اشتراک گذاری

سمپاش فوگر

دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری

VN-22729
برق مصرفی: تک فاز
نوع سمپاش: ulv
بشترین قطر ذرات: 50 میکرون
دبی تنظیم خروجی: دارد
ظرفیت مخزن: 5 لیتر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری

دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری یکی از انواع دستگاه های سمپاش است که از آن می توان در موارد متعددی استفاده کرد. از دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری می توان برای سمپاشی در فضاهای بسته از جمله گلخانه ها استفاده کرد. علاوه بر این امکان استفاده از این دستگاه در موارد مربوط به ضدعفونی از جمله در بیمارستان ها و اماکن عمومی وجود دارد. با استفاده از این دستگاه سمپاش حتی می توان برای ضدعفونی دامداری ها و مرغداری ها نیز اقدام کرد. در صورتی که قصد خرید این دستگاه سمپاش را دارید و یا به دنبال کسب اطلاعات لازم و کافی در مورد این دستگاه هستید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه سمپاش نوع یو ال وی

انواع مختلفی از سمپاش ها وجود دارند که می توان از آنها برای سمپاشی استفاده کرد. سمپاش ها با توجه به سیستم و نوع کاربردی که دارند می توانند برای سمپاشی در محیط بسته و یا باز مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از این دستگاه ها محدود به سمپاشی نیست بلکه در موارد متعددی با توجه به نوع سمپاش می توان برای ضدعفونی و یا گرانول پاشی نیز استفاده کرد. یکی از انواع سمپاش ها، سمپاش های یو ال وی هستند که به آن ها مه پاش های سرد نیز گفته می شود که در این دستگاه ها از حجم بالای هوا با فشار پایین برای تبدیل سم مایه به ذرات معلق بهره برده می شود. سمپاش های نوع یو ال وی قادر هستند که قطرات به اندازه یک تا 150 میکرومتر را ایجاد کنند.

از این نوع سمپاش ها می توان در موراد متعددی استفاده کرد که از جمله آنها می توانیم به استفاده ی سم برای کشاورزی، استفاده برای علف کش ها، قارچ کش ها، به عنوان استریل کننده  و ضدعفونی کننده اشاره داشت.

دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری

دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری

یکی از بهترین انواع سمپاس هایی که از نوع یو ال وی است، دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری است. این دستگاه سمپاش هم برای سمپاشی و هم برای ضدعفونی می تواند مورد استفاد قرار بگیرد. قطر ذرات قطراتی که از آن خارج می شود حداقل 5 میکرون و حداکثر نیز 50 میکرون می باشد که قابلیت تنظیم وجود دارد. میزان تنظیم دبی خروجی نیز از طریق دستگاه امکانپذیر است و مراحل تنظیم در سه مرحله می تواند صورت پذیرد. جنس بدنه از آلومینیوم ساخته شده است و جنس افشانه مه پاش نیز از استیل است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاومت دارد. نوع برق مصرفی دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری نیز تک فاز است. میزان طرفیت دستگاه 5 لیتری می باشد.

خرید دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو پنج  لیتری

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو 5 لیتری هستید این دستگاه را می توانید به صورت آنلاین از  ویترین نت خریداری کنید. خرید دستگاه سمپاش فوگر سرد توربو پنج لیتری به صورت آنلاین بسیار آسان است و پس از تکمیل مشخصات و پرداخت هزینه در مدت زمان کوتاهی دستگاه آماده شده و به نشانی پستی شما در هر کجای ایران که باشید ارسال خواهد شد. از مزیت های خرید این دستگاه سمپاش از ویترین نت این است که ضمانت نامه معتبر دوازده ماهه برای آن از روز خرید صادر می شود و همچنین برای آن خدمات بعد از فروش ده ساله نیز در نظر گرفته شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع سمپاش
    ulv
  • کمترین قطر ذرات
    5 میکرون
  • بشترین قطر ذرات
    50 میکرون
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • دبی تنظیم خروجی
    دارد
  • تعداد مراحل تنظیم
    3
  • ظرفیت مخزن
    5 لیتر
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • شعله افکن
    ندارد
  • جنس افشانه مه پاش
    استیل
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز