اشتراک گذاری

میوه خشک کن کابینی

دستگاه میوه خشک کن صنعتی 4 کابین 120 سینی دو مشعل با 2 فن اگزاست 2 اسب

VN-21657
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

145,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

145,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میوه خشک کن صنعتی 4 کابین 120 سینی دو مشعل با 2 فن اگزاست 2 اسب

کاربرد دستگاه
میوه خشک سرشار از عناصر معدنی، فیبر و آنتی اکسیدان بوده و بسیار مقوی و مغذی است و به همین دلیل مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است. و در سال های اخیر در زمره تنقلاتی قرار گرفته است که در میهمانی ها برای پذیرایی استفاده می شود. و به عنوان میان وعده گزینه بسیار مناسبی می باشد. 
تولید میوه خشک و چیپس میوه یکی از پرطرفدارترین مشاغلی ا‌ست که در فصل تابستان رونق بسیار زیادی دارد و تعداد زیادی از افراد به خصوص باغدارها تصمیم می‌گیرند میوه‌هایی را که کیفیت پایین تری دارند، به وسیله میوه خشک کن به چیپس میوه تبدیل کنند.
میوه خشک‌ شده میوه‌ای است که تقریبا تمام آب خود را از طریق خشک کردن به وسیله دستگاه میوه خشک کن از دست می‌دهد و در فرایند خشک شدن میوه بخشی از حجمش را از دست می دهد.
یکی از مزیت‌های اصلی که میوه خشک ‌شده نسبت به میوه‌ی تازه دارد، مدت زمان نگهداری آن است؛ میوه خشک را می ‌توان برای مدت زمان طولانی تری و بدون نیازبه یخچال نگهداری کرد و به دلیل وزن و حجم کمی که دارد همیشه می توان آن را به همراه داشت.

مشخصات دستگاه 
دستگاه 4 کابین120 سینی در زمره دستگاه های خشک کن قرار دارد که البته با توجه به تعداد سینی های نام برده شده در دسته خشک کن های صنعتی قرار می گیرد چرا که حجم بسیار بالایی از میوه را خشک می کند که دیگر نمی تواند مصرف خانگی داشته باشد. ظرفیت ورودی این دستگاه 600 کیلوگرم می باشد.
در این دستگاه از نوعی هیتراستفاده شده است که مشعل آن  گازسوز و گازوئیل سوز بوده که باتوجه به اینکه این دو سوخت در دسته سوخت های ارزان می باشد بنابراین هزینه انرژی مصرفی آن بسیار پایین است. برای اینکه سرعت خشک کردن میوه بالاتر برود و بتوان 600 کیلوگرم میوه را در زمان کمتری خشک کند در این دستگاه از 12 عدد موتور گردش هوا و 6 موتور رطوبت گیر استفاده شده است. 
ارتفاع این دستگاه 220 سانتی متر عرض آن 220 سانتی متر و عمق آن 180 سانتی متر می باشد و دارای 4 کابین است. و برای سهولت در حمل و نقل آن در زیر دستگاه چرخ تعبیه شده است. ابعاد کشو ها 80*60  سانتی متر است و دارای تابلو برق کنترلی دیجیتال می باشد. 
دستگاه فوق قابلیت نصب سیستم نور مادون قرمز را داراست و البته  قابلیت نصب کنترل از راه دور را نیز دارا می باشد. خشک کن فوق دارای بدنه عایق و دارای رنگ الکترواستاتیک کوره ای میباشد.


مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز