اشتراک گذاری

دستگاه آسیاب عطاری

دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای

VN-22739
ابعاد دستگاه: 2.5*2.5*4 سانتی متر
ظرفیت ورودی: 2 کیلوگرم
ظرفیت خروجی: 2 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 1.13 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,270,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,270,000

تماس با تامین کننده
هیراد ماشین
هیراد ماشین
تولید کننده / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 10 الی 15 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای

دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای برای کاربرد های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد و به خاطر کیفیتی که در ساخت آن به مشتریان ارائه شده است، همیشه توجه ویژه ای به آن می شود. دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای برای آسیاب کردن انواع ادویه کاربرد پیدا کرده است و در ادامه قصد داریم طرز استفاده از این دستگاه را برای آسیاب انواع ادویه برایتان شرح دهیم. پس در ادامه همراهمان باشید تا اطلاعاتی در این زمینه در اختیارتان بگذاریم.

مشخصات دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای

دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای مشخصات بسیار ویژه و قابل توجهی دارد که در ادامه قصد داریم برایتان شرح دهیم. ابعاد دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای 2.5*2.5*4 سانتی متر می باشد و ظرفیت ورودی آن نیز ۲ کیلوگرم و ظرفیت خروجی آن نیز ۲ کیلوگرم در ساعت اعلام شده است. قدرت موتور این دستگاه 1.13 اسب بخار می باشد و برق مصرفی آن نیز تک فاز است.

نحوه استفاده از آسیاب عطاری مدل گهواره ای به چه صورت است؟

دستگاه آسیاب عطاری برای آسیاب نمودن تمامی انواع ادویه کاربرد دارد که نحوه استفاده از آن برای انواع مختلف ادویه متفاوت می باشد. در ابتدا باید درب دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای را باز کنید و ادویه را داخل مخزن این دستگاه قرار دهید و مخزن دستگاه را بعد از بستن ۳ قفل روشن نمایید.  به این نکته دقت کنید که برای آسیاب کردن سنجد و یا هسته خرما تنها نیاز است ۴۰ ثانیه این دستگاه را روشن نمایید و برای زردچوبه و فلفل نیز از یک دقیقه تا ۸۰ ثانیه روشن بودن دستگاه کافی می باشد.

دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای

بعد از آنکه آسیاب ادویه ها به پایان رسید، مخزن را باز نمایید و آن را به صورت گهواره ای خم کنید و با کمک فرچه آن را در شرف تخلیه ادویه قرار دهید. این دستگاه دارای مدت زمان یک سال ضمانت و گارانتی می باشد و خدمات پس از فروش این دستگاه نیز به مدت ۵ سال می باشد.

بدنه و تجهیزات دستگاه آسیاب عطاری گهواره ای به چه صورت است؟

دستگاه آسیاب عطاری مدل گهواره ای دارای ۳ تیغه با مخزنی با جنس استیل می باشد و بدنه آن نیز جنس بسیار مستحکم و با کیفیتی دارد که بنا به مدل آن جنس آن متفاوت می باشد. این دستگاه کامل ترین کیت ها و لوازم جانبی را دارد و در استفاده های بسیار کم تا بسیار زیاد در انواع کاربرد مورد استفاده قرار گرفته است و توانسته کیفیت خوبی را به مشتریان ارائه دهد.

آسیاب عطاری گهواره ای قدرت بسیار زیادی دارد و قدرت آن در حدود ۴۰۰۰ وات می باشد و دور موتور آن در حدود ۲۸۰۰ دور اعلام شده است. آسیاب بست ۳۰۰۰ می تواند به آسیاب کردن تمامی مواد سخت موجود در انواع ادویه ها بپردازد و به راحتی مواد غذایی با کمک آن آسیاب می شود. این دستگاه دارای میکرو سوییچ می باشد و این امکان را به افراد می دهد که تا زمانی که درب دستگاه به طور کامل بسته نشده است، روشن نشود و ایمنی افراد در استفاده از این دستگاه به طور کامل رعایت شده است. این دستگاه کاملا برای آسیاب کردن هسته های موجود در سنجد و خرما و زردچوبه سیستم کاملا مناسب و کاربردی دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد دستگاه
    عطاری
  • ابعاد دستگاه
    2.5*2.5*4 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    2 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    2 کیلوگرم در ساعت
  • قدرت موتور
    1.13 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • وزن
    15 کیلو گرم
  • سیستم انتقال قدرت
    موتور مستقیم
  • حجم مخزن
    2 کیلوگرم
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز