اشتراک گذاری

دستگاه گریل

دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90

VN-22884
ابعاد: 90*60*30 سانتی متر
وزن خالص: 90 کیلوگرم
سوخت مصرفی: گاز شهری و گاز کپسول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

23,800,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

23,800,000

تماس با تامین کننده
روماک ماشین
روماک ماشین
تولید کننده / عضویت از 4 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90

دستگاه های گریل در اندازه ها و قابلیت های متنوعی در بازار وجود دارند که به طور کلی در دو نوع روغنی و گازی یا زغالی مورد مصرف هستند. یکی از این دستگاه ها، دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90 می باشد که با اتصال گاز شهری و گاز کپسول می توان با آن کار کرد. از این دستگاه گریل در رستوران ها و فست فود ها می توان استفاده کرد.

دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90

دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90 یکی از انواع دستگاه های گریل است که می توان از آن در رستوران ها، فست فودها و حتی کافه ها استفاده کرد. در صورتی که بخواهید برگر، مرغ، استیک و یا غذاهای مشابه را پخت نمایید، داشتن این نوع از دستگاه گریل می تواند بسیار مفید و مناسب باشد.

کار با این دستگاه گریل بسیار ساده بوده و از روغن به منظور پخت مواد در دستگاه گریل تخت 90 سانتی استفاده می شود.

شناخت دستگاه گریل تخت 90 سانتی

این نوع دستگاه گریل دارای ابعادی برابر با 90*60*30 سانتی متر می باشد و وزن خالص آن برابر با 90 کیلوگرم است که از جمله دستگاه های گریل صنعتی محسوب می شود. در بخش جلویی این نوع از دستگاه گریل بخش حفره مانندی ساخته شده که برای جمع آوری و تخلیه روغن از آن استفاده می شود.

دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90

سطح رویه این دستگاه گریل صاف و یکنواخت است و این باعث می شود تا پخت با بالاترین کیفیت و به صورت یکدست انجام شود زیرا حرارت به صورتی کاملا یکنواخت به ماده غذایی خواهد رسید. اندازه مناسب دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90 باعث می شود تا بدون آنکه طعم ها با یکدیگر مخلوط شود، در آن واحد چند ماده غذایی را در کنار یکدیگر طبخ کرد.

مشخصات دستگاه گریل تخت روغنی 90 سانتی

جنس فولاد آلیاژی مورد استفاده در این دستگاه باعث شده تا حرارت یکنواخت و پخت با کیفیتی داشته باشید. بدنه این دستگاه گریل روغنی از جنس استنلس استیل به ضخامت یک میلیمتر ساخته شده و این بدنه از نوع استیل نگیر می باشد. دارا بودن ولوم تنظیم حرارت باعث می شود تا در زمان پخت با هیچ مشکلی مواجه نشوید و بتوانید به سهولت میزان حرارت را تنظیم و کنترل نمایید.

 دستگاه گریل تخت 90 سانتی روغنی مدل GS90 دارای سنگ مغناطیسی از جنس فولاد آلیاژی به ضخامت 18 میلیمتر می باشد. وجود سینی روغن به ما در زمان کار بسیار کمک می کند. همچنین بخشی به منظور تخلیه روغن اضافی در این دستگاه تعبیه شده که بسیار مفید می باشد. جنس رویه و سینی این دستگاه گریل به گونه ای ساخته شده که به راحتی می توان ان را تمیز کرد.

همچنین وجود 4 پایه قابل تنظیم در زیر این دستگاه گریل باعث می شود تا بتوان به راحتی آن را در جای خود محکم کرده و تعادل آن را حفظ کرد. طراحی ارگونومی این دستگاه باعث شده تا کار با آن بسیار راحت تر از مورد های مشابه باشد.

می توانید با خیالی راحت این دستگاه را خریداری نمایید زیرا دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. شما می توانید در صورتی که برای ان جایگاهی را در نظر بگیرید، در حیاط خانه و یا باغ و باغچه نیز از این مدل دستگاه گریل به راحتی استفاده نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*60*30 سانتی متر
  • وزن خالص
    90 کیلوگرم
  • سوخت مصرفی
    گاز شهری و گاز کپسول
  • جنس بدنه
    استیل نگیر
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ولوم تنظیم حرارت
    دارد
  • سینی روغن
    دارد
  • سنگ مغناطیسی
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز