اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

VN-22839
طول دوخت: 80 سانتی متر
توان: 850 وات
جنس بدنه: آلومینیوم
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری را به منظور پاکت کردن انواع محصولات کارخانه ای به کار می برند. این دستگاه قادر است پاکت هایی از جنس پلاستیک، فویل، پلی استر و ... را دوخت بزند. انواع دستگاه های دوخت انقلابی را در صنعت بسته بندی به وجود آورده اند و همچنین سبب ارائه ی محصولات در پاکت های زیبا با تیراژ بالا شده اند.

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک دارای ابعاد استاندارد و از جنس آلومینیوم می باشد. این دستگاه در مقابل رطوبت، ضربه و فشار بسیار مقاوم است از این رو می توان از این دستگاه در محیط های مرطوب نیز استفاده کرد؛ همچنین می توان محصولاتی که مرطوب هستند مانند ترشیجات، زیتون و ... را با این دستگاه بسته بندی کرد. متراژ دوخت ماشین بسته بندی پدالی در حدود 80 سانتی متری می باشد برای کار با این دستگاه نیاز به برق 220 ولت تک فاز شهری داریم. دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک قادر است با توان 850 وات پاکت هایی با ضخامت 2 میلیمتر را دوخت بزند. وزن این دستگاه بسیار کم و در حدود 12 کیلوگرم می باشد از این رو می توان این دستگاه را به راحتی جابه جا کرد. از این دستگاه می توان در فروشگاه ها، عطاری ها، کارخانه ها و ... استفاده کرد.

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری دو فک

عملکرد دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری از دو فک حرارتی تشکیل شده است که می تواند هر نوع پاکتی را دوخت بزند. روش کار به این صورت است که بعد از پر شدن پاکت از محصول مورد نظر در پاکت ها با پرس شدن دو فک حرارتی بسته می شود و سپس نوبت پاکت بعدی است اپراتور برای کار با این دستگاه نیازی به آموزش خاصی ندارد و می تواند بر روی یک صندلی بنشینید و کار بسته بندی را به راحتی انجام دهد. با ماشین پدالی می توانید به دو شکل مختلف بر روی بسته ها دوخت بزنید. روش دوخت بر روی پاکت ها به دو صورت انجام می شود یکی به روش شطرنجی و دیگری به شکل خطی می باشد. با این دستگاه می توان انواع حبوبات، محصولات کارخانه قند و شکر، ماکارونی، انواع داروهای گیاهی و ... را بسته بندی کرد. این دستگاه بر روی یک میزی قرار گرفته است که می توان ارتفاع آن را متناسب با قد اپراتور تنظیم کرد. جنس بدنه ی میز نیز از آلومینیوم می باشد.

ویژگی های دستگاه دوخت

چنان چه از ماشین دوخت متناسب با الگوهای موجود در دستگاه  به درستی استفاده کنید این دستگاه عمر طولانی خواهد داشت و تا مدت ها برای شما کار می کند؛ همچنین هزینه های مربوط به تعمیر و نگهداری از این دستگاه بسیار پایین می باشد. ماشین پدالی یکی از ساده ترین و ارزان ترین ماشین های مخصوص بسته بندی می باشد. این ماشین با فشار کم پدال به آسانی پاکت ها را بسته بندی می کند. المنت های استفاده شده در دستگاه دارای عمر طولانی هستند و به آسانی خراب نمی شوند و در صورت سوختن المنت ها خودتان نیز با خرید المنت جدید می توانید دستگاه را تعمیر کنید. یکی از عواملی که سبب اطمینان خاطر مشتری از بابت دستگاه دوخت پدالی می شود گارانتی و خدمات پس از فروش ماشین دوخت می باشد از این رو وب سایت ویترین نت این محصول را نیز مانند تمام محصولات ارائه شده در وب سایت خود گارانتی می کند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    80 سانتی متر
  • توان
    850 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    12 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز