اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک

VN-22840
طول دوخت: 100 سانتی متر
توان: 1000 وات
جنس بدنه: آلومینیوم
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک برای بسته بندی پاکت های محصولات تر، خشک و نیمه تر طراحی شده است. ماشین دوخت پدالی انقلابی در صنعت بسته بندی به وجود آورد تا جایی که بسیاری از کارخانه جات و تولیدی ها با وجود این دستگاه توانستند تیراژ محصولات خود را افزایش دهند.

دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک دارای ابعاد استاندارد به منظور قرارگیری در تولیدی ها و کارخانه ها می باشد. جنس بدنه دستگاه از آلومینیوم مقاوم در برابر رطوبت، ضربه و ... می باشد بدین ترتیب می توان از این دستگاه در محیط هایی با رطوبت بالا استفاده کرد. همچنین امکان بسته بندی محصولات نیمه تر مانند زیتون، ترشی و ... را نیز فراهم می کند. وزن دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک در حدود 14 کیلوگرم می باشد. این دستگاه قادر است بسته هایی با ضخامت دو میلیمتر و به طول 100 سانتی متر را با توان 1000 وات دوخت بزند. ماشین دوخت پدالی بر روی میزی قرار گرفته است که دارای پایه هایی می باشد و پدال آن در میانه ی میله متصل شده به دو پایه قرار دارد. طرز کار با این دستگاه بسیار آسان است و اپراتور نیاز به آموزش خاصی ندارد هر فردی با چند بار آزمون و خطا طرز کار این دستگاه را یاد خواهد گرفت. ارتفاع میز کار به آسانی تنظیم می شود از این رو اپراتور می تواند ارتفاع آن را متناسب با قد خود تنظیم کند و یا صندلی در کنار دستگاه قرار دهد و نشسته محصولات را بسته بندی کند.

کاربردهای دستگاه دوخت پدالی

از دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری می توان برای بسته بندی انواع خشکبار، ماکارونی، شکلات و ... استفاده کرد. همچنین مغازه های عمده فروشی با قرار دادن دستگاه دوخت پدالی در گوشه ای از مغازه می توانند در کنار عمده فروشی اجناس خود محصولات خود را به صورت تکی بسته بندی کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. عطاری ها نیز می توانند محصولات گیاهی و ادویه جات خود را توسط دستگاه دوخت به شکل زیبایی بسته بندی کنند و در اختیار مشتریان قرار دهند. یکی از ویژگی های دستگاه دوخت پدالی این است که هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری از آن بسیار پایین است. علاوه بر این اگر مطابق با دستورالعمل های مربوطه از این دستگاه استفاده کنید تا مدت ها بدون خرابی برای شما کار خواهد کرد. بیشترین خرابی ماشین دوخت پدالی مربوط به المنت آن می باشد که حتی خودتان بدون نیاز به تعمیر کار می توانید آن را تعویض کنید.

نحوه ی کارکرد دستگاه دوخت پدالی

برای کار با دستگاه دوخت پدالی ابتدا باید پاکت ها را از محصول مورد نظر به اندازه ی استاندارد پر کنید سپس دو لبه ی پاکت را به یکدیگر نزدیک کنید آنگاه پاکت را بر روی فک پایینی ماشین دوخت قرار دهید و فک بالایی را پایین بیاورید با فشار دادن پدال حرارت لازم برای اتصال دو لبه ی پالت موجب بسته بندی پاکت می شود. یکی از ویژگی های دستگاه دوخت پدالی 100 سانتی متری دو فک که آن را نسبت به دستگاه های مشابه متمایز می کنند گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. شما می توانید از طریق مراجعه به وب سایت ویترین نت دستگاه دوخت مورد نظر خود را به صورت اینترنتی تهیه کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    100 سانتی متر
  • توان
    1000 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    14 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز