اشتراک گذاری

انواع تریلی و تانکر

بیل لودری ۴ جک ۳۹۹ ترکیبی با جک دو طرف فشار و شیلنگ مدل 22362

VN-22362
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

123,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

123,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیل لودری ۴ جک ۳۹۹ ترکیبی با جک دو طرف فشار و شیلنگ مدل 22362

کاربرد و کارایی
 
بیل بودری ۴ جک ۳۹۹ ترکیبی، یکی از قدرتمندترین ادوات متصل شونده به تراکتور یا بکهو لودرها است که به عنوان یک ابزار همه فن حریف یا آچار فرانسه در صنایع کشاورزی، دامپروری و راهسازی و برای مصارف ساختمانی و عمرانی استفاده می شود. می توانید این دستگاه را بر روی انواع تراکتورها اعم از تمام مدل های مسی فرگوسن، نیوهلند، رومانی و غیره نصب کنید، اما بهترین بازدهی اش را روی تراکتورهای مدل فرگوسن 399 ترکیبی نشان می دهد. 
بیل بولدوزری مذکور دارای ناخن هایی از جنس فولاد فورچ شده ضد سایش با قدرت کندمان بسیار بالا است و به همین دلیل از جابجایی خاک ایجاد خاکریزها، حفاری زیرزمین بناها، پرکردن خندق ها، خاکریزی اطراف لوله‌ های کارگذاشته شده در کانال ها گرفته تا بار کردن کامیون ها، حمل بتن به محل قالب‌ ها و حتی بلند کردن و حمل مصالح ساختمانی، می توانید روی آن حساب کنید. این بیل لودری مخصوصا در پروژه کاری مربوط به کندن خندق باشد، کاربری فوق‌العاده ای دارد و به دلیل وجود چنگک های گیرنده قدرتمند در ساختار آن می تواند برای حمل و باز زدن لوله ها و تنه های درخت هم استفاده شود.
طراحی ویژه پشت باکت این فرانت لودر نیز، امکان رسیدن به حداکثر ارتفاع بارگیری (حدود 3 متر) و حداکثر دسترسی در حداکثر ارتفاع 150 سانتی متری را برای شما فراهم می کند. سایز و اندازه جمع و جور باکت دستگاه و خود ماشین هم باعث شده تا در کوچه‌ های تنگ هم قابل استفاده باشد. این ماشین آلات کشاورزی و راه سازی باکت قابل تعویض هم دارد و امکان نصب انواع باکت مختلف باکت ۴ کاره، باکت سیلوتراش، باکت میکسر بتن، باکت سنگ جمع کن یا باکت علوفه گیر، برف روب، خاک صاف کن، لیفتراک تراکتوری و غیره را روی آن دارید. یعنی به جز عملیات‌های عمرانی و کارهای ساختمانی، این بیل بکهو در کشاورزی و باغداری هم کاربرد دارد. مخصوصا اینکه به دلیل اندازه کوچکی که دارد می تواند به راحتی بین درختان حرکت کرده و شخم زنی را تسهیل کند.
 
ماهیت دستگاه
 
بکهولودرها یک شبه‌ تراکتور مجهز به یک بیل جلو به نام (Loader) و یک بیل عقب به نام (BackHoe) هستند و قطعات اصلی آنها شامل تیغه، سه عدد جک، ناخن، کلنگ، گوشه و پوزه، چهار شاخه و ... می شود. بکهولودر مذکور نیز دارای بخش‌ هایی مثل لودر، بیل بکهو، پایه‌های تعادل، سیستم فشار هیدرولیک و موتور است. این دستگاه سیستم چهار جک دو طرفه 6 سیلندره دارد و فاقد پمپ و البته تک دیفرانسیل است. وجود 4 جک هیدرولیکی دو طرفه در دستگاه نیز تعادل کامل بیل را هنگام بارگیری تضمین می کند. همچنین این دستگاه دارای دو تکیه گاه برای نشیمنگاه بیل هم هست و کابین مجهز به امکانات رفاهی داخلی برای راننده، جعبه دنده نوع Shuttle یا Power Shift هم دارد که کار با آن را بسیار راحت و امن کرده است. 
برای باز و بست باکت های دستگاه به تنها یک نفر نیاز است و این کار به سرعت و در عرض چند دقیقه انجام می شود تا در روند انجام کارهای مختلف عمرانی و ساختمانی و ... وقفه جدی ای به وجود نیاید.  وجود یک شیار مارپیچی بر روی پین ها هم تضمین می کند تا گریس کاری محل اتصالات دقیق و کامل صورت گیرد. 
 
ویژگی کالا
 
جنس بدنه و قطعات اصلی این بیل لودری از ورق های آلیاژی آهن آلات با کیفیت و شناسنامه دار است مقاومت قابل قبولی در برابر عوامل آسیب زننده دارد. دستگاه برای کاربری راحت تر اوپراتور دارای پیستون است و متعلقات و قطعاتی جانبی مثل شاسی، شیر و لیور، شیلنگ و پیچ و مهره هم دارد. جنس شیلنگ های دستگاه نیز از بهترین مواد با قابلیت تحمل ۳۳۰ بار فشار کاری است که با دو لایه الیاف فلزی پوشانده شده اند. تمامی شیلنگ های لودر نیز در شرکت بست می خورند و به هیچ عنوان نشتی روغن نخواهند داشت.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس
    فولاد
  • وزن
    11111 کیلو گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز