اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک

VN-22846
ابعاد: 55*54*88 سانتی متر
طول دوخت: 45 سانتی متر
توان: 1250 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک

امروزه استفاده از دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک در صنایع گوناگون بسیار رایج می باشد. دلیل این امر را نیز می توان ویژگی های منحصر به فرد آن دانست که علاوه بر کارایی و طول عمر مفید بالا، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. به طوری که خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

کاربرد دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک

امروزه در صنایع بزرگ و گسترده برای تسریع در روند تولید محصولات، که موجب صرفه جویی در وقت می شود، و همچنین به دلیل تولید انبوه و با کیفیت، از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود. اکثر این دستگاه ها علاوه بر این که بسیار کارآمد هستند، از قیمت مناسبی نیز برخورداند.

دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک یکی از انواع دستگاه هایی است که امروزه در صنایع گسترده تولید نایلون و پاکت های بزرگ پلاستیکی استفاده می شود. یکی از مهم ترین و بزرگ ترین مزیت های این دستگاه را می توان اندازه مناسب و متوسط آن دانست که می تواند پاکت های پلاستیکی با ابعاد مورد نیاز را تهیه کند. این همچنین دارای پدال برای فشار پا می باشد که موجب تمایز او با سایر دستگاه دوخت پلاستیک شده است.

نحوه عملکرد دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری

عملکرد دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک بدین گونه است که می تواند دوخت هایی با حداکثر طول ۴۵ سانتی متر را بر روی پاکت های پلاستیکی به اجرا درآورد. پاکت های پلاستیکی با ضخامت های از پیش تعیین شده در قسمت فک این دستگاه قرار گرفته و دستگاه با ایجاد میزان حرارت مناسب موجب پرس شدن پاکت ها می شود. البته برخی از مدل های این دستگاه دارای دو فک هستند و پاکت های پلاستیکی بین دو فک قرار گرفته و دوخته می شوند.

توجه داشته باشید که می توانید مقدار حرارت لازم را به صورت دستی تغییر دهید و با توجه به ضخامت پاکت های پلاستیکی از حرارت مخصوصی استفاده نمایید. پرس شدن پاکت ها توسط دستگاه دوخت پدالی تک فک با استفاده از نیرو و انرژی پا تامین می شود و به همین دلیل است که از پدال در پایه این دستگاه استفاده شده است. راحتی و سادگی کار دستگاه با پدال به اندازه ای زیاد است که تولید محصولات را چندین برابر خواهد کرد.

مشخصات ظاهری دستگاه دوخت پدالی مدل 45 سانتی متری

از دیگر مزیت هایی که می توان برای دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری تک فک عنوان کرد، ابعاد این دستگاه می باشد که موجب شده تا به راحتی جا به جا گردد. این دستگاه در ابعاد 88*54*55 تولید شده است و وزن آن نیز برابر 21 کیلو گرم می باشد. باید بدانید که بیشتر وزن این دستگاه به دلیل ساختار و جنس بدنه آن می باشد که از چدن تهیه شده و بر روی آن از الکترواستاتیک به عنوان رنگ، استفاده شده است.

همچنین چدن با مقاومت در برابر شرایط گوناگون، موجب افزایش طول عمر این دستگاه شده است که این امر بارزترین ویژگی آن می باشد. برق مصرفی این دستگاه، همان برق تک فاز شهری می باشد که این امر موجب شده تا در مصرف برق نیز صرفه جویی نماید. ولتاژ این دستگاه دوخت نایلون برابر با 220 ولت می باشد و همچنین توان آن، 1250 وات تعریف شده است. طول دوخت این دستگاه 45 سانتی متر می باشد و برای پرس کردن پاکت های پلاستیکی با ضخامت حداکثر 8 میلی متر مناسب است.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    55*54*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    45 سانتی متر
  • توان
    1250 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    21 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز