اشتراک گذاری

جاروبرقی خاک

جارو برقی صنعتی کارواشی دو موتوره دو مخزن مدل KW02

VN-22107
ابعاد: 900*380*380 سانتیمتر
حداکثر قدرت: 4000 وات
قدرت مکش: 20000 میلی متر اب
حجم مخزن زباله : 20 لیتر
قطر لوله ها: 5 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,575,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

7,575,000

تماس با تامین کننده
جاروبرقی سازه البرز
جاروبرقی سازه البرز
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جارو برقی صنعتی کارواشی دو موتوره دو مخزن مدل KW02

ماهیت کالا

امروزه، تاثیر کیفیت بهداشت محیط و افراد در یک محیط بر هیچکس پوشیده نیست. اهمیت این امر در تمامی محیط ها دوچندان شده است. از این رو یکی از راه حل های بهینه برای حفظ بهداشت، نظافت منظم محیط می باشد. بنابراین جاروبرقی می تواند گزینه ی خوبی برای رفع آلودگی‌ها، ذرات و گرد و غبار  باشد. 

جاروبرقی صنعتی کارواشی
انتخاب یک جاروبرقی حرفه ای برای کارواش به عوامل زیادی بستگی دارد و قبل از خرید آن، ارزیابی نوع کار روزانه لازم است: به طور متوسط در روز چند ماشین شسته می شود؟ آیا مکش مایعات لازم است؟ آیا زمان کافی برای نگهداری روزانه جاروبرقی وجود دارد؟ با توجه به پاسخ این سوالات،این دستگاه می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد: برای مثال، جاروبرقی که بتواند هم نیاز کارواش های بزرگ و هم کوچک را برطرف سازد. برای خرید جاروبرقی کارواشی تنها اندازه کارواش مهم نیست بلکه مشخصات فنی دستگاه حرف اول را می زند. جنس جاروبرقی و گنجایش مخزن جنبه هایی است که باید بررسی شود. جاروبرقی های کارواشی البرز یکی از محصولات ویژه این شرکت می باشد. در کارواش ها علاوه بر شست وشوی بدنه خودرو، خدمات نظافت و شست وشوی فضای داخلی ماشین نیز ارائه می شود. دستگاه های جاروبرقی کارواشی البرز، رایج ترین ابزار مکانیزه نظافتی هستند که به منظور نظافت محیط داخلی خودرو مورد استفاه قرار می گیرند. به دلیل کوچک بودن فضای داخلی یک خودرو، زمان مورد نیاز برای نظافت آن طولانی نمی باشد. ازسوی دیگر آلودگی های داخل خودرو معمولاً از نوع خاص نبوده و عموما شامل گرد وخاک، مواد خشک و جامد می باشد، لذا جاروبرقی کارواشی دو مخزنه سازه البرز در این فضا بسیار کاربردی است. جاروبرقی کارواشی دو مخزنه سازه البرز دارای بخش های مختلفی از جمله: موتور، کیسه صنعتی، فیلتر، مخزن استیل، خرطومی درجه یک و اتصالات کامل کارواشی می باشد.

کاربرد و کارایی

دارای رنگ الکترواستاتیک
دارای میکروفیلتر درجه یک
قدرت موتور: 4000 وات

جاروبرقی های کارواشی یا همان مکنده های کارواشی مخصوص محیط های کارواش تهیه شده است. ما به عنوان تولیدکننده تجهیزات نظافت صنعتی این مکنده کارواشی را برای نظافت خودروها در کارواش طراحی و تولید کرده ایم.

جاروبرقی های کارواشی در زمره ی جاروبرقی های صنعتی قرار می گیرند که از ویژگی های بارز آنها می توان به موتورهای قدرتمند آنها اشاره کرد. کاربرد جاروبرقی صنعتی کارواشی برای نظافت و تمیز کردن فضای داحلی اتومبیل ها است. اصولا در تولید جاروبرقی های کارواشی از موتور پرقدرت، پمپ مکش، مخزن هایی با گنجایش بالا و لوله های خرطومی استفاده می گردد. ما دو نوع جارو برقی کارواشی دو موتوره با قدرت ۴۰۰۰ وات را به بازار عرضه می کنیم. موتورهای جاروبرقی کارواشی دارای پروانه خنک کننده مستقل است. بعلاوه، برای جلوگیری از سوختن موتور، یک سوپاپ در موتور آن تعبیه شده تا به وسیله ترموستات قطع کن عمل کند.
به بدنه جاروبرقی صنعتی کارواشی رنگ الکترواستاتیک از نوع درجه یک و ضد زنگ خورده است.  این جارو برقی دارای لوله خرطومی ۱۰ متری با ۲ سر کوبلینگ است. همچنین دارای سیستم دمنده برای دسترسی به قسمت هایی از ماشین که نمی توان به راحتی تمیز کرد. برای استفاده آسان این جاروبرقی قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد و زباله آن به راحتی تخلیه می شود و لازم به استفاده از کیسه جاروبرقی نیست. این جاروبرقی کارواشی دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش تا خریداران گرامی از خرید خود اطمینان خاطر داشته باشند.

این جاروبرقی قابلیت نصب روی دیوار دارد این ویژگی باعث اصطحکاک حداقلی دستگاه می شود. همچنین دارای دمنده جهت تمیز کردن قسمت هایی از ماشین که قابل دسترسی نیست. زباله از آن به راحتی خارج می شود و نیازی به کیسه جاروبرقی ندارد.

ویژگی های کالا

موتور مکنده
موتور مکنده جاروبرقی کارواشی دو مخزنه، ضمن دارا بودن قدرت بالا و عمر طولانی و کارکرد مفید، مناسب برای کار در محیط کارواش است. پیشنهاد ما به مصرف کنندگان محترم: به منظور افزایش طول عمر موتورها بین نظافت ماشین ها، دستگاه را خاموش کرده تا موتورها در زمان کافی برای خنک شدن و استراحت داشته باشند، البته موتور جاروبرقی کارواشی دو مخزنه علاوه بر داشتن پروانه خنک کننده مجزا، دارای سوپاپ و قطع کن اتوماتیک می باشد، که این عوامل در موتور عمرطولانی و کارایی بهتر این دستگاه را ضمانت می کند و باعث جلوگیری ازهرگونه آسیب به جارو برقی می شود. موتور این جاروبرقی دارای پروانه خنک کننده مستقل است. موتور این جارو سوپاپ دار است که جهت جلوگیری از سوختن موتور با ترموستات قطع کن عمل میکند و باعث جلوگیری از هرگونه آسیب به جاروبرقی می شود.

مخزن و فیلتر
هنگام انتخاب یک جاروبرقی کارواشی، ظرفیت، جنس مخزن و بدنه دستگاه نیز باید مورد توجه قرار گیرد. جاروبرقی های کارواشی دو مخزنه دارای رنگ بدنه الکترواستاتیک از نوع درجه یک و ضد زنگ می باشد. این جاروبرقی دارای میکروفیلتر درجه یک و استاندارد به منظور کاهش میزان گرد و غبار و متصاعد شدن عطر از دستگاه در هنگام استفاده دارد. محل جمع آوری خاک و زباله به راحتی قابل تخلیه است و مخزن دوم که روی آن موتور نصب گردیده مانند مخزن اول دارای میکروفیلتر می باشد که در صورت عبور خاک یا زباله از مخزن اول، از ورود آن ها به داخل موتور جلوگیری می کند. این محصول که دارای یک یا دو موتور با عملکرد جمع آوری خاک می باشد و موتور های این دستگاه دارای پروانه خنک کننده مستقل میباشند همچنین موتور این جاروبرقی سوپاپ دار است که جهت جلوگیری از سوختن موتور با ترموستات قطع کن عمل میکند و باعث جلوگیری از هرگونه آسیب به جاروبرقی میگردد. قدرت این دستگاه 4000 وات است .جاروبرقی کارواشی روی دیوار نصب میگردد و دارای یک خرطومی 10 متری است که برای نظافت داخل اتوموبیل ها کارایی بسیاری دارد زیرا با نصب شدن دستگاه روی دیوار استهلاک دستگاه بسیار کم میشود و عمر دستگاه افزایش می یابد. این محصول دارای دو مخزن فلزی با رنگ الکترواستاتیک درجه یک است که خاصیت ضد خش بودن را به بدنه دستگاه میدهد . ذرات درشت در مخزن اول (10 لیتر ) جمع آوری میگردند و ذرات ریز در مخزن دوم (10 لیتر ) جمع آوری میشوند.این محصول مناسب کارواش ها است ، که احتیاج به جاروبرقی با قدرت بالا و مخزن حجیم دارند میباشد .فیلتر و میکروفیلتر مخصوص نصب شده روی این محصول تمامی ذرات را جذب و مانع از ورود هرگونه ذرات به داخل موتور جاروبرقی و آسیب به موتور ها میگردند. این جاروبرقی نیازی به کیسه ندارد همچنین دارای سیستم دمنده نیز میباشد که برای فضاهایی که دسترسی برای نظافت وجود ندارد با فشار هوای خروجی از جاروبرقی آن محل را تمیز مینماید. این محصول دارای استاندارد ملی ایران است.

مشخصات فنی
ابعاد: 38*38*90 سانتی‌متر
وزن: 33 کیلوگرم
جنس بدنه: فلز
توان: 4000 وات
ولتاژ ورودی: 220 ولت
تعداد موتور: دو عدد
میزان فشار مکش هوا: 20 بار
ظرفیت مخزن اصلی: 20 لیتر
قابلیت جمع کردن آب: ندارد
جنس چرخ: پلاستیک
فیلتر: دارد
نوع فیلتر: میکروفیلتر
قابلیت شستشوی فیلتر: ندارد
دستگیره جهت جابجایی: دارد
حداکثر طول لوله: 90 سانتی‌متر
طول شلنگ: 10 متر
طول کابل برق: 8 متر
میزان صدای تولیدی: 75 دسی‌بل
اقلام همراه:
برس خاک
لوله خرطومی 10 متری دوسر کوبلینگ
گوشه گیر
سایر توضیحات: داری فیوز جهت جلوگیری از سوختن موتور
دارای سیستم دمنده برای گرد گیری
مجهز به سیستم خنک کننده موتور
بدون نیاز به کیسه جاروبرقی
شناسه کالا: AL400D
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    900*380*380 سانتیمتر
  • حداکثر قدرت
    4000 وات
  • قدرت مکش
    20000 میلی متر اب
  • حجم مخزن زباله
    20 لیتر
  • قطر لوله ها
    5 سانتی متر
  • طول کابل
    8 متر
  • طول لوله خرطومی
    90 متر
  • وزن
    33 کیلوگرم
  • ولتاژ- فرکانس
    220 ولت- هرتز
  • تعداد موتور
    2 عدد
  • میزان صدا
    75 دسیبل
  • لوازم همراه دستگاه
    برس صنعتی خاک , گوشه گیر
  • رنگ
    زرد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز