اشتراک گذاری

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

VN-23404
نوع دستگاه: رومیزی
ابعاد: 36*14*70 سانتی متر
میزان برق مصرفی: 0.1 KW
توان دوخت: 110 وات
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,700,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,700,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی از جمله دستگاه هایی پرکاربرد در صنایع غذایی است که از آن برای بسته بندی بهداشتی و استاندارد می توان استفاده کرد. برای این که یک دستگاه بسته بندی بتواند مورد استفاده قرار گیرد باید مجوزهای لازم را دریافت کند که در این میان داشتن استانداردهای لازم از جمله قابل شستشو بودن بدنه دستگاه و توانایی تزریق گاز توسط دستگاه به منظور جلوگیری از فاسد شدن ضروری است. دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی نیز مجوزهای لازم را دارد لذا از آن برای بسته بندی می توان بهره برد.

دستگاه وکیوم رومیزی

انواع مختلفی از دستگاه های وکیوم وجود دارد که از آنها می توان برای بسته بندی استفاده کرد. یکی از این دستگاه ها که بسیار پرکاربرد نیز است دستگاه وکیوم رومیزی است. این نوع دستگاه فضای زیادی را اشغال نمی کند و به دلیل اندازه کوچکی که دارد می تواند در قسمت های مختلف کارگاه و حتی منزل مورد استفاده قرار بگیرد. این دستگاه عملکرد اتوماتیک دارد که از مزیت های آن به حساب می آید. برای این که دوخت توسط این دستگاه انجام شود باید محصول در داخل دستگاه قرار داده شود و تنظیمات مد نظر نیز صورت پذیرد پس از آن با بستن درب دستگاه عمل بسته بندی در مدت زمان کوتاهی انجام خواهد پذیرفت.

دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

کاربرد و کارکرد دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی

از دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی برای بسته بندی در صنایع غذایی استفاده می شود با استفاده از این دستگاه امکان بسته بندی مواد غذایی مختلف از جمله گوشت، میوه، ماهی، حبوبات و... سایر مواد غذایی وجود دارد. این دستگاه تنها عمل بسته بندی را انجام نمی دهند بلکه عمل وکیوم نیز توسط آن صورت می پذیرد. برای این اساس دستگاه بسته بندی وکیوم رومیز در ابتدا عمل خالی کردن هوای داخل پلاستیک را انجام می دهد با این اقدام در واقع امکان فاسد شدن مواد غذایی داخل کیسه به حداقل خواهد رسید و عمر زیادی خواهند و پس از آن عمل دوخت و بسته بندی صورت می پذیرد.

سرعتی که دستگاه برای دوخت دارد شش تا ده ثانیه است و سرعت دستگاه برای خالی کردن هوا نیز ده الی بیست ثانیه است و قدرت وکیوم نیز 8 دهم بار خواهد که نشان از قدرت بالای دستگاه است.

مشخصات کلی دستگاه بسته بندی وکیوم نوع رومیزی

همانطور که از نام دستگاه بسته بندی وکیوم رومیزی مشخص است، این دستگاه با قرار دادن بر روی میز می تواند به آسانی مورد استفاده قرار بگیرد. دستگاه ابعاد بسیار مناسبی دارد که 36 در 14 در 70 سانتی متر است. این دستگاه برق بسیار حداقلی مصرف می کند که یک دهم کیلو وات است. توان دوخت دستگاه 110 وات و نوع برق مصرفی آن تک فاز و با ولتاژ 220 ولت است و به این معنی است که در تمام محیط های شهری و روستایی می توان به راحتی مورد استفاده قرار داد. دستگاه وزن بسیار سبکی دارد و با وزن دو  کیلوگرمی که دارد به آسانی می توان آن را جابجا کرد.

طول دوخت دستگاه سی سانتی متر است و عرض دوخت آن نیز پنج میلی متر است که دوخت بسیار دقیق و با کیفیتی را برای بسته بندی انجام می دهد. فرکانس دستگاه 60 هرتز است. سرعت بسته بندی دستگاه وکیوم رومیزی مناسب و تعداد 300 عدد در ساعت است و حداکثر وزن بسته برای انجام بسته بندی نیز 5 کیلوگرم است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دستگاه
    رومیزی
  • ابعاد
    36*14*70 سانتی متر
  • میزان برق مصرفی
    0.1 KW
  • توان دوخت
    110 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • وزن
    2 کیلوگرم
  • طول دوخت
    30 سانتی متر
  • عرض دوخت
    5 میلی متر
  • فرکانس
    60 هرتز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • سرعت بسته بندی
    300 عدد در ساعت
  • حداکثر وزن بسته
    5 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
اکبر رهبر / 15 اسفند 1400
درباره دستگاه وکیوم اطلاعاتی می خواستم ممنون
پاسخ
ویترین نت / 15 اسفند 1400 13:03

سلام.لطفا جهت دریافت مشاوره رایگان برای خرید محصولات ویترین نت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید


09921603901 _ 02191008845


 

نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز