اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک

VN-22838
طول دوخت: 60 سانتی متر
توان: 750 وات
جنس بدنه: آلومینیوم
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 2 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک

دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک در کارخانه ها و تولیدی ها به منظور بسته بندی محصولات تر، خشک و نیمه تر استفاده می شود. دستگاه های دوخت با توجه به میزان دوخت به 60 سانتی، 80 سانتی و ... تقسیم بندی می شوند و هر کدام تا یک متراژ مشخص می توانند دهانه ی پاکت را دوخت بزنند.

دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک

ابعاد دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک مطابق با استانداردهایی تولید می باشد جنس بدنه دستگاه از آلومینیوم مقاوم در برابر رطوبت، ضربه و ... تولید شدند. همچنین آلومینیوم یک فلز سبک می باشد از این رو وزن دستگاه در حدود 10 کیلوگرم است به نحوی که به راحتی می توان دستگاه را در کارخانه یا کارگاه جابه جا کرد دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک توان 750 وات دارد و قادر است پاکت هایی تا ضخامت 2 میلیمتر را به آسانی دوخت بزند نحوه ی دوخت این دستگاه به دو صورت خطی و شطرنج می باشد که می توانید در قسمت تنظیمات نوع آن را مشخص کنید دستگاه دوخت با برق تک فاز 220 ولت کار می کند. از آن جایی که جنس بدنه دستگاه آلومینیوم است می توانید محصولات تر و نیمه تر را نیز در پاکت های بسته بندی دوخت بزنید بدون اینکه از بابت زنگ زدگی و فرسودگی بدنه نگرانی داشته باشید. ساختار دستگاه دوخت بر مبنای یک میز می باشد این میز دو پایه دارد که با یک میله پایه ها به هم متصل می کند و پدال دستگاه دوخت در میانه ی میله اتصال قرار گرفته است.

ویژگی دستگاه دوخت پدالی

از ماشین دوخت می توان برای بسته بندی خشکبار، حبوبات، ترشی، شور و ... استفاده کرد همچنین ابعاد کوچک و وزن کم این دستگاه بسیار مناسب مغازه های کوچک عمده فروشی و عطاری ها می باشد به نحوی که می توانند محصولات باز و عمده خود را به صورت تکی و در بسته های کوچک در اختیار مشتریان قرار دهند. برای کار با دستگاه نیاز به آموزش خاصی نیست و هر فردی با چند بار آزمون و خطا به طرز کار این دستگاه پی خواهد برد. یکی از ویژگی های برجسته دستگاه دوخت پدالی 60 سانتی متری دو فک قابلیت تنظیم ارتفاع میز متناسب با قد اپراتور می باشد همچنین اپراتور می تواند بر روی صندلی بنشیند و کار بسته بندی پاکت ها را انجام دهد.

نحوه ی عملکرد دستگاه دوخت پدالی

برای کار با ماشین دوخت پدالی باید پاکت هایی با دهانه 60 سانتی متری انتخاب کنید. سپس درون پاکت ها را به اندازه معینی از محصولات مورد نظر پر کنید به یاد داشته باشید که پاکت نباید به طور کامل پر شود سپس دهانه ی پاکت را بر روی یکدیگر قرار دهید و بسته را بر روی فک پایین دستگاه قرار دهید و فک بالا را پایین بیاورید پدال دستگاه را فشار دهید بدین ترتیب حرارت مورد نیاز برای اتصال پاکت ها خارج می شود و پاکت ها بسته می شوند. هزینه های مربوط به تعمیر و مراقبت از دستگاه های دوخت بسیار ناچیز است علاوه بر این اگر مطابق با دستورالعمل ها از دستگاه استفاده شود ماشین دوخت تا سالیان متمادی برای شما کار خواهد کرد وب سایت ویترین نت ماشین دوخت پدالی ارائه شده توسط وب سایت خود را مانند تمام ماشین های بسته بندی دیگر گارانتی می کند.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    60 سانتی متر
  • توان
    750 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    2 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    10 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز