اشتراک گذاری

میز کار استیل

میزکار استیل طول 100 در عرض 80 بدون طبقه دارای پاتراکی

VN-22116
ابعاد: 85*80*100 سانتی متر
جنس رویه: استیل نگیر
جنس بدنه: استیل
ضخامت رویه: 1 میلی متر
جنس پایه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,300,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,300,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات میزکار استیل طول 100 در عرض 80 بدون طبقه دارای پاتراکی

کاربرد و کارایی

میز کار استیل از پرکاربردترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی در واحد آماده سازی و یا سرو مواد غذایی مثل رستوران ها و قنادی ها است که برای سامان دهی حجم بالای کار در آشپزخانه های صنعتی و لوازم متنوعی که حین کار لازم خواهد شد استفاده می شود. میز کار استیل در اندازه 100 در 80 سانتی متر توان فعالیت و مانور فوق العاده ای به پرسنل آشپزخانه و سرآشپزان می دهد و برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی و رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها، ساندویچی ها، شیرینی پزی ها، هتل ها و تالارهای پذیرایی و اساسا هر کسب‌وکاری که حجم بالایی از غذا را در روز تولید و آماده و سرو می کند یا حتی قصابی ها هم مناسب است. درواقع میز کار مذکور هر نوع فعالیت مرتبط با آماده سازی و سرو غذا اعم از آماده سازی مواد غذایی تا  دیزاین غذا را تسهیل و تسریع می کند و به شما اجازه می دهد به صورت همزمان دو نفر به انجام این کارها مشغول باشند. این میز کار با طول و عرض و ارتفاع استاندارد یعنی 100 در 80 ساخته شده و به همین دلیل مانع خستگی و کمردرد پرسنل در ساعات کاری می شود.
در ساخت میزکار مذکور از استنلس استیل سری 304 و 316 به کار رفته که خیال شما را بابت نگرانی از برخورد چاقو و یا ساتور روی آن و ایجاد خش و بریدگی سطح در تماس با خوراکی ها و مواد غذایی، راحت می کند. علاوه بر اینها پل های ساخته شده از استنلس استیل در قسمت زیرین میز استحكام فوق العاده ای به آن داده اند و صداگیری سطح آن نیز با مواد پلیمری ویژه و كاملاً بهداشتی یا چوب نئوپان که از زیر با ورق گالوانیزه کاور شده صورت گرفته است. 

ماهیت دستگاه 

اصلی ترین فاکتور در انتخاب و خرید تجهیزات آماده سازی و سرو غذا در آشپزخانه های صنعتی، رستوران، کترینگ، فست فود ، کافی شاپ و... تضمین رعایت بهداشت و قابل شستشو بودن این لوازم است. در ساخت بدنه میزکار مذکور هم از ورق رویه ضخیم با ضخامت رویه ۸۰ میلی متر استفاده شده و ورق رویه اش هم از استیل استنلس ۳۰۴ نگیر ساخته شده اند که مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و آب خوردگی دارند و تضمین می کند که در حین کار کردن هم هیچگونه خش و ترکی که باعث ماندگاری میکروب ها و آلودگی ها در میز می شوند روی آن نخواهد افتاد. این میز همچنین به فاصله کمی از زمین یک طبقه پاتروکی هم دارد که از پروفیل استیل ساخته شده است.
پاتراکی این میز کار در ابعاد 20 در 20 میلی متر ساخته شده و به همراه پایه هایی در ابعاد 40 در 40 میلی متر تحمل وزن بالایی به آن داده اند و می توانید با خیال راحت برای قرار دادن لوازم مورد نیاز در حین کار از این میز استفاده کنید. میز مذکور همچنین برای حفظ ایمنی و سلامت بیشتر در حین کار قابلیت ریگلاژ کردن و ثابت نگه داشتن پایه ها را هم دارد.

ویژگی کالا

پایه های این میز کار از پروفیل استیل ضد زنگ ساخته شده اند و جنس بدنه و رویه آن هم از بهترین و با کیفیت ترین استیل موجود در بازار است. سایز پروفیل پایه میز هم 40 در 40 میلی متر است و بخش های چوبی یا پلمیری میز نیز با پروفیل مقاوم سازی شده اند تا طراحی میز ظاهر شیک و حرفه ای داشته باشد. همچنین ابعاد میز 100 در 80 در 85 سانتی متر است که یک سایز استاندارد و ایمن برای این تجهیزات شاخته شده محسوب می شود.

 


مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    85*80*100 سانتی متر
  • جنس رویه
    استیل نگیر
  • ضخامت رویه
    1 میلی متر
  • جنس بدنه
    استیل
  • جنس پایه
    استیل
  • اندازه پروفیل پایه
    4*4 سانتی متر
  • پاتراکی
    دارد
  • جنس پاتراکی
    پروفیل استیل
  • ابعاد پاتراکی
    2*2 سانتی متر
  • تنظیم ارتفاع
    ندارد
  • طبقه
    ندارد
  • چرخ
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز