اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی چدنی 35 سانت دو فک

VN-21221
توان دوخت: 350 وات
زمان دوخت: 2 ثانیه
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 3 میلی متر
حداکثر توان دوخت: 1640 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی چدنی 35 سانت دو فک

کاربرد و کارایی
 
دستگاه دوخت پدالی چدنی 35 سانت دو فک، می تواند دوخت پلاستیک یا پرس پلاستیک بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... را انجام بدهد. این دستگاه دوخت پدالی پرکاربرد قابلیت دوخت انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی از نازک ترین تا ضخیم ترین نایلون ها و حتی پاکت‌ ها و کیسه‌ هایی از جنس فویل ‌های آلومینومی، سلفون، لمینت، ترسبافون، متالایز را دارد و به همین دلیل در صنعت قطعات الکترونیکی نیز برای بسته بندی مستحکم و پلمپ شده محصولات کاربرد دارد. سرعت بالا و استهلاک پایینی دستگاه باعث شده که بتواند به صورت تمام وقت کار کند. 
با استفاده از این دستگاه دوخت پدالی می توانید انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت و با زمان دوخت بین 0.2 ثانیه تا ۲ ثانیه روی بسته های محصولات خود بزنید. حداکثر سایز قابل دوخت دستگاه نیز ۱۰۰۰ میلی متر و عرض دوخت آن هم 3 میلی متر است و می تواند نایلون هایی با حداکثر ضخامت 3 میلی متر را دوختت بزند. می توانید این دستگاه دوخت را در هر کارخانه‌ و کارگاه‌ تولیدی یا فروشگاه‌ و کسب ‌و کار خانگی که برای عرضه بهتر محصولات خود نیاز به پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی محصولات شان دارند، مثل فروش و عرضه فله ‌ای حبوبات، ادویه ‌جات و قهوه به کار بگیرید. 
 
ماهیت دستگاه
 
دستگاه دوخت پدالی چدنی 35 سانت دو فک یک دستگاه‌ دوخت یا پرس پدالی است که از یک پدال در زیر پای اپراتور برای انجام کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف استفاده می کند. اوپراتور دستگاه باید پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار داده و پدال آن را بر روی دو لبه بسته‌بندی فشار بدهد تا با نیروی حاصل از این فشار، عمل دوخت صورت گیرد. درواقع با اعمال فشار توسط نیروی پا به پدال، فک بالا به سمت فک پایین برای انجام پرس پاکت و دوخت هل داده می شود و المنت حرارتی تعبیه شده در فک پایین دستگاه پاکت عملیات دوخت و پرس را نهایی و مستحکم می‌ کند.
در دستگاه های دوخت پدالی المنتی می توانید دما را توسط زمان تنظیم کنید و با توجه به ضخامت پاکت دمای مناسب را برای دوخت درنظر بگیرید. درجه حرارت دستگاه دوخت پدالی چدنی 35 سانت دو فک  نیز قابل تغییر و تنظیم مجدد با توجه به نوع بسته بندی و دوخت مورد نظر شماست. 
 
ویژگی کالا
 
دستگاه دوخت پدالی چدنی 35 سانت دو فک از بدنه ای از جنس چدن با رنگ الکترواستاتیک ضد زنگ ساخته شده است. این دستگاه تولید کشور ایران و حداکثر توان دوخت آن روی 1640 وات قرار دارد. توان دوخت دستگاه نیز 350 وات است و با برق مصرفی تک‌فاز با ولتاژ 220 شهری‌ کار می کند. این دستگاه دوخت پدالی از باکفیت‌ ترین متریال موجود در بازار برای بسته بندی استفاده می کند و به همین دلیل یک گزینه استاندارد برای بسته‌ بندی بهداشتی مواد غذایی محسوب می شود و برای راحتی کار اوپراتور نیز یک میز کار هم دارد.
 

دستگاه دوخت پدالی در دو نوع دوخت پدالی ساده المنتی و دوخت پدالی سنگین چدنی وجود دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • توان دوخت
    350 وات
  • حداکثر توان دوخت
    1640 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • زمان دوخت
    2 ثانیه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    3 میلی متر
  • حداکثر سایز قابل دوخت
    100 سانتی متر
  • ضخامت پوشش
    2.8 میکرون
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز