اشتراک گذاری

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه میکسر هموژنایزر تحت خلاء مدل RS2

VN-21688
ابعاد: 15*20*40 سانتی متر
برق مصرفی: سه فاز
وزن: 1000 کیلوگرم
طول دوخت: 1 میلی متر
عرض دوخت: 1 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,725,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,725,000

تماس با تامین کننده
سام رادان کوشا
سام رادان کوشا
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از بیش از 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه میکسر هموژنایزر تحت خلاء مدل RS2

دستگاه وکیوم میکسر هموژنایزر تحت خلاء

میکسر هموژنایزر تحت خلاء جهت صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی طراحی شده و برای ساخت سوسپانسیون و امولیسیون در ویسکوزیته های مختلف مناسب است. طراحی پیشرفته این تکنولوژی همزمان باعث افزایش کیفیت محصول در کمترین زمان ساخت، کاهش هزینه های تولید، نیاز به فضای کوچک و اپراتوری آسان میشود.طراح این دستگاه با چندین سال سابقه در طراحی و تولید میکسر هموژنایزر تحت خلاء نیاز های اساسی بازار نظیر انعطاف پذیر بودن با توجه به خصوصیات محصول و شرایط تولید را درک نموده است.

با توجه به این مهم قابلیت سفارشی سازی را برای شما در نظر گرفته و به نوعی عمل نموده ایم تا دستگاه قابلیت به روز شدن را داشته باشد.

به دلیل ساختار مودولار، میکسر قادر است با توجه به نیازهای کاربر طراحی گردد. وجود آپشن های مختلف، باعث انعطاف پذیری بیشتر سیستم گردیده و هر آپشنی که به دستگاه اضافه میشود از طریق سیستم کنترلی در دسترس میباشد و استاندارد های لازم را جهت ایمنی داراست.

مهندسی معکوس از دستگاه خارجی همراه با تحقیق و توسعه باعث ادغام هرچه بهتر وسل با همزن ها شده و افزایش راندمان، کیفیت و بهره وری را به همراه دارد.

این میکسر قابلیت ایجاد جریان بهینه محصول و نظافت آسان سطوح را به لطف طراحی مخروطی و شکل هندسی خاص داراست

پمپ هموژنایزر

مرکز دستگاه، پمپ هموژنایزر قرار گرفته است که در قسمت زیرین وسل تعبیه شده، و قابلیت پخش و اشتراک گذاری مواد را افزایش می دهد، جریان بهینه برای محصول ایجاد کرده و موجب تخلیه ی کامل مواد تولیدی میگردد.

از سری ویژگی های مهم پمپ میتوان به مواردی همچون قابلیت تعویض آسان روتور، استاتور و قطعات جانبی، ساختار آسپتیک، باز . بسته شدن آسان جهت تعمیر و نگهداری و عدم نیاز به پمپ حداگانه جهت تخلیه و نظافت اشاره نمود.

سیستم دارای جکت بوده و قابلیت گرمایش و سرمایش اتوماتیک را با توجه به پروسه تولید به وجود می آورد. همزن بغل تراش از چسبیدن مواد به جداره داخلی در فاز گرمایش جلوگیری میکند و مواد به سمت داخل هدایت می شوند. همچنین سیستم دارای خلا یکپارچه همراه پمپ وکیوم رینگ آب قدرتمند میباشد که با توجه به نیاز در هر مرحله از تولید در دسترس است و امکان میکس تحت خلا حذف موثر حباب های هوا و گاز و در نهایت مواد موزن شده بدون هوا حاصل میگردد.

پمپ هموژنایزر خطی

پمپ هموژنایزر خطی راه حلی بهداشتی و کارامد را در بالاترین سطح فنی ارائه میدهد. این موضوع با سطح تولید و بهداشت درجه یک نمایش داده میشود. طراحی بهینه از به وجود آمدن نقاط مرده جلوگیری کرده و مکانیزم ساده ای با امکان نظافت آسان ارائه میدهد. عملکرد این پمپ تهیه ی حساس ترین محصولات را امکان پذیر نموده و با آپشن هایی که دارد بیشترین امکان انعطاف پذیری را به ارمغان آورده است. با توجه به چند مرحله ای بودن طراحی محفظه، پمپ مناسب محصولات مایع امولسیون و سوسپانسیون میگردد. محصول از طریق پمپ اولیه به داخل هدایت میشود، محلی که علاوه بر انتقال میکس اولیه را انجام داده و محصول را به روتور/استاتور میرساند. در این مرحله shear اتفاق می افتد و فشار بالای آن و نیروی توربولانسی بالا در هزارخاره تضمین کیفیت این دستگاه است. وقتی امولسیون تشکیل شد اندازه ذرات به شدت کاهش یافته و محصولی همگن تولید میگردد.

کاربرد ها

این دستگاه کاربردهای بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آنها میتوان به چهار دسته ی اصلی صنایع غذایی، آرایشی بهداشتی، صنایع دارویی و شیمیایی اشاره نمود. در صنایع غذایی برای انواع سس های سرد و گرم، کچاپ، مایونز، کرم فویل قنادی، ژل کیک، غذای کودک، طعم دهنده ها، مکمل های غذایی، ویتامین ها و آبمیوه ها،در صنایع دارویی برای کرم های پزشکی، پماد ها و ژل ها،داروهای چشم و کرم های پوستی،برای صنایع آرایشی بهداشتی برای شامپو،خمیر دندان، کرم ها، لوسیون، اکسیدان و ... و در صنایع شیمیایی برای چسب ها، جوهر و گیریس، لاک، کود، واکس وانواع سموم استفاده مشود

سایر مدل های این دستگاه از نظر مشخصات کلی با یکدیگر یکسان میباشند و صرفا در ظرفیت ورودی، خروجی، دبی و برق مصرفی با یکدیگر تفاوت دارند که شرح کامل تفاوت ها در مشخصات دستگاه ثبت شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دستگاه
    ایستاده
  • ابعاد
    15*20*40 سانتی متر
  • حداکثر دبی
    4000 L/H
  • میزان برق مصرفی
    2.2 KW
  • قطر ورودی
    2.2 اینچ
  • قطر خروجی
    2 اینچ
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • وزن
    1000 کیلوگرم
  • طول دوخت
    1 میلی متر
  • عرض دوخت
    1 میلی متر
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز