اشتراک گذاری

کارتریج جت پرینتر

کارتریج جت پرینتر 45 HP پایه الکل مدل 2706

VN-21512
4.6 (از 7 نظر)
حلال کارتریج: الکل
تکنولوژی کار: HP
قابلیت شارژ: دارد
جوهر رنگی: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کارتریج جت پرینتر 45 HP پایه الکل مدل 2706

کاربرد و کارایی

کارتریج جت پرینتر HP۴۵ مدل ۲۷06 پایه حلال مخصوص پرینترهای HP می باشد که در قابلیت استفاده در جت پرینترهای اتوماتیک و دستی را دارد. کارتریج جت پرینتر یا پایه الکل برای محصولاتی که دارای بافت هستند و نفوذ پذیر آب نیستند مورد استفاده قرار میگیرند. بطور کلی این مدل کارتریج جت پرینتر را می توان روی هر محصولی استفاده کرد.

همچنین عرض چاپ این کارتریج جت پرینتر ۱۲.۷ میلی متر و ارتفاع چاپ آن هم ۵/۰ اینچ است و حداکثر وضوح چاپی که در اختیار شما می گذارد، ۶۰۰ dpi خواهد بود. بنابراین یک گزینه استاندارد و عالی برای چاپ بارکد دو بعدی اصالت کالا در صنایع دارویی ، کالاهای پزشکی و … محسوب می شود.

ماهیت دستگاه

تکنولوژی کار این دستگاه HP است. ولتاژ کارکرد آن نیز چیزی معادل  ۷/۴ ولت است و عرض پالسی معادل ۲/۴ میکروثانیه دارد. حداکثر فاصله پرتاب کارتریج جت پرینتر مدل ۲۷۰۰ نیز ۵ میلی متر و حجم قطره جوهر آن نیز ۳۰ پیکو لیتر خواهد بود. این کارتریج قابلیت شارژ دارد و کارتریج‌ شارژ شده هم تقریبا عملکردی مشابه با نمونه نو دستگاه خواهد داشت و با مشکلاتی مثل تعداد چاپ کمتر و ... مواجه نمی شوید. ماکزیموم زمانی هم که می توانید بدون درب از کارتریج جت پرینتر ۴۵ HP پایه الکل مدل ۲۷۰۰ استفاده کنید، کمتر از یک روز است. برای بهره وری و بازدهی  بیشتر دستگاه مذکور و گرفتن بالاترین راندمان کاری از آن بهتر است، در دمای ۲۱ درجه سانتیگراد معادل ۶۹.۸ درجه فارنهایت و با درب بسته نگهداری شود.

ویژگی کالا

این کارتریج مدل اورجینال برند HP است و تامین جوهر تمامی جت پرینتر هایی که از تکنولوژی HP در ساخت آن ها استفاده شده را پوشش می دهد. البته این دستگاه برای برای جت پرینتر های AB هم مناسب است. میزان جوهر داخل این مدل کارتریج جت پرینتر ۴۲ میلی لیتر و از نوع جوهر پایه حلال یا Solvent Base است که با آب، رطوبت و همچنین حرارت یا نور (شرایط آب و هوایی مختلف) به هیچ عنوان پاک یا کمرنگ نمی شود. کارتریج مذکور از تکنولوژی بسیار بالایی بهره برده که باعث می شود جوهر آن تنها در مدت زمان ۱ الی ۲ ثانیه بر روی محصول خشک شده و ماندگاری قابل قبولی داشته باشد و با برخورد دست یا سایش پاک نشود.
با استفاده از کارتریج جت پرینتر ۴۵ HP پایه الکل مدل ۲۷۰۰، می توانید تعداد ۸۰۰۰ چاپ یه خطی شامل تاریخ تولید، تاریخ انقضا، قیمت و ... را به راحتی پوشش بدهید. البته این تعداد چاپ بسته به نحوه نگهداری کارتریج می تواند کاهش یا افزایش هم داشته باشد. همراه دستگاه کارتریج مذکور ۵۲ پد الکتریکی هم تحویل داده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • حلال کارتریج
    الکل
  • تکنولوژی کار
    HP
  • قابلیت شارژ
    دارد
  • تعداد چاپ
    8000 خط
  • جوهر رنگی
    دارد
  • قابلیت چاپ روی سطوح
    شیشه , کاغذ , مقوا , چوب , پلاستیک , فلز
نظرات خریداران 5 نظر
نظرات خریداران
سورنا انتخاب برتر / 18 آذر 1400 09:35
چاپ کج میزد و جوهر پس میداد
پترو کاسپین سپهر رشیدی / 23 مرداد 1400 07:53
تاچش کار نمیکرد دستگاه رو عوض کردیم دستگاه جدید تاریخ رو عوض نمیکرد
شرکت خوراک دام مازندران . / 21 مرداد 1400 06:22
اون قسمت که دستگاه خودش تاریخ میزنه . متاسفانه نمیشه فونتش رو تغییر بدیم. این یه ایراد. فقط میشه سایزش رو تغییر داد. اگه بشه فونتشم تغییر بدیم . خیلی عالی میشه
رضا منصوری / 8 تیر 1400 12:27
مشکلی نیست و راضی هستم
محمدجواد سلیمانی / 6 تیر 1400 12:02
همه چیز عالی بود
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز