اشتراک گذاری

دستگاه گریل

دستگاه گریل تخت 60 سانتی روغنی مدل GS60

VN-22882
ابعاد: 60*60*30 سانتی متر
وزن خالص: 90 کیلوگرم
سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز کپسول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

18,500,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه گریل تخت 60 سانتی روغنی مدل GS60

هر رستوران یا اغذیه فروشی نیاز به یک دستگاه گریل تخت 60 سانتی دارد تا بتواند انواع گوشت، مرغ، فرآورده های گوشتی و ... را در مقابل چشم مشتری گریل کند. دستگاه گریل مانند یک نیروی کمک آشپز به سرآشپز کمک می کند تا مجموعه ای از مواد غذایی را بدون این که طعم آن ها با یکدیگر تداخل پیدا کند با مقدار روغن کمی گریل کند و در اختیار مشتری قرار دهد.

دستگاه گریل تخت 60 سانتی روغنی مدل GS60

دستگاه گریل تخت 60 سانتی روغنی مدل GS60 دارای یک ابعاد استاندارد برای قرار دادن مواد غذایی و گریل آن ها می باشد. ابعاد دستگاه گریل در طول 30 سانتی متر در عرض 60 سانتی متر و بلندی آن نیز 60 سانتی متر می باشد. بدنه ی دستگاه از نوعی استیل می باشد که در برابر ضربه و شست و شو مقاوم است و دچار فرسودگی نمی شود. ضخامت بدنه ی دستگاه نازک و به اندازه ای است که حرارت را به خوبی به مواد غذایی انتقال می دهد. برای گریل مواد غذایی نیاز به پیچ تنظیم میزان حرارت است که دستگاه گریل تخت 60 سانتی دارای دو پیچ تنظیم است که می توان به وسیله ی آن حرارت را در قسمت های مختلف سینی گریل تنظیم کرد. وزن دستگاه در حدود 90 کیلوگرم است و به آسانی به گاز شهری و کپسول متصل می شود. سایت ویترین نت به منظور احترام به مشتری سعی می کند تمام محصولات و وسایل ارائه شده در این وب سایت را به نحوی در اختیار مشتری قرار دهد که از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش آن نگرانی نداشته باشد از این رو دستگاه گریل مذکور به مدت یک سال گارانتی و 120 ماه خدمات پس از فروش دارد.

دستگاه گریل تخت 60 سانتی روغنی مدل GS60

ویژگی های دستگاه گریل تخت

دستگاه گریل تخت 60 سانتی مجهز به مخزنی برای تخلیه ی روغن باقی مانده و سوخته ی دستگاه می باشد به این ترتیب شما برای خارج کردن روغن دچار مشکل نمی شوید. نحوه ی طبخ غذا توسط این دستگاه از طریق حرارت تولید شده به زیر سینی گریل می باشد. پیچ های تنظیم حرارت در دستگاه گریل از ماده ای ساخته شده است که در مقابل حرارت مقاوم هستند و چنان چه میزان حرارت افزایش پیدا کرد روکش پیچ ها آب نخواهد شد. این دستگاه علاوه بر مخزنی برای تخلیه ی روغن دارای سینی در زیر سینی اصلی است که چنانه روغن ریزش و پاشش داشته باشد این سینی روغن را جمع می کند. سینی اصلی گریل مواد غذایی در سه جهت بالا آمده تا هم از خارج شدن غذا از سینی گریل جلوگیری کند و هم میزان روغنی که به اطراف پاشیده می شود کنترل شود. می توان دستگاه گریل تخت 60 سانتی متری را بر روی میز کار داخل آشپزخانه یا در فضای آزاد قرار داد و به پخت غذا پرداخت.

مزایای دستگاه گریل تخت

تکنولوژی پخت غذا در سینی ها و تابه های تخت، شرایطی مهیا کرده است تا حرارت به تمام نقاط تابه به صورت یکسان انتقال پیدا کند. از این رو قسمت های مختلف استیک گوشت، همبرگر و ... به طور همزمان و در یک سطح گریل می شود و موجب طعم مناسب گوشت یا ماده ی غذایی پخته شده در این دستگاه می شود. این نوع از طبخ سبب حفظ ارزش غذایی مواد می شود زیرا زمان پخت در حد تعادل می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*60*30 سانتی متر
  • وزن خالص
    90 کیلوگرم
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری و گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل نگیر
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • سینی روغن
    دارد
  • سنگ مغناطیسی
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز