اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 25 سانتی متر با تایمر مدل 21900

VN-21900
جنس بدنه: آلومینیوم
ابعاد: 40*12*20 سانتی متر
طول دوخت: 25 سانتی متر
عرض دوخت: 3 میلی متر
وزن: 3 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 25 سانتی متر با تایمر مدل 21900

دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 25 سانتی متر با تایمر

کاربرد و کارایی

این دستگاه تک دوخت پلاستیک برای بسته ‌بندی انواع کیسه ‌های پلاستیکی و نایلون های شرینک PP و POF و PVC و پلمپ کردن آن ‌ها استفاده می شود. با این دستگاه امکان بسته بندی انواع پاکت های پلاستیکی و نایلونی و سلفونی را خواهید داشت و می‌ توانید بسته‌ های حاوی آجیل، قند و شکر یا محصولاتی که نمایش آنها از داخل بسته دارای اهمیت است را با بهترین کیفیت پرس تک دوخت بزنید.
دستگاه تک دوخت پلاستیک با طول دوخت 25 سانتی متر دارای تایمر ، دوختی با دقت بالا را برای انواع پلاستیک انجام می دهد و به همین دلیل برای استفاده در صنایع مختلف غذایی و دارویی یک گزینه عالی محسوب می شود. از فروشگاه‌ های کوچک ازجمله فروشگاه‌ های خشکبار یا قنادی ‌ها گرفته تا کسب و کارهای محلی و بومی و صنایع بزرگ، می توانید از این دستگاه استفاده کنید. این دستگاه یک دستگاه پرس پاکت با طول دوخت بالا محسوب می شود و طول دوخت آن 25 سانتیمتر با عرض 3 میلیمتر است.

ماهیت دستگاه

تمام مراحل بسته بندی توسط این دستگاه دوخت به صورت دستی انجام می شود اما کار با آن بسیار راحت است. برای انجام دوخت تنها کافی است تا نایلون های شفاف بسته بندی را از کالای مورد نظر پر کرده و سپس درب نایلون یا سلفون را بین پرس های حرارتی دستگاه قرار داده و اهرم دستگاه پرس را به چند دقیقه سمت پایین بکشید و فار بدهید. البته ابتدا باید دستگاه را به مدت چند دقیقه روشن بگذارید تا گرم شود و سپس تایمر دستگاه را مناسب با کار خود تنظیم کنید. دستگاه تک دوخت رومیزی برای بستن و اتصال دو لبه پلاستیکی از طریق جوش دادن نایلون‌ ها از برق شهری یکفاز با ولتاژ 220 ولت تغذیه می کند و توانی معادل 350 وات دارد. یک دارای تایمر برای قطع گرمایش المنت به طور خودکار و لامپ ال ای دی برای نمایش وضعیت روشن یا خاموش بودن المنت و بوق هشدار اتمام فرایند به همراه پایه ضد لغزش نیز، امنیت کار با دستگاه را تضمین می کنند.

ویژگی کالا

این دستگاه تک دوخت ابعادی معادل 20 در 12 در 40 سانتی متر دارد و وزن آن هم 3 کیلوگرم است. سبک بودن دستگاه و اندازه کوچک آن جابجایی و حمل آسان آن را ممکن کرده است. دوخت این دستگاه شفاف، یک دست و کاملا آب بندی شده است و قابلیت نصب یک تاریخ زن از نوع حرارتی با توانایی چاپ 3 سطر هم دارد. جنس بدنه دستگاه از آلومینیوم و رنگ بدنه آن هم الکترواستاتیک است. همچنین دسته دستگاه از ورق ضخیم یک میلی متر ساخته شده که به مرور زمان دچار تغییر شکل نخواهد شد. ترانس دستگاه نیز از بهترین نوع آهن ترانس و سیم مسی است و یک فنر قوی در دستگاه بکار رفته که پس از انجام هر دوخت به راحتی و به سرعت دسته را به حالت اول برمی گرداند. پک یدکی دسته پرس و المنت و پارچه نسوز نیز قطعات جانبی این دستگاه دوخت هستند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    40*12*20 سانتی متر
  • طول دوخت
    25 سانتی متر
  • عرض دوخت
    3 میلی متر
  • توان دوخت
    250 وات
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    3 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • کشور سازنده
    ایران
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع دستگاه
    رو میزی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز