اشتراک گذاری

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی -۴۰cm

VN-23410
ابعاد: 55*55*48 سانتی متر
توان دوخت: 1000 وات
برق مصرفی: تک فاز
وزن: 80 کیلوگرم
ابعاد کابین: 32*42*12 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

51,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

51,500,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی -۴۰cm

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی -۴۰ cm یکی از انواع دستگاه های وکیوم است که برای انواع محصولات صنعتی و غذایی و ... استفاده می شود. وکیوم به نوعی برای حفظ سلامتی محصولات استفاده می شود به طور مثال اگر شما محصول غذایی و یا بهداشتی را بخرید که وکیوم آن باز شده باشد می توانید مرجوع کنید زیرا فاقد اعتبار است و ممکن است به سلامت کالا لطمه ای وارد شده باشد. عملکرد دستگاه بدین گونه می باشد که ابتدا پلاستیک را روی دستگاه قرار می دهیم سپس پلاستیک روی وسیله کشیده می شود هوای موجود را خالی می کند و در نهایت دوخته می شود.

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی 

اگر نگاهی به محصولات غذایی و یا وسایل صنعتی و ... بیندازید برای نگهداری درست و یا برای بسته بندی روی آنها پوششی وجود دارد که به آن وکیوم می گویند. دستگاه هایی که برای وکیوم کردن استفاده می شوند با مکشی که دارند محیط خلا را روی وسیله ایجاد می کنند تا بتوان روکش روی آن کشید. در بین مشاغل مختلف بیشترین استفاده از وکیوم در صنعت مواد غذایی و آرایشی بهداشتی دیده می شود زیرا نیاز است تا کاملا بهداشتی به دست مشتری برسند. دستگاه های وکیوم در انواع مختلفی مانند ایستاده، رومیزی و ... هستند. به طور کلی استفاده از وکیوم برای محصولاتی که تاریخ انقضا دارند بسیار مفید است زیرا طول عمر محصول را بالا می برد. 

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

ویژگی های دستگاه وکیوم رومیزی 40 سانتی

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی قابلیت نصب و یا استفاده بر روی میز را دارد و از ویژگی های آن می توان به اندازه مختلف تیغه ها اشاره داشت. این اندازه ها 30 سانتی و 40 سانتی هستند. همینطور دارای انواع وکیوم یک تیغه ای و دو تیغه ای است. زمانی که شما با این دستگاه شروع به وکیوم می کنید ممکن است به هر دلیلی نیاز به متوقف کردن آن داشته باشید، تولید کننده دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی فکر این موضوع را هم کرده است و بر روی آن دکمه قطع اضطراری گذاشته شده است. یکی از موارد مهمی که در ساختار این دستگاه وجود دارد تنظیم مدت وکیوم و حرارت دوخت است که به راحتی قابل تنظیم می باشد. ظرفیت وکیوم کردن هر دستگاه متفاوت است با این دستگاه در هر شیفت 300 بسته را می توان وکیوم کرد.

ابعاد کلی دستگاه وکیوم  55*55*48 سانتی متر می باشد اما ابعاد دستگاه کابین  32*42*12 سانتی متر است که با توان 1000 وات دوخت را انجام می دهد. برق مصرفی که می توان به این دستگاه وصل کرد تک فاز است. 

خصوصیات دستگاه وکیوم بسته بندی

همانطور که می دانید یکی از بزرگترین خصوصیات دستگاه وکیوم بالا بردن طول عمر لوازمی است که وکیوم می شود اما خوب است بدانید که در حالت عادی با وکیوم طول عمر ماده شما دو برابر می شود اما اگر این وکیوم با تزریق گاز همراه شود طول عمر سه برابر می شود. تمامی این کار ها به دلیل وجود باکتری های هوازی هستند که باعث فساد و خرابی هر ماده ای می شوند. دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی با عمل وکیوم کردن بسته را خالی از باکتری ها می کنند و مانع وجود این باکتری ها می شوند. 

خوب است بدانید که گاز تزریقی در دستگاه بسته بندی وکیوم یکسان نیست و با توجه به نوع مواد غذایی مشخص می‌شود. این گاز ها می توانند در انواع نیتروژن ،CO2 و سایر گاز ها باشند. تزریق گاز ها بیشتر برای موادی که حالت گرانولی می باشند مفید است زیرا به دلیل هوایی که در میان بافت های ماده و فاصله های بین دانه ها وجود دارد باز هم احتمال فساد وجود دارد. با تزریق گاز خنثی، این فاصله ها از باکتری هم خالی شده و در نتیجه طول عمر مواد غذایی بیشتر می‌ شود. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دستگاه
    رومیزی
  • ابعاد
    55*55*48 سانتی متر
  • ابعاد کابین
    32*42*12 سانتی متر
  • جنس شاسی
    آهن
  • جنس پایه
    استیل
  • توان دوخت
    1000 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    80 کیلوگرم
  • طول دوخت
    4 سانتی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • قدرت پمپ وکیوم
    20 متر مربع در ساعت
  • فرکانس
    60 هرتز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • سرعت بسته بندی
    720 عدد در ساعت
  • حداکثر وزن بسته
    10 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز