اشتراک گذاری

دستگاه وکیوم بسته بندی

دستگاه وکیوم بسته بندی عمودی مدل 21729

VN-21729
برق مصرفی: تک فاز و سه فاز
نوع دستگاه: ایستاده
چرخ: ندارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,199,999,000 - 2,000,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

1,199,999,000 - 2,000,000,000

تماس با تامین کننده
سام رادان کوشا
سام رادان کوشا
تولید کننده / عضویت از 5 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه وکیوم بسته بندی عمودی مدل 21729

این سری از محصولات به صورت تخصصی در صنایع غذایی، دارویی، آرایشی، بهداشتی و شیمیایی فعالیت دارد. این مجموعه ارائه دهنده خطوط کامل تولید و بسته بندی انواع مایعات شامل: انواع میکسر، مخازن، پرکن، درب بند، لیبلینگ و ماشین آلات سفارشی ساز با توجه به نیاز مشتریان از طراحی تا ساخت، نصب و راه اندازی می باشد. امروزه ثابت شده که روش های بسته بندی سنتی، توانایی پاسخگویی به نیاز های خطوط با ظرفیت بالا و متنوع را ندارند. نیاز های این روزها از جمله تولید محصولات متنوع با ظرفیت بالا و تعویض محصولات متعدد را درک کرده و با توجه به این، بر روی ماشین آلات انعطاف پذیر و چند منظوره تمرکز نموده است، در نتیجه این ماشین آلات رنج وسیعی از محصولات را پوشش می دهند، زمان توقف را کاهش داده و از اتلاف وقت و نیروی کار جلوگیری میکند. در نهایت ظرفیت تولید و سطح بهره وری سیستم را بالا برده و کمک مینماید در کمترین زمان نسبت به بازار واکنش نشان دهند و مزیت رقابتی محصولات خود را حفظ کنند.

دستگاه وکیوم بسته بندی طوری مواد غذایی مختلف و وسایل دیگر را بسته بندی می‌کند که هوای درون بسته به صورت کامل خارج می‌شود و بسته بندی در محیط خلا اتفاق می‌افتد. مواد غذایی‌ که با دستگاه بسته بندی وکیوم بسته بندی شوند؛ ماندگاری بالاتری دارند. چرا که باکتری‌ها و میکروب‌هایی که مواد غذایی را فاسد می‌کنند نیاز به اکسیژن دارند و وقتی بسته بندی در محیط خلا و عاری از وجود اکسیژن انجام شود؛ ماندگاری مواد غذایی بالاتر می‌رود و آنها دیرتر خراب و فاسد می‌شوند.دستگاه بسته بندی وکیوم در انواع دستگاه وکیوم خانگی و صنعتی به فروش می‌رسند که نوع صنعتی آن برای کارخانجات مناسب تر میباشد. این دستگاه برای بسته بندی انواع خمیر مایه و موارد مشابه مناسب میباشد.

از صفحه نمایش لمسی با سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی و سیستم PLC استفاده نموده که کار با دستگاه را به آسان ترین سطح رسانده است. همچنین از برنامه ی HMI و بخش های برقی و پنوماتیکی نیز استفاده شده است. شما میتوانید برای سهولت اپراتوری، اطلاعات مربوط به محصولات پرتیراژ را در حافظه دستگاه ذخیره نمایید.این دستگاه همراه با جت پرینتر جهت نوشتن اطلاعات مورد نیاز مصرف کننده بر روی بسته بندی، پمپ وکیوم با قابلیت نصب غبارگیر و موتور گیربکس ارائه میگردد، همچنین قابلیت نصب نوار نقاله 5 متری و 10 متری به صورت سفارشی از دیگر ویژگی های قابل توجه این دستگاه است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دستگاه
    ایستاده
  • برق مصرفی
    تک فاز و سه فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • چرخ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز