اشتراک گذاری

تابه گردان

تابه گردان مدل 21990

VN-21990
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

50,160,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

50,160,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات تابه گردان مدل 21990

کاربرد و کارایی
 
تابه گردان یا ماهیتابه گردان درواقع یک پاتیل سرخ کن بزرگ است که امکان سرخ کردن همزمان حجم بالایی از مواد غذایی مرغ، بادمجان، سیب زمینی، ماهی، کتلت و کوکو را به شما می دهد. البته تابه گردان مدل 21990 علاوه بر سرخ کردن مرغ و ماهی در حجم بالا، برای سرخ کردن سبزی و سیر و پیاز در حجم زیاد هم استفاده می شود و در پخت انواع خورشت و غذاهای آبکی و همچنین سرخ کن انواع مواد اولیه برای غذاهای مختلف کاربرد دارد. این دستگاه دراصل یک تجهیزات آشپزخانه صنعتی مدرن است که سهولت آشپزی و رعایت مسائل ایمنی و بهداشتی پخت غذا را در آشپزخانه های هتل، رستوران ها یا تالارهای پذیرایی، فست فودها، آشپزخانه ها صنعتی اداره جات، کترینگ ها و ... را تضمین می کند. 
تابه گردان مذکور دارای یک وان روغن است که مرغ و ماهی یا دیگر مواد غذایی در آن سرخ می شود و یک درب متحرک لولایی ترمزی هم دارد. همچنین دیگی که برای این تابه گردان طراحی شده، به شکل چهارگوش است و قابلیت حرکت دورانی و چرخشی ۹۰ درجه توسط اهرم مخصوص دارد که کمک می کند تا مواد غذایی سرخ شده را به راحتی و به سرعت از آن تخلیه کنید و تخلیه کامل و تمام و کمال روغن اضافی خوراکی ها را تضمین می کند. پوشش سه لايه تفلون صنعتی در داخل لگن دستگاه نیز به خوبی از چسبيدن مواد غذايی به تابه جلوگیری می کند. این تابه گردان رستورانی در هتل ها و تالارهای پذیرایی و آشپرخانه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

 

ماهیت دستگاه 
 
این تابه گردان شامل یک شعله و یک دیگ یا پاتیل پرسی است و ۴ عدد برنر مشعل خطی استیل به طول ۵۰ سانتیمتر برای انجام عملیات پخت دارد. ظرفیت روغن دستگاه معادل 120 لیتر و سوخت مصرفی آن هم گاز است. تابه گردان مدل 21990 مجهز به یک دستگیره بزرگ برای کم یا زیاد کردن شعله است که کار با آن را آسان تر کرده است. وجود سپر حرارتی و شعله پخش کن مخصوص در زیر تابه نیز توزیع یکنواخت حرارت در تمام سطح تابه را تضمین کرده است. 
 
برای هرچه بیشتر بالا بردن راندمان حرارتی و همین‌طور جلوگیری از اتلاف انرژی این تابه گردان علاوه بر عایق پشم شیشه فشرده به قطر ۲ اینچ، دارای یک محفظه‌ آتش‌ خانه کاملا بسته جهت حفظ و حبس حرارت هم هست. تعبیه پیلوت یا همان گیرانه گازی استاندارد دستگاه نیز خیال شما را بابت مسائل ایمنی راحت می کند. همچنین در مسیر سوخت ‌رسانی دستگاه یک شیر گازی ترموکوپل ‌دار جانمایی شده شده که یک جرقه زن با باطری ۹ ولت کتابی دارد. قسمت چرخشی تابه گردان مذکور نیز مجهز به گیربکس از نوع حلزونی است که حرکت دیگ ماهیتابه گردان به صورت مکانیکی را ممکن کرده است.
 

 

ویژگی کالا
 
رویه این دستگاه از ورق استنلس استیل مقاوم در برابر حرارت با ضخامت 0.8 میلی متر ساخته شده و جنس پاتیل روغن آن نیز از ورق استنلس استیل به ضخامت 2 میلی متر است. همچنین در قسمت کف دستگاه ورقه های استیل به ضخامت 10 میلی متر به کار رفته است. این تابه گردان دارای پایه های استیل با قابلیت رگلاژ تا 6 سانت و مقاوم در برابر نیروهای افقی و عمودی است و مكانيزم تخليه كامل لگن و چرخش۹۰درجه تابه هم دارد. علاوه بر اینها یک شیر ورودی آب نیز برای اتصال مستقیم دستگاه به آب شهری و آب‌ گیری و شستشوی راحت روی آن نصب شده که امکان نظافت آن را به شما می دهد. ابعاد دستگاه نیز 95 در 95 در 140 سانتی متر است.


 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    140*95*95 سانتی متر
  • ضخامت رویه
    0.8 میلی متر
  • ضخامت پاتیل
    2 میلی متر
  • ظرفیت روغن
    120 لیتر
  • سوخت مصرفی
    گاز
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز