اشتراک گذاری

دستگاه تنور نانوایی

دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی مدل PT001

VN-22940
ابعاد دستگاه: 4.5*1.25*1.6 متر
برق مصرفی موتور گردونه: تک فاز 220 ولت
نوع سوخت مصرفی تنور: گاز شهری
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی مدل PT001

 دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی مدل PT001 چه مشخصات و ویژگی هایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی مدل PT001 بپردازیم. در صورتی که به دنبال خرید این دستگاه هستید و یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. دستگاه نان بربری نیمه اتومانیک تونلی یکی از دستگاه های با کیفیت است که می تواند به پخت نان های بربری با کیفیت و مشتری پسند کمک کند.

دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی مدل PT001

انواع مختلفی از دستگاه های تنور نان بربری وجود دارد و این دستگاه ها توسط برندهای مختلف تولید می شوند به طول کلی تنورهای تونلی بربری را می توان به دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی کرد. در مدل های تمام اتوماتیک نیاز به اپراتور نیست. دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی، یکی از دستگاه تنوری، تونلی است که پخت نان را به صورت کاملا کیفی انجام می دهد و نان با استفاده از این دستگاه به صورت یکنواخت و همه سطوح پخته می شود و به صورت کامل نیز مغز پخت می شود. دستگاه تنور نان بربری نوع نیمه اتوماتیک یک جایگزین مناسب برای دستگاه های مشابهی است که از کیفیت لازم برای پخت بربری برخوردار نیستند.  اپراتور به راحتی می تواند از این دستگاه برای پخت بربری استفاده کند چرا که در محل قرارگیری اپراتور حرارت بسیار حداقلی تولید می شود و آسیبی وارد نخواهد شد.

مشخصات دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی

دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی در اندازه 4.5 در 1.25 در 1.6 متر است، وزن این دستگاه 1420 کیلوگرم است و به منظور جابجایی آسان به چرخ مجهز شده است. نوع سوختی که برای آن مورد استفاده قرار می گیرد گاز شهری است که برای پخت نان بربری این سوخت لازم است. برای حرکت گردونه نیاز به نیروی برق است که با برق تک فاز 220 ولت می تواند راه اندازی شود. قدرت موتور دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی پرتابل گازی نیز برابر با یک اسب بخار است. در ساخت بدنه دستگاه تنور نان بربری از استیل بهره گرفته شده است. ظرفیت خروجی که دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی دارد، صد کیلوگرم در ساعت است که می تواند برای استفاده در نانوایی ها بسیار مناسب باشد.

خرید دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی

اگر به دنبال خرید دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی مدل PT001 هستید می توانید این دستگاه را از سایت ما خریداری کنید. دستگاه تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تنولی که در سایت ما عرضه می شود و قیمت بسیار مناسبی دارد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید نان بربری با کیفیت را به مشتریان خود تحویل دهید. این دستگاه پخت نان بربری از تاریخ خرید به مدت شش ماه ضمانت نامه دارد. خدمات پس از فروش آن نیز ده ساله است و می توانید در این مدت از خدمات تعمیر و نگه داری این دستگاه بهره مند شوید. تنور نان بربری نیمه اتوماتیک تونلی که در سایت ما به فروش می رسد بسیار با کیفیت است و با استفاده از دانش فنی و با توجه به نیازمندی ها در این زمینه تولید شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    4.5*1.25*1.6 متر
  • چرخ
    دارد
  • ظرفیت خروجی
    100 کیلوگرم در ساعت
  • نوع سوخت مصرفی تنور
    گاز شهری
  • برق مصرفی موتور گردونه
    تک فاز 220 ولت
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    1420 کیلو گرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز