اشتراک گذاری

جاروبرقی خاک

جارو برقی نیمه صنعتی دو موتور ویلایی خاک مدل v4000

VN-22103
ابعاد: 720*380*380 سانتیمتر
حداکثر قدرت: 4000 وات
قدرت مکش: 20000 میلی متر اب
حجم مخزن زباله : 35 لیتر
قطر لوله ها: 5 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,905,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,905,000

تماس با تامین کننده
جاروبرقی سازه البرز
جاروبرقی سازه البرز
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جارو برقی نیمه صنعتی دو موتور ویلایی خاک مدل v4000

ماهیت کالا

امروزه، تاثیر کیفیت بهداشت محیط و افراد در یک محیط بر هیچکس پوشیده نیست. اهمیت این امر در تمامی محیط ها دوچندان شده است. از این رو یکی از راه حل های بهینه برای حفظ بهداشت، نظافت منظم محیط می باشد. بنابراین جاروبرقی ویلایی می تواند گزینه ی خوبی برای رفع آلودگی‌ها، ذرات و گرد و غبار  باشد. همانطور که از نام جاروبرقی ویلایی نیمه صنعتی پیدا است این جاروبرقی مخصوص جمع آوری زباله های خشک ساختمان های ویلایی دوبلکس با مساحت متوسط طراحی شده است. همچنین این دستگاه در تمام مکان هایی که دارای مساحت متوسط است کاربرد دارد. از جارو برقی ویلایی می توان در ادارات، مساجد، حسینه ها و غیره نیز استفاده کرد. جارو برقی ویلایی نیمه صنعتی به عنوان بهترین و مناسب ترین راه حل مکش برای از بین بردن گرد و غبار ویلاهای دوبلکس و مدرن تا مساحت ۴۰۰ متر مربع تولید شده است..

در مورد امور مربوط به تمیز کردن ویلا، جارو برقی یکی از موارد ضروری است. یافتن یک جاروبرقی ویلایی با کیفیت کار ساده ای نیست و باید در نظر داشته باشید که هنگام انتخاب جاروبرقی واحدهای مختلف چه نیازهای نظافتی دارند و با توجه به متراژ واحد خود و حجم ضایعات بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

 

کاربرد و کارایی 
جاروبرقی دو موتور خاک نیمه صنعتی دارای 4000 وات توان می باشد.این محصول مجهز به فیلتر و میکروفیلتر مخصوص می باشد که تمام ذرات را جذب و مانع از ورود هرگونه ذرات ریز و درشت به داخل موتور جاروبرقی و آسیب به موتورها می شوند.مخزن این دستگاه دارای رنگ الکترواستاتیک ضد خش می باشد .فریم این دستگاه دارای 4 چرخ گردان 360 درجه و چرخ ترمزدار در جلو جاروبرقی می باشد که در سطوح شیبدار کمک میکند تا جاروبرقی ثابت بماند .دسته کاور تعبیه شده در پشت جاروبرقی جهت حمل آسان دستگاه قرار داده شده است.این محصول اتوماتیک می باشد و در زمان استفاده از دستگاه موتورها به صورت اتوماتیک تعویض میگردند تا دستگاه داغ نشد و مانع از سوختن و آسیب به موتور جاروبرقی میشود. این محصول مناسب استفاده در ادارات , مساجد ,حسینه ها و ... می باشد.این جاروبرقی ویلایی دارای استاندارد ملی ایران می باشد.
مشخصات فنی
ابعاد: 38*38*72 سانتی‌متر
 وزن: 15 کیلوگرم
جنس بدنه: فلز
توان: 4000 وات
ولتاژ ورودی: 220 ولت
تعداد موتور: دو عدد
میزان فشار مکش هوا: 20 بار
ظرفیت مخزن اصلی: 35 لیتر
قابلیت جمع کردن آب: ندارد
پایه‌ی چرخ‌دار: دارد
جنس چرخ: پلاستیک
فیلتر: دارد
نوع فیلتر: کاغذی 3 لایه
قابلیت شستشوی فیلتر: ندارد
دستگیره جهت جابجایی: دارد
لوله تلسکوپی: دارد
حداکثر طول لوله: 90 سانتی‌متر
طول شلنگ:1.80 متر
طول کابل برق: 4.5 متر
میزان صدای تولیدی: 80 دسی‌بل
اقلام همراه:
دارای لوله تلسکوپی
دارای خرطومی 1.80 متری با دو سر کوبلینگ
دارای برس جمع آوری خاک
دارای گوشه گیر
دارای مبل پاک کن
سایر توضیحات: این محصول مناسب استفاده در ویلاها ؛ مساجد ؛ حسینیه ها ؛ادارات ؛ شرکتها و ... مورد استفاده قرار میگیرد.
شناسه کالا: V-4000S

ویژگی های کالا

این جاروبرقی ویلایی مدرن از سطل فلزی با رنگ الکترواستاتیک ضدخش و ارتفاع ۷۲ سانتی متر ساخته شده است. همچنین این جاروبرقی برای سهولت کار با آن دارای دو مزیت است  اولین مزیت آن این است که دارای فریم گرد با چهار چرخ گردان ۳۶۰ درجه قفلدار است. مزیت دوم این است که این جاروبرقی دارای دسته کاور جهت حمل آسان دستگاه میباشد.

جاروبرقی ویلایی دارای دو موتور خاک بای پس دار و دارای ترموستات حرارتی است. این جاروبرقی ۲۴ کیلوگرم وزن دارد که جزء جاروبرقی های سبک وزن محسوب می شود که حمل آن آسان است. قدرت دستگاه جاروبرقی ویلایی ۴۰۰۰ وات است و محیط را از هرگونه گرد و خاک تمیز می نماید.

اتصالات جاروبرقی ویلایی شامل لوله تلسکوپی ؛ خرطومی ؛ گوشه گیر و مبل پاک کن میباشد.

این جاروبرقی ویلایی مجهز به دو فیلتر و میکروفیلتر است که باعث میشود گرد و غبار وارد شده به دستگاه وارد موتور دستگاه نگردد و به دستگاه آسیب نرسد .مخزن این دستگاه دارای رنگ الکترواستاتیک ضد خش می باشد. این جاروبرقی دارای چرخ ترمزدار است تا اگر جاروبرقی بر روی سطحوح شیبدار قرار گرفت در جای خود ثابت بماند. جاروبرقی ویلایی دارای یکسال گارانتی الکتروموتور و ۱۰ سال خدمات پس از فروش میباشد تا خریداران گرامی از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشند.

همچنین این جاروبرقی دارای برس خاک، اتصالات سبک، چرخ ترمز دار و سیستم اتوماتیک سوپر تربو می باشد.سیستم اتوماتیک در این جاروبرقی باعث جا به جایی موتور های دستگاه می شود که موتور ها به نوبت در مدار قرار میگرند و این سیستم مانع از سوختن الکتروموتورهای دستگاه میشود. نوع کیسه تعبیه شده در این جاروبرقی نمدی قابل شستشو است. جنس درب جاروبرقی ویلایی از پلیمر مقاوم است که در استفاده طولانی مدت آسیب نمی بیند. همچنین این جاروبرقی از سیستم دمنده (فوت زن) قوی برخوردار است.

مزایای جارو برقی سطلی ویلایی

قدرت مکش بالا
برای جمع آوری انواع ضایعات(خشک) در محیط باغ و ویلا می توانید از جاروبرقی ویلایی استفاده نمایید و جارو برقی ویلایی با قدرت مکش بالا تمامی ضایعات موجود در محیط را تمیز میکند در واقع این جاروبرقی با قدرت موتور ۴۰۰۰ وات تمام نیازهای شما را برای نظافت ویلا فراهم می سازد.

سهولت استفاده
عامل مهم دیگر سهولت کار با این دستگاه است در واقع استفاده از جارو برقی ویلایی پارامترهای مورد نیاز یک اپراتور را دارد. وزن دستگاه، میزان صدا، قدرت مکش، ظرفیت مخزن خاک  دارا بودن دسته کاور با فریم گردان جهت حمل آسان دستگاه همگی از ویژگی ها و مزایای خوب این دستگاه به شمار می رود

بهره وری انرژی
مثل هر دستگاه برقی دیگر، همیشه بازده انرژی دستگاه بسیار مهم است. جاروبرقی ویلایی از نظر مصرف انرژی نسبت به دیگر جاروبرقی های صنعتی استاندارد می باشد

سایر مزایا
سایر فاکتورها مانند طول عمر، قیمت، کابل و اتصالات و ویژگی های مخزن نیز اهمیت زیادی دارند. این جاروبرقی طوری طراحی شده است که هم با کیفیت، هم مقرون به صرفه و هم گنجایش لازم جهت تمیز کردن ویلا را داشته باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    720*380*380 سانتیمتر
  • حداکثر قدرت
    4000 وات
  • قدرت مکش
    20000 میلی متر اب
  • حجم مخزن زباله
    35 لیتر
  • قطر لوله ها
    5 سانتی متر
  • طول کابل
    4.5 متر
  • طول لوله خرطومی
    90 متر
  • وزن
    15 کیلوگرم
  • ولتاژ- فرکانس
    220 ولت- هرتز
  • تعداد موتور
    2 عدد
  • لوازم همراه دستگاه
    گوشه گیر , مبل پاک کن
  • رنگ
    آبی , قرمز , طوسی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز