اشتراک گذاری

دستگاه خمیر گیر

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120

VN-22820
ظرفیت ورودی آرد: 80 کیلوگرم
ظرفیت خروجی خمیر: 120 کیلوگرم
قدرت موتور: 8.04 اسب بخار
جنس بدنه: استیل
وزن دستگاه: 590 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120 چه مشخصه ها، کاربردها و ویژگی هایی دارد. در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120 بپردازیم در صورتی که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه هستید و یا قصد خرید آن را دارید تا انتها ما را همراهی کنید.

دستگاه خمیرگیر

دستگاه خمیرگیر که به آن دستگاه خمیرکن نیز گفته می شود از لوازم ضروری در نانوایی ها و قنادی های است که از آن به منظور مخلوط و ورز دادن خمیر های مورد استفاده در طبخ نان و کیک بهره گرفته می شود. این دستگاه مجهز به مخزنی است که در ابتدا خمیر در آن قرار داده می شود و سپس با توجه به مدت زمانی که مد نظر است خمیر ورز داده می شود و در نهایت به منظور پخت مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه ها در غذاخوری ها و هتل و هر مکانی که نیاز به خمیر باشد استفاده می شود.

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120

دستگاه های خمیر گیر در انواع و اندازه های مختلفی تولید می شوند. تنوع در این دستگاه ها زیاد است و به طور کلی با توجه به حجم کاری که دارند این دستگاه ها را می توان در دو دسته خانگی و صنعتی قرار دارد. خمیرکن های خانگی در سطح کوچک مورد استفاده قرار می گیرند و خمیرکن های صنعتی نیز بیشتر در نانوایی ها و یا قنادی ها با حجم تولید بالا مورد استفاده قرار می گیرند. انواع خمیرکن ظرفیت های مختلفی دارند. یکی از این خمیرکن ها دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120 است.

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ مدل 120

مشخصات دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم

کسانی که به دنبال خرید دستگاه خمیرگیر هستند به طور معمول برای انتخاب مناسب ترین این دستگاه ها ویژگی های آن را مورد توجه قرار می دهند.  در مورد دستگاه خمیرگیر اسپیرال مدل 120 نیز باید در ابتدا مشخصات آن ارزیابی شود تا در نهایت بهترین انتخاب صورت پذیرد.

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 120 کیلوگرم آنالوگ از نوع صنعتی است و در واقع می توان در سطح وسیع تری برای خمیرگیری آن را مورد استفاده قرار داد. ابعاد آن 130 در 82 در 150 سانتی متر است که فضای کمی را اشغال می کند. ظرفیت ورودی برای دستگاه خمیرگیر اسپیرال مدل 120، هشتاد کیلوگرم و ظرفیت خروج خمیر در آن 120 کیلوگرم است. قدرت موتور خمیرگیر اسپیرال 120 کیلوگرم، 8.04 اسب بخار است که به منظور راه اندازی آن به برق سه فاز با ولتاژ 380 ولت نیاز دارید. دستگاه خمیرگیر 120 در حدود 590 کیلوگرم وزن دارد.

از تاریخ خرید شش ماه گارانتی برای این دستگاه شامل می شود و خدمات پس از فروشی که برای آن در نظر گرفته شده است ده سال است. با توجه به این که نصب و راه اندازی این دستگاه نیازمند نیروی متخصص است لذا پس از خرید توسط شرکت نصب و راه اندازی به صورت حضوری در محل انجام خواهد شد. هر چند کار با دستگاه نیاز به تخصص خاص ندارد اما لازم است که اپراتور این دستگاه آموزش های لازم را یاد بگیرد و به همین دلیل آموزش بعد از نصب و راه اندازی داده خواهد شد. در صورتی که دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشد می توانید از خدمات تامین و تعمیر قطعات شرکت ما نیز بهره ببرید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع خمیرگیر
    صنعتی
  • ابعاد
    130*82*150 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی آرد
    80 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی خمیر
    120 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    8.04 اسب بخار
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • وزن دستگاه
    590 کیلو گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ولتاژ دستگاه
    380 ولت
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز