی داشته باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه دارای فرکانسی معادل ۶۰ هرتز و ولوم تنظیم حرارت است. هنگام خریداری این دستگاه تمام لوازم جانبی آن در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت و با در دست داشتن کارت خدمات پس از فروش، می توانید تا ۲ سال از خدمات مربوطه بهره مند شوید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    80*75 سانتی متر
  • طول دوخت
    50 سانتی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    350 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    فولاد
  • وزن
    22 کیلوگرم
  • فرکانس
    60 هرتز
  • میز نگهدارنده
    دارد
  • سایز میز نگهدارنده
    63*14 سانتی متر
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • خدمات پس از فروش
    2 سال
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز