اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک

VN-22843
ابعاد: 45*54*88 سانتی متر
طول دوخت: 35 سانتی متر
توان: 1200 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری تک فک

در صورتی که برای بسته بندی و دوخت حرارتی انواع بسته ها و همچنین کالاهای مختلف نیازمند دستگاه دوخت هستید، به شما دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک را معرفی می کنیم. این دستگاه دوخت به دلیل پدالی بودن دارای عملکرد ساده تری نسبت به انواع دستگاه های دوخت دستی می باشد. جنس بدنه این دستگاه دوخت دو فک از چدن می باشد و قدرت خوبی برای کار دوخت بسته های مختلف دارد. استفاده از برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت به عنوان منبع سوخت را می توان از مزایای این دستگاه دوخت برشمرد.

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک

طول و عرض و ارتفاع دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک برابر با 45*54*88 سانتی متر بوده و با کمک پدال پایی کار می کند و جنس بدنه آن از چدن می باشد. رنگ مورد استفاده در بدنه این نوع دستگاه دوخت از نوع رنگ های الکترواستاتیک است که باعث می شود تا در برابر خش مقاوم باشد.

وزن این دستگاه دوخت پدالی 19 کیلوگرم می باشد که با قرار گرفتن بر روی پایه و در ارتفاع مناسب کار با آن ساده بوده و مشکلی از بابت جایگذاری و تهیه امکانات و جای مناسب برای آن نخواهید داشت.

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی

دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک دارای عرض دوخت 5 تا 10 میلیمتر می باشد. این دستگاه طول دوخت یا توان دوخت سایز بسته برابر با 35 سانتی متر را دارد که در صورتی که نیاز دارید تا مواد مختلف غذایی مانند ادویه، آجیل و حبوبات را بسته بندی نمایید، می توانید از این دستگاه دوخت استفاده نمایید.

با این دستگاه حداکثر می توانید ضخامت 8 میلیمتری را دوخت بزنید و دوخت بسته های با ضخامت بیشتر در توان این دستگاه نمی باشد. برای کار با این دستگاه دوخت نیازمند برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت هستید و این یکی از مزایای دستگاه دوخت مورد نظر می باشد زیرا برای کار با آن نیازی به هزینه اضافه برای سیستم برق کشی صنعتی نخواهید داشت.

دستگاه دوخت دو فک 35 سانتی

توان دستگاه دوخت پدالی 35 سانتی متری دو فک برابر با 1200 وات می باشد. با کمک این دستگاه دوخت می توان فیلم های PE، PP و همچنین PVC را به سهولت دوخت زد. همچنین به منظور دوخت فویل های آلومینیومی نیز می توان از این دستگاه دوخت استفاده کرد.

نحوه کار با این دستگاه دوخت بدین صورت است که شما بسته، نایلون و یا پاکت مورد نظر خود را مابین دو فک قرار داده و سپس با کمک نیروی پا و توسط اهرم تعبیه شده، دو فک را بر روی هم قرار داده و در این حالت بخش مورد نظر که قصد دوخت را داریم پرس شده و با کمک المنت های حرارتی به خوبی دوخت زده می شود. در واقع دو فک در این دستگاه دوخت گرم بوده و این گرما دائمی خواهد بود. زمان مورد نیاز برای دوخت 2 تا 4 ثانیه بوده و سرعت عمل کاربر و یا اپراتور در سرعت دوخت و بسته بندی قطعات موثر خواهد بود.

در این دستگاه ترموستات وجود دارد که با کمک آن می توان تا اندازه ای دمای مورد نیاز برای دوخت بسته های نازک و یا ضخیم را تنظیم کرد. نوع پرس و دوختی که توسط این دستگاه انجام می گیرد بسیار محکم و تمیز انجام می گیرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*54*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    35 سانتی متر
  • توان
    1200 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    19 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز