اشتراک گذاری

سمپاش پشتی موتوری

دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی

VN-22669
ظرفیت مخزن سم: 14 لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی

دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی، یکی از بهترین دستگاه های سمپاش اتومایز است است که با استفاده از آن می توان به مبارزه با آفات مختلف رفت. دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی قدرت پاشش بسیار بالایی دارد که به ده الی پانزده متر می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سمپاش تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

سمپاش پشتی موتوری اتومایزر

انواع مختلفی از سمپاش ها وجود دارد که می تواند برای امور زراعی و باغی  مورد استفاده قرار گیرد. یکی از انواع این سمپاش ها، نوع پشتی موتوری اتومایزر است. مایع سم در محفظه پشتی قرار داده می شود و زمانی که سمپاشی صورت می پذیرد و مایع سم از طریق خرطومی به سمت خروج حرکت می کند در اثر تماس با جریان هوا به قطره های ریزی مبدل می شود. سمپاشی در این سمپاش با بهره گیری از فشار هوا و بوسیله توربین دستگاه صورت می پذیرد.

 اندازه ذرات سمی که استفاده می شود متفاوت از یکدیگر است لذا در حالت عادی ممکن است که این سمپاش ها قادر به پاسخگوی نیاز نباشد اما برای رفع این مشکل از میکرونر استفاده می شود تا کارکرد سمپاش خرطومی اتومایزر در شرایط ایده آلی قرار بگیرد. از این سمپاش ها می توان بیشتر برای پاشش حشره کش و قارچ کش استفاده کرد. علاوه برا این امکان استفاده برای گرانول پاشی و دفع آفات گیاهان نوع پایه کوتاه نیز وجود دارد.

دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر

دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی

یکی از بهترین دستگاه های سمپاش نوع اتومایزر، دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی است. جنس بدنه دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی از پلاستیک و گنجایش آن نیز چهارده لیتر سم در مخزن پشتی دستگاه است. با استفاده از این دستگاه سمپاش می توان، یک مزرعه را به خوبی سمپاشی کرد. در ساختار آن از یک توربین و موتور دو زمانه استفاده شده است که موجب اتمیزه شدن ذرات سم در برخورد با جریان هوا می شود.

 در سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی جریان هوا با سرعت شصت الی صد و بیست متر بر ثانیه و دبی دویست تا سیصد لیتر در ثانیه بوجود می آید. اندازه ذرات سم که در تماس با فشار هوا پودر می شود، 40 تا 150 میکرون خواهد بود. سمپاش موتوری چهارده لیتری زمانی عملکرد مناسب خواهد داشت که کم ترین مقدار سم با بالاترین دبی و فشار هوا تماس داشته باشد.

خرید دستگاه سمپاش موتوری 14 لیتری نوع اتومایزر پشتی خرطومی

اگر به دنبال خرید سمپاش موتوری 14 لیتری اتومایزر پشتی خرطومی هستید این سمپاش ها را می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت ویترین نت خریداری کنید. خرید سمپاش موتوری چهارده لیتری اتومایزر پشتی خرطومی به صورت آنلاین موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد. برای خرید، این محصول را انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود کنید و در ادامه با تکمیل مشخصات خود و پرداخت هزینه سفارش خود را نهایی کنید. در مدت زمان کوتاهی محصول آماده شده و به نشانی پستی شما در هر جای ایران که باشید ارسال خواهد شد. از ویژگی های خرید دستگاه سمپاش موتوری چهارده لیتری از سایت ویترین نت این است که این دستگاه ضمانت نامه معتبر دوازده ماهه دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از این ضمانت نامه استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    پلاستیک
  • ظرفیت مخزن سم
    14 لیتر
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز