اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

VN-22853
ابعاد: 85*57*88 سانتی متر
طول دوخت: 80 سانتی متر
توان: 1800 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک یکی از انواع ماشین های بسته بندی محسوب می شود کاربرد اصلی این دستگاه بسته بندی در کارخانه ها و تولیدی ها می باشد که می توان یک خط از کارخانه را به قرارگیری این نوع از ماشین های بسته بندی اختصاص داد.

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

ابعاد دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک در طول و عرض 88 در 57 سانتی متر  و بلندی آن در حدود 85 سانتی متر است. جنس بدنه دستگاه دوخت پدالی از نوع چدن می باشد که در برابر ضربه، رطوبت، حرارت و ... مقاوم است به همین جهت می توان انواع محصولات نیمه تر، تر و خشک را به راحتی بسته بندی کرد. دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک با توان 1800 وات قادر است هر پاکتی با ضخامت 8 میلی متر را به آسانی دوخت بزنید. این دستگاه با برق تک فاز 220 ولت کار می کند وزن آن به علت جنس بدنه از انواع دیگر دستگاه های دوخت پدالی بیشتر است.دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک کاملا متصل به یک پایه ی ضخیم می باشد و پدال آن به شکل یک مستطیل متصل به پایه است. اپراتور به راحتی می تواند ارتفاع دستگاه دوخت پدالی را متناسب با قد خود تنظیم کنند و با قرار دادن یک صندلی در مقابل دستگاه پاکت های بسته بندی را دوخت بزند. نکته ای که در استفاده از دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک وجود دارد این است که نیاز به آموزش خاصی ندارد و هر فردی قادر است با  دستگاه های دوخت  پاکت های محصولات را بسته بندی کند.

ویژگی های دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری

از دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری می توان برای بسته بندی محصولات تر مانند ماست، دوغ و ... مواد نیمه تر مانند ترشی، شور و ... مواد خشک مانند حبوبات، بیسکویت، نان صنعتی و ... استفاده کرد. همچنین بسیاری از مغازه های عطاری می توانند این دستگاه را در کنار مغازه ی خود قرار دهند و محصولات گیاهی خود را به صورت پاکت های زیبای نایلونی دسته بندی کنند و در اختیار مشتری قرار دهند. نکته ی مهمی که در مورد کلیه ی دستگاه های دوخت وجود دارد این است که چنانچه این دستگاه ها متناسب با اصول و قواعد استفاده شوند به طور کل نیازی به تعمیر و نگهداری نخواهند داشت.اما به طور کل چنانچه دستگاه شما ایراد پیدا کند می توانید با هزینه ی کمی آن را به آسانی تعمیر کنید.

عملکرد دستگاه دوخت پدالی

برای کار با دستگاه دوخت پدالی ابتدا باید پاکت را از محصول مورد نظر پر کنید سپس دو لبه ی پاکت را به یکدیگر نزدیک کنید و پاکت را بر روی فک پایین دستگاه دوخت قرار دهید فک بالا را پایین بیاورید در همین حین پدال دستگاه را فشار دهید تا بر اثر حرارت دو لبه ی پاکت به یکدیگر متصل شوند. یکی از عواملی که سبب می شود مشتریان ماشین دوخت با خیالی آسوده اقدام به خرید دستگاه های دوخت پدالی کنند گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه می باشد. سایت ویترین نت دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری را مانند سایر دستگاه های ارائه شده در این سایت گارانتی می کند و شما به صورت اینترنتی می توانید از این سایت اقدام به خرید کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    85*57*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    80 سانتی متر
  • توان
    1800 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    29 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز