اشتراک گذاری

خمیر پهن کن

دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01

VN-22931
ظرفیت خروجی: 100 عدد در ساعت
برق مصرفی: سه فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01

نان های فانتزی از جمله نان های جدیدی هستند که در کنار نان های سنتی به سفره غذایی ما اضافه شده اند. این نان ها خمیر و فرم خاص خود را دارند و می توان با کمک دستگاه هایی از قبیل دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01 کار پخت را در نانوایی ها تسهیل کرد. دستگاه مورد نظر ما قابلیت آماده سازی 100 رول خمیر در ساعت را دارا می باشد و کار با آن بسیار ساده بوده و برای استفاده از آن نیاز به تخصص خاصی نخواهید داشت.

دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01

این دستگاه از جمله دستگاه ها و ماشین آلات نیمه صنعتی می باشد که در صورتی که شما کارگاه و یا مغازه پخت نان های فانتزی داشته باشید، به منظور سرعت بخشیدن در کار خود، بهتر است آن را تهیه نمایید. دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01 ابعادی برابر با 159*81*102 سانتی متر را دارا می باشد که در زمان خرید باید از آن اطلاع داشته باشید تا بتوانید فضای لازم برای آن را فراهم نمایید. کار با این دستگاه بسیار ساده است و کارگر انتخاب شده برای انجام کار با آن، نیاز به مهارت خاصی ندارد. قدرت موتور یک اسب بخار در این دستگاه باعث شده تا به راحتی بتوانید بدون نگرانی از خرابی، با آن در طولانی مدت کار کنید.

رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک

دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01 با داشتن ظرفیت خروجی 100 عدد در ساعت، می تواند سرعت کار شما را بسیار بالا برده و در نتیجه در راندمان تولید شما بسیار اثرگذار خواهد بود.

دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01

قدرت موتور دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی مورد نظر به اندازه یک اسب بخار است که در روند تولید و قدرت آن بسیار موثر می باشد. برق مصرفی در این دستگاه باید از نوع سه فاز باشد که در زمان خرید حتما باید این موضوع را در نظر گرفت. وزن دستگاه خمیر رول کن مورد نظر برابر با 210 کیلوگرم می باشد.

مشخصات کلی دستگاه رول کن خمیر اتوماتیک

کار دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی اتوماتیک مدل 01 به گونه ای است که چانه گیری را بسیار ساده تر کرده. این کار در برخی از نانوایی ها با دست انجام می شود که قطعا نمی تواند یکدست باشد و سرعت پایینی نیز دارد. اما استفاده از این دستگاه باعث نظم در اندازه مورد نظر ما برای تک تک چانه ها می شود. در کارگاه هایی که از این دستگاه استفاده می کنند، از نیروی انسانی کمتری استفاده شده و سرعت در کار بسیار بالاتر می باشد.

در بخش زیرین این دستگاه 4 چرخ گردان تعبیه شده که بتوان آن را به سهولت جا به جا کرد. از قابلیت های دستگاه رول کن خمیر نان فانتزی می توان به تغییر در قطر و طول خمیر نان ها اشاره داشت. این دستگاه به گونه ای طراحی شده که کمترین صدا را در زمان کارکرد، تولید می کند. شاسی های استفاده شده در تولید این دستگاه، بسیار مستحکم می باشد. کیفیت ساخت تک تک اجزا برقی در این دستگاه بسیار بالا است.

گارانتی 6 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله باعث می شود تا خیال شما از بابت خرید راحت باشد. در صورت خرابی قطعات آن، می توانید آن ها را به سهولت تعویض و یا تعمیر نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    159*81*102 سانتی متر
  • ظرفیت خروجی
    100 عدد در ساعت
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • وزن
    210 کیلو گرم
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز