اشتراک گذاری

سرخ کن صنعتی

دستگاه سرخ کن تک لگن رومیزی

VN-21342
5 (از 1 نظر)
ابعاد: 30*40*30 سانتی متر
تعداد لگن: 1
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: استیل
شیر تخلیه: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,900,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سرخ کن تک لگن رومیزی

کاربرد و کارایی
 
دستگاه سرخ کن تک لگن، می تواند برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف اعم از مرغ، قارچ، پیاز، سیب زمینی، فلافل، سمبوسه، سوسیس، هات داگ، میگو به کار گرفته شود. با توجه به تک لگنه بودن، این دستگاه حجم بسیار کمی از فضای آشپرخانه شما را اشغال می کند و با توجه به عمق بسیار زیاد لگن آن، جایگزین بسیار مناسبی برای سرخ کن های چند لگنه در فضاهای کوچک خواهد بود. بنابراین این سرخ کن تک لگنه برای استفاده در تمامی فست فودها، فود کورت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و تالارهای پذیرایی یا کترینگ ها و آشپزخانه‌ های تهیه غذای خانگی مناسب است و یکی از تجهیزات اصلی پخت غذا در رستوران ها و فست فودها محسوب می شود.  مدت زمان کوتاه سرخ شدن توسط این سرخ کن و امکان تغییر دمای روغن به دلخواه باعث کاهش آسیب به روغن می شود و می توانید در آن از انواع روغن آفتابگردان، روغن کنجد، روغن سویا و روغن ذرت برای سرخ کردن مواد غذایی استفاده کنید و اطمینان داشته باشید که این دستگاه روغن را نمی سوزاند و طعم و رنگ مواد غذایی در حال سرخ را تغییر نمی دهد.
این سرخ کن دارای ظرف بنماری 2/1 و توری و یک دسته نگهدارنده تخلیه روغن است. ظرفیت روغن لگن بن ماری این دستگاه هم 7 لیتر است. زیر لگن سرخ کن نیز مجموعه ای از بهترین شیرآلات و تجهیزات گازی شامل یک عدد شعله خطی با ولوم کار گذاشته شده است که به صورت مستقیم توسط آشپز کم و زیاد می شود. این شعله همچنین دارای یک عدد شمعک جداگانه برای روشن شدن است.
 


 
ماهیت دستگاه 
 
سوخت مصرفی سرخ کن تک لگن، برای سرخ کردن مواد غذایی، گاز است و از گاز شهری برای انجام این کار استفاده می کند. تنها کافی است تا دمای دستگاه را بر اساس نوع ماده خوراکی تنظیم شده و مواد غذایی را در سبد مخصوص سرخ کن که آغشته به روغن داغ است ریخته شود و سبد را در این روغن داغ فرو ببرید و سپس بالا بکشید. این دستگاه می تواند دمایی بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ درجه فارنهایت را تحمل کند و امکان تهیه سوخاری های ترد و خوشمزه را هم به شما می دهد. جنس سبد این سرخ کن استیل ضد زنگ و نگیر با ظرفیت بارگیری مطلوب برای حجم کاری خانگی و فروشگاهی است.

 
ویژگی کالا
 
بدنه سرخ کن تک لگن مذکور از ورق استیل ۱ و 15/1 نگیر یا استیل ۳۰۴ با کیفیت ساخته شده است تا حرارت به بهترین نحو ممکن به روغن انتقال داده شود. پوشش بدنه خارجی این دستگاه نیز ضخامتی معادل 8/0 میلی متر دارد تا مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما داشته باشد. این سرخ کن همچنین دارای فیلتر تصفیه و یک ترموستات و استارتر برقی است که امنیت و راحتی کار با آن را تضمین می کند. ابعاد این سرخ کن نیز 30 در 40 در 30 سانتی متر است. با استفاده از این دستگاه می توانید سیب زمینی، هات داگ، فیله مرغ و قارچ را در تردترین حالت سوخاری و در کمترین زمان ممکن در فست فود، رستوران و کافی شاپ خود سرو کنید.
 



 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    30*40*30 سانتی متر
  • ظرفیت مخزن روغن
    7 لیتر
  • سوخت مصرفی
    گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • شیر تخلیه
    ندارد
  • تعداد لگن
    1
  • جنس لگن
    استیل
  • نوع لگن
    بن ماری 1/2
  • ترموستات
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
محسن هاشمی / 6 آبان 1400
پایه فلزی هم روی دستگاه هست یا جدا حساب میشه؟
پاسخ
ویترین نت / 14 آذر 1400 09:47

این دستگاه رومیزی هست درصورت درخواست مشتری بابت پایه قیمت به آن اضافه خواهد شد

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز