اشتراک گذاری

سرخ کن صنعتی

سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک

VN-22950
ابعاد: 90*60*40 سانتی متر
تعداد لگن: 1
سوخت مصرفی: گاز
جنس بدنه: استیل
شیر تخلیه: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

26,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

26,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک

سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک نوعی سرخ کن صنعتی می باشد که در انواع اغذیه فروشی ها اعم از رستوران ها، فست فود ها و ... به منظور سرخ کردن گوشت، مرغ، قارچ، سیب زمینی و ... استفاده می شوند. سرخ کردن مواد غذایی با روغن کم و در زمان کوتاه از ویژگی های اصلی سرخ کن های صنعتی می باشد.

سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک 

ابعاد سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک در طول و عرض 40 در 60 سانتی متر و در بلندی 90 سانتی متر است و جنس بدنه ی آن از استیل مقاوم در برابر رطوبت و خش می باشد به همین علت فرآیند شست و شوی آن در رستوران ها به آسانی انجام می گیرد. برای کار با این سرخ کن باید آن را به شیر گاز شهری یا کپسول متصل کنید. ضخامت بدنه ی سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک در حدود 8/0 میلیمتر می باشد. این سرخ کن دارای یک ترموستات است که میزان مصرف روغن را به طرز چشمگیری کاهش می دهد و علاوه بر این ترموستاتیک از سوختن روغن جلوگیری می کند و موجب سالم ماندن روغن تا آخرین لحظه می شود. همچنین ظرفیت مخزن سرخ کن 17 لیتر می باشد. این سرخ کن بر روی چهار پایه قرار می گیرد که فاقد چرخ است و وزن دستگاه سرخ کن زیاد نیست و به راحتی قابل جا به جایی می باشد. سرخ کن طرح دین اتومات دارای یک لگن و دو سبد می باشد و سایت ویترین نت این دستگاه را به مدت یک سال گارانتی می کند.

مشخصات سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی

سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی درجه یک دارای یک شیر تخلیه می باشد که توسط آن ایمنی دستگاه حفظ می شود و روغن اضافه ی آن را می توان به راحتی خارج کرد. این سرخ کن صنعتی بسیار حرفه ای می باشد. این سرخ کن با درجه حرارت بالا در کمترین زمان ممکن سیب زمینی، مرغ و ... را سرخ می کند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ساندویچ مرغ یا گوشتی تهیه کرده باشید و متوجه ی رنگ مواد سوخته ی داخل آن شده باشید این به علت عملکرد نامناسب دستگاه سرخ کن می باشد. اما دستگاه سرخ کن طرح دین اتومات با شیر برقی به هنگام سرخ کردن مواد غذایی آن ها را بدون سوختگی سرخ می کند.

مزایای سرخ کن طرح دین اتومات

سرخ کن طرح دین اتومات به صورت ایستاده و مبلی می باشد. دستگاه سرخ کن دارای یک المنت و شعله حرارتی است که عملکرد آن به صورت خطی است و حرارت از مخزن به توری می رسد و موجب سرخ شدن مواد غذایی به ویژه سیب زمینی می شود. شیر ترموستاتیک متصل به سرخ کن دمای دستگاه را به طور استاندارد تنظیم می کند به طوری که هیچ گونه کاهش دمایی در دستگاه ایجاد نمی شود. دستگاه سرخ کن شرایطی را فراهم می کند که سبب غوطه ور شدن مواد غذایی در روغن می شود. در این صورت تمام جهات مواد غذایی همزمان سرخ می شود و هیچ قسمت خامی باقی نخواهد ماند در این حالت مواد غذایی بر روی یک پارچه روغن گیر قرار دهید تا روغن آن به طور کامل جدا شود و بدین ترتیب غذا آماده برای سرو می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    90*60*40 سانتی متر
  • ظرفیت مخزن روغن
    17 لیتر
  • سوخت مصرفی
    گاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • شیر تخلیه
    دارد
  • تعداد لگن
    1
  • نوع گاز مصرفی
    شهری و کپسولی
  • ضخامت بدنه خارجی
    0.8 میلی متر
  • ترموستات
    دارد
  • چرخ
    ندارد
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز