اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 40 سانت

VN-10551
4 (از 1 نظر)
عرض دوخت: 1.3 سانتی متر
توان دوخت: 300*4 وات
جنس بدنه: آهن
زمان دوخت: 2 ثانیه
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2.8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,860,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,860,000

تماس با تامین کننده
صنعتگران
صنعتگران
وارد کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 40 سانت

کاربرد و کارایی

دستگاه دوخت پدالی 40 سانت، یک دستگاه دوخت پدالی پرسرعت و قدرتمند است که برای دوخت و بسته بندی پاکت‌ ها و کیسه‌ هایی از جنس فویل ‌های آلومینومی، سلفون، لمینت، ترسبافون، پلی اتیلن و پلی استر و متالایز به کار گرفته می شود و قابلیت زدن انواع دوخت ساده، چند خط، شطرنجی را در بهترین کیفیت روی بسته ‌بندی‌ های شما دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید کار برش و دوخت زدن پلاستیک های نازک یا انواع نایلون بسته‌ بندی محصولات مختلفی اعم از انواع خشکبار، آجیل، حبوبات، بیسکویت، چیپس، ماکارونی و مواد پودری مانند پودر شکلات، قهوه و چای، ادویه‌ جات و ... را با بهترین کیفیت و سریع زمان ممکن انجام بدهید. دستگاه دوخت مذکور برای دوخت کیسه‌های حاوی مواد مایع یا بسته بندی سموم یا مواد پتروشیمی هم مناسب است.

حداکثر سایز قابل دوخت این دستگاه دوخت پدالی، 40 سانتی متر و عرض دوخت آن هم 3/1 میلی متر است. حداکثر ضخامت قابل دوخت آن نیز 8/2 ملی متر است.  سرعت بالا و استهلاک پایین دستگاه هم به شما اجازه می دهد تا به صورت تمام وقت برای بسته بندی مستحکم و پلمپ شده محصولات در تیراژ کار بالا از ان استفاده کنید.   یعنی این دستگاه دوخت پدالی برای پلمپ کامل درب پاکت‌ های پلاستیکی محصولات خود و عرضه بهتر آنها در صنایع و مشاغل کوچک و متوسط یک گزینه بهینه و عالی محسوب می شود و یک کارایی عالی و بهینه برای بسته بندی انواع محصولاتی که نیازمند نمایش از داخل بسته هستند دارد.

ماهیت دستگاه

دستگاه دوخت پدالی 40 سانت، کار دوخت یا پرس و بسته ‌بندی محصولات مختلف را به کمک یک پدال که در زیر پای اپراتور دستگاه قرار داده شده انجام می دهد. اوپراتور باید پاکت محصول را بین دو فک حرارتی با روکش تفلون قرار بدهد و پدال آن را با نیروی پا بر روی دو لبه بسته‌ بندی فشار بدهد تا درب بسته توسط پرس های حرارتی دوخته و مستحکم شود. البته ابتدا باید دستگاه را چند دقیقه روشن بگذارید تا گرم شود. این دستگاه دارای دو نوع دیمیر تنظیم حرارت معمولی و دیجیتالی است که به اوپراتور امکان می دهد تا با توجه به جنس و ضخامت پاکت مورد استفاده برای بسته ‌بندی محصول خود دمای المنت را هم تنظیم کند تا نتیجه کار بهتری حاصل شود. برق مصرفی این دستگاه دوخت ساخت ایران تکفاز با ولتاژ 220 شهری است و با توان دوخت 300*4 وات کار می کند. زمان دوخت دستگاه نیز تنها 2 ثانیه است.

ویژگی کالا

جنس بدنه دستگاه دوخت پدالی 40 سانت از آهن و رنگ بدنه هم الکترواستاتیک ضد زنگ است. این دستگاه دوخت پدالی باکیفیت ترین متریال موجود در بازار را برای بسته بندی استفاده می کند و به همین دلیل یک گزینه عالی و متناسب با استانداردهای بهداشتی برای بسته‌ بندی مواد غذایی محسوب می شود. این دستگاه همچنین مجهز به یک میز نگه دارنده با قابلیت تنظیم ارتفاع است تا راحتی اوپراتور در حین کار تضمین شود و سرعت و دقت کار هم بالاتر برود. ولوم تنظیم حرارت دستگاه هم امکان دوخت زدن انواع کیسه‌ های پلاستیکی برای بسته بندی مواد پودری، جامد یا مایع را به شما می دهد. به دلیل اندازه استاندارد و جمع‌وجور دستگاه نیز شما می توانید در کمترین فضاهای ممکن از آن برای انجام کارهای مربوط به دوخت و برش بسته‌ بندی ها استفاده کنید.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • عرض دوخت
    1.3 سانتی متر
  • توان دوخت
    300*4 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آهن
  • زمان دوخت
    2 ثانیه
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2.8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • میز نگهدارنده
    دارد
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
عبدالرضا چهره برقی / 23 مرداد 1400 06:55
متشکرم از تولید دستگاهی زیبا وبا کیفیت برای بار اول تا بدست آوردن قلق کار با مشکلاتی مواجه شدیم ولی به زودی یاد گرفتیم که چگونه کار کنیم گاها تنظیم نوار گرم شونده مشکی رنگ به هم میخورد و یک طرف نایلون زیاد گرم شده درسوراخ میشود با فشار دادن طرف دیگر تنظیم میشود ولی هیچ وقت نمی توانیم پرس زیبا وصاف داشته باشیم چون پرس صاف چسبندگی کافی نمیدهد وبرای بسته بندی مواد غذایی مثل پفک یا چیپس خوب است ما بتونه نقاشی گچی وسیمانی تولید میکنیم به هر حال خیلی بهتر از پرس اهرمی قبلی است سپاس از پیگیری شما
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
حسنی / 14 دی 1399
خوب بود راضی هستم ازش ولی کاتالوگ آموزشی نداشت تا یاد گرفتم چجوری تنظیمش کنم و باهاش کار کنم خیلی اذیتم کرد
پاسخ
ویترین نت / 27 آبان 1400 10:43

سلام.حتما پیگیری میشه .

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز