اشتراک گذاری

دستگاه تنور نانوایی

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06

VN-22814
ابعاد دستگاه: 1.5*1.5*2.1 متر
برق مصرفی موتور گردونه: تک فاز 220 ولت
نوع سوخت مصرفی تنور: گازوئیل
وزن دستگاه: 560 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06

در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06 بپردازیم در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06 تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه تنور نانوایی دوار

تنور دوار که از آن به عنوان فر دوار نیز یاد می شود دستگاهی است که با استفاده از آن می توان پخت انواع نان را انجام داد. قسمتی از این تنور که می چرخد دارای صفحاتی است که از طریق یک محور و قدر دینام به صورت دورانی می چرخد و با حرارتی که تامین می شود به تدریج شاهد فرآیند پخت خواهیم بود.  به طور کلی دستگاه های تنوری را می توان به دو نوع دسته بندی کرد. انواع ثابت که از آجر و خشت با چهارچوب فلزی ساخته می شود و در نانوایی های قدیم دیده می شود و نوع قابل حمل که امروزه در بیشتر نانوایی ها مورد استفاده است که برخلاف نوع قدیمی به راحتی قابل انتقال و جابجایی است.

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06

یکی از انواع دستگاه تنور نانوایی دوار که به صورت قابل حمل است، دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06 می باشد. همچنین از ویژگی هایی که دستگاه تنور نانوایی اتوماتیک دارد این است که نان به صورت یکدست پخته می شود که دلیل آن هم پخش یکدست حرارت در تمام صفحه پخت است. استفاده از این دستگاه به برق مصرفی حداقلی نیاز دارد فلذا در مصرف انرژِی نیز صرفه جویی می شود برق مصرفی تنها برای چرخش موتور مورد استفاده است و حرارت تنور از سوخت گازوئیلی تامین می شود. از دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06  می توان نان های با کیفیت و طعم خوبی را پخت و همچنین استفاده از این دستگاه نانوایی آسان است و پس از یادگیری می توان بلافاصله کار با آن را شروع کرد و از پختن نان با آن لذت برد.

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازوئیلی رستورانی مدل 06

مشخصات دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک 06

ابعاد این دستگاه تنور نانوایی دوار، 1.5 در 1.5 در 2.1 متر است، داشتن این ابعاد سبب می شود که جای کم تری را اشغال کند. دارای چرخ است و بدین معنی است که امکان حمل و نقل آن آسان است و با داشتن وزن 560 کیلوگرم به راحتی می توان جابجا کرد. نوع سوختی که برای تنور آن استفاده می شود گازوئیل است و برق مصرفی که برای موتور صفحه چرخان یا همان گردون استفاده می شود 220 ولت یعنی تک فاز است. توان موتور آن نیز برابر با یک اسب بخار است . با استفاده از دستگاه تنور نانوایی اتوماتیک 06 می توان خروجی سیصد کیلوگرم در ساعت را داشت. دستگاه های تنور نانوایی به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می شود که این دستگاه تمام اتوماتیک است. جنس بدنه دستگاه نانوایی نیز از استیل است.

از زمانی که خرید دستگاه را انجام می دهید در حدود شش ماه گارانتی دارد. خدمات پس از فروش آن نیز ده سال است. به دلیل این که نحوه کار با دستگاه آموزش داده می شود لذا نیاز به نیروی تخصصی وجود ندارد و بلافاصله شخص آموزش دیده می تواند از آن استفاده کند. در صورتی که قطعات آن نیاز به تعمیر داشته باشند امکان تامین و تعمیر قطعات نیز وجود دارد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    1.5*1.5*2.1 متر
  • چرخ
    دارد
  • وزن دستگاه
    560 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    300 کیلوگرم در ساعت
  • نوع سوخت مصرفی تنور
    گازوئیل
  • برق مصرفی موتور گردونه
    تک فاز 220 ولت
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • جنس بدنه
    استیل
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز