اشتراک گذاری

دیسک کشاورزی

دیسک آفست کششی سبک از 20 تا 36 پره 20 اینچ ترک یاتاقان جفت بلبرینگ کد 2729

VN-22600
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

179,000,000 - 259,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

179,000,000 - 259,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات دیسک آفست کششی سبک از 20 تا 36 پره 20 اینچ ترک یاتاقان جفت بلبرینگ کد 2729

دیسک ها در کشاورزی می توانند عملیات مختلفی را انجام دهند. با سبک کار و بشقاب ها یا دیسک هایی که دارند می توانند کلوخ ها را به راحتی خرد کرده، علف های هرز را از بین برده و زمین را برای خاکورزی آماده کنند. دیسک مهمترین ادوات خاکورزی ثانویه است که وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهد. مهمترین نکته ای که در مورد دیسک ها وجود دارد استهلاک نسبتا بالا و همچنین قیمت بالای آن می باشد. دیسک ها با توجه به قطعات سایشی که دارند و همچنین یاتاقان ها و سیستم هیدرولیک آن، از هر دو جنبه استهلاک و قیمت، جزء ادوات نسبتا گران محسوب می شود و این موضوع برای همه تولیدکنندگان دیسک صادق است. اما در کنار قیمت، کیفیت کار و خاکورزی ثانویه ای که دیسک ها انجام می دهند را می توان گفت ادوات دیگر انجام نمی دهند. بعضی ادوات دیگر که قیمت پایینی دارند بعضا به جای دیسک استفاده می شوند، ولی کارایی دیسک ها را نداشته اند.

دیسک آفست کششی ۳۶ پره ۲۰ اینچ خیش ساز صنعت خراسان یکی از انواع دیسک ها می باشد که در رده دیسک های نسبتا سنگین قرار دارد چرا که تعداد پره و عرض کار بالایی دارد. این دیسک از لحاظ استحکام با شاسی قوطی ۱۰۰*۱۰۰ و محور فولادی پره ها با ابعاد ۳۰*۳۰ در شرایط خوبی قرار دارد. از لحاظ قطعات سایشی هم با استفاده از پره های از جنس فولاد ضد سایش و ساخت شرکت ترکیه، در وضعیت مناسبی بوده و با توجه به سختی خاک، دوام بالایی دارند. دیسک افست کششی ۳۶ پره ۲۰ اینچ خیش ساز صنعت خراسان دارای قطعاتی مثل یاتاقان گریس خوردار و جک هیدرولیک و شیلنگ و چرخ می باشد که از این قطعات برای تنظیم عمق کاری دیسک و حمل و نقل بین مزراع استفاده می کند.

قیمت دیسک آفست کششی ۳۶ پره ۲۰ اینچ خیش ساز صنعت خراسان در سایت بنوان بسیار مناسب درج شده است تا در حد توان خرید کشاورزان محترم باشد و از این نظر برای تولید محصول با مشکلی مواجه نشوند. برای خرید دیسک آفست کششی ۳۶ پره ۲۰ اینچ خیش ساز صنعت خراسان می توانید از سایت اقدام کنید تا این دیسک برای شما در هر نقطه از ایران ارسال شود
مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز