اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 924 تای مدل DQ170SH

VN-22969
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 924 تای مدل DQ170SH

 دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تایی مدل DQ۱۷۰SH ، یکی از بهترین دستگاه های جوجه کشی است که می تواند نیاز شما را برای جوجه کشی پرندگان اهلی برطرف سازد. در صورتی که می خواهید در مورد دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تای اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تایی مدل DQ۱۷۰SH

دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تایی مدل DQ۱۷۰SH از محبوب ترین دستگاه های جوجه کشی است، از مزیت های این دستگاه جوجه کشی این است که ظرفیت زیادی دارد و می تواند نیاز شما را برای تولید تخم مرغ در سطح وسیع برطرف کند.  از ویژگی ها مهم دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ عددی این است که در ساخت بدنه آن از فلز گالوانیزه استفاده شده است و همچنین رنگ آن نیز الکترو استاتیک است، ترکیب این دو سبب شده است تا دستگاه جوجه کشی خاصیت ضد خشی داشته باشد.

استفاده از گالوانیزه به عنوان پوشش دستگاه این مزیت را دارد که وزن کل دستگاه سبک باشد و همچنین گالوانیزه سبب می شود که مقاومت دستگاه در برابر فشارهای فیزیکی و مکانیکی بیشتر باشد و در نتیجه موجب بالا رفتن عمر دستگاه خواهد شد و به مدت طولانی می توانید آن را مورد استفاده قرار دهید.

ظرفیت جوجه کشی دستگاه مدل DQ۱۷۰SH

ظرفیت دستگاه های جوجه کشی به طور معمول بر اساس ظرفیت این دستگاه برای تخم مرغ سنجیده می شود، همانطور که از نام دستگاه مشخص است ظرفیت آن ۹۲۴ عدد تخم مرغ است. در صورتی که بخواهید برای بلدرچین استفاده کنید ظرفیت آن به بیش از دو برابر یعنی ۲۱۰۰ عدد تخم بلدرچین می رسد. ظرفیت آن برای جوجه کشی تخم کبک در حدود ۱۴۰۸ عدد تخم کبک است. در صورتی که برای قرقاول مورد استفاده قرار گیرد، ظرفیت آن نیز ۱۴۰۸ عدد تخم قرقاول خواهد بود.

از این دستگاه جوجه کشی می توان برای بوقلمون نیز استفاده کرد که در این صورت به دلیل بزرگ بودن تخم بوقلمون ظرفیت آن به ۵۵۰ عدد تخم بوقلمون خواهد رسید.  از دستگاه دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تای می توان بدون محدودیت برای تمام پرندگانی که تخم آن ها مورد استفاده قرار می گیرد، بهره برد و بهترین کیفیت جوجه کشی از این دستگاه بدست خواهد آمد.

مشخصات دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تایی

دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تایی، به دلیل استفاده از پوشش سبک در بدنه در حدود ۱۰۵ کیلوگرم وزن دارد، تعداد فن های این دستگاه نیز یک عدد است.  برق مصرفی آن تک فاز است به همین دلیل در بسیاری از مکان ها می توان آن را مورد استفاده قرار داد. این دستگاه جوجه کشی مجهز به صفحه نمایشگر برای نشان دادن دما و رطوبت است.

 از مهمترین ویژگی های دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تای این است که از زمان خرید تا یکسال گارانتی دارد، همچنین خدمات پس از فروش نیز برای این دستگاه وجود دارد که از زمان خرید ۵ سال خواهد بود. به همراه خرید دستگاه جوجه کشی ۹۲۴ تایی، آموزش کار با این دستگاه نیز انجام می شود تا در صورتی که آشنایی با دستگاه های جوجه کشی نداشته باشید به راحتی بتوانید با یادگیری تنظیمات آن کار جوجه کشی پرندگان مختلف را انجام دهید. در صورتی که این دستگاه نیازمند قطعاتی باشد و یا قطعات آن نیاز به تعمیر داشته باشد، می توانید از طریق شرکت ما برای تامین و تعمیر قطعات جانبی آن اقدام کنید.

  

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۹۲۴ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۲۱۰۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۱۴۰۸ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۱۴۰۸ عدد

ظرفیت جوجه کشی از بوقلمون        ۵۵۰ عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز