اشتراک گذاری

هود آشپزخانه صنعتی

هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

VN-22906
ضخامت بدنه: 1 میلی متر
قابلیت نصب روی دیوار: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 2 متر

10,355,000

حداقل سفارش: 2 متر

10,355,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات هود دیواری فیلتر دار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

یکی از مدل های پرطرفدار هود های صنعتی را می توان هود دیواری فیلتردار استیل با ضخامت 1 میلیمتر دانست. این هود دارای گارانتی با اعتبار ۱۲ ماه و خدمات پس از فروش 10 ساله می باشد. تهوه هوا را به خوبی با توجه به قدرت این هود می توان انجام داد. 

کاربرد هود دیواری فیلتردار استیل با ضخامت 1 میلیمتر

هود های صنعتی از جمله مهمترین و پرکاربردترین انواع هود ها در دنیای امروز هستند. اصلی ترین دلیل طراحی و ساخت این هود ها، تهویه هوا درون آشپرخانه های بسیار بزرگ صنعتی می باشد که می توانند چربی های پراکنده شده در هنگام پخت مواد خوراکی، دود ها و بخار های ناشی از آن و ... را به سمت فیلتر های چربی گیر خود بکشند و سپس آنها را با مکش سانتریفیوژ به بیرون هدایت کنند.

هود های صنعتی انواع مختلف دارند که هود های دیواری از بهترین و کاربردی ترین آنها هستند. هود دیواری فیلتردار استیل با ضخامت 1 میلیمتر یکی از مدل های هود های دیواری می باشد که با استفاده از پیچ و مهره های مخصوص و با دوام به دیوار و یا سقف متصل می شود.

قابلیت ها و مزیت های هود دیواری فیلتردار با ضخامت 1 میلیمتر

هود دیواری فیلتردار استیل با ضخامت 1 میلیمتر از ابعاد بزرگی بهره مند می باشد و بیشتر برای آشپزخانه با فضای بسیار وسیع مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا برای این که سیستم تهویه هوا به درستی فعالیت کند و عملکرد مطبوعی داشته باشد، لازم است تا ابعاد هود های صنعتی را متناسب با متراژ آشپزخانه در نظر گرفت. از بارز ترین قابلیت ها و مزیت های هود فیلتردار استیل با ضخامت 1 میلیمتر را می توان امکان نصب آن هم بر روی دیوار و هم بر روی سقف دانست.

در واقع نصب آنها بر روی سقف نیز موجب بهبود عملکردشان خواهد شد. این هود کیفیت بسیار بالایی دارد و عمر مفید آن بیش از ۵ سال عنوان شده است. از دیگر مزیت های آن می توان به صدای اندکی اشاره کرد که موجب ایجاد آلودگی صوتی نمی شود و برخلاف آن، مکش بسیار زیاد این هود موجب تهویه هوا مناسب فضای داخلی آشپزخانه خواهد شد.

ساختار و ویژگی های ظاهری هود دیواری استیل با ضخامت 1 میلیمتر

ساختار هود دیواری فیلتردار استیل با ضخامت 1 میلیمتر مانند اکثر هود های صنعتی می باشد و تفاوت های چشمگیری با هود های مخصوص منازل دارد. این هود از استیل مرغوب و با دوام ساخته شده و ضخامت بدنه آن معادل ۱ میلی متر می باشد. پروفیل یکی دیگر از اجزای اصلی هود دیواری فیلتردار استیل می باشد که در این مدل دارای ضخامتی برابر 4*4 میلی متر است. چربی گیر مخصوص این هود نیز از ابعاد بزرگی ساخته شده و می تواند سطح وسیعی برای مکش دود، بخار و یا چربی مواد غذایی در حین پخت را پوشش دهد.

این چربی گیر نیز مانند بدنه هود، از استیل بسیار با کیفیت ساخته شده است. خرید این مدل از هود های صنعتی برای رستوران ها، هتل ها، فست فود ها و یا حتی کافی شاپ ها نیز توصیه می شود. زیرا که در کنار کیفیت بسیار خوب، دارای قیمت مقرون به صرفه ای نیز می باشد. فروشگاه اینترنتی ویترین نت، از فروشگاه های معتبری می باشد که به عنوان نمایندگی فروش انواع هود صنعتی فعالیت می کند و امتیاز های ویژه ای را به خریدارانش اختصاص می دهد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    استیل
  • ضخامت بدنه
    1 میلی متر
  • ضخامت پروفیل
    4*4 میلی متر
  • چربی گیر
    دارد
  • جنس چربی گیر
    استیل
  • قابلیت نصب روی دیوار
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز