اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 588 تایی DQ150SH

VN-22970
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 588 تایی DQ150SH

دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی برای تولید کنندگان جوجه ی پرندگانی نظیر مرغ، اردک، غاز و ... طراحی شده است افرادی که قصد جوجه کشی شترمرغ را دارند می توانند این دستگاه را بر تخم این پرنده سفارش دهند تا شرکت تولید کننده این دستگاه را برای تخم شترمرغ مناسب سازی کند. ظرفیت جاگیری تخم پرندگان متناسب با ابعاد تخم هر پرنده ای در این دستگاه فرق می کند به عنوان مثال این دستگاه ظرفیت تولید دویست عدد تخم غاز را دارد.

دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی DQ۱۵۰SH- ۲۲۹۷۰

دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی DQ۱۵۰SH-۲۲۹۷۰ دارای ابعاد استانداری است وزن این دستگاه در حدود ۶۰ کیلوگرم  و جنس ساختمان آن از فلز گالوانیزه ضد زنگ و بدون خش می باشد.بدنه این دستگاه در برابر عوامل بیرونی مقاومت مناسبی دارد. برق مصرفی دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی DQ۱۵۰SH-۲۲۹۷۰ تک فاز و ۲۲۰ ولت می باشد. نمایشگر دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی DQ۱۵۰SH-۲۲۹۷۰ دمای داخل دستگاه را بدون هیچ خطایی نشان می دهد. دستگاه جوجه کشی ۵۸۸ تایی ارائه شده از وب سایت ویترین نت نیز مانند تمام دستگاه های مختلف این شرکت دارای ضمانت نامه ی یک ساله و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.  این دستگاه مجهز به دفترچه آموزشی است از این رو بابت نحوه ی کار کردن با آن نگران نباشید.

ویژگی های دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی DQ۱۵۰SH-۲۲۹۷۰ مجهز به جدیدترین برنامه ها و سنسورهای قدرتمند دما و رطوبت می باشد. برخی از ویژگی های دستگاه جوجه کشی DQ۱۵۰SH – ۲۲۹۷۰ عبارتند از:

·        عملکرد بالا در زمینه ی تولید انواع جوجه

·        طراحی منحصر به فرد و هوشمند دستگاه جوجه کشی

·        تمام قطعات مورد استفاده در ساخت دستگاه جوجه کشی کیفیت بالایی دارند

·        درب دستگاه ضد ضربه و دو جداره می باشد

·        مجهز به انواع دستگاه های رطوبت ساز حرفه ای

دستگاه راک جوجه کشی از جنس گالوانیزه ی مرغوب می باشد این دستگاه با دو سرعت مختلف کار می کند. در سرعت یک دستگاه راک چرخش پالت های تخم جوجه تا اندازه ای آرام می باشد که با چشم قابل تشخیص نیست. حرکت آهسته ی پالت ها به علت این است که کوچکترین شوک حرکتی امکان دارد نطفه و جوجه ی در حال تشکیل را دچار مشکل کند. این نوع سرعت که با چشم قابل رویت نیست مناسب تخم شترمرغ و قرقاول می باشد. سرعت درجه دوی دستگاه کمی بیشتر از سرعت یک است اما همچنان میزان سرعت بسیار کم است در این سرعت گردش پالت ها با چشم قابل تشخیص است از این سرعت برای تخم مرغ و بلدرچین استفاده می شود.

معرفی برخی از سیستم های دستگاه جوجه کشی

سنسور دما و رطوبت: برند سنسور مورد استفاده در دستگاه جوجه کشی متعلق به کشور کره و برند ان تی سی می باشد. این سنسور قادر است دمای داخل دستگاه را بین ۰ تا ۱۰۰ درجه ی سانتی گراد تنظیم کند. یکی از مزیت های سنسور ان تی سی آن است که به هیچ وجه نیازی به کالیبره ی مجدد ندارد علاوه بر این اگر به هر دلیلی این سنسور دچار مشکل شد نسبت به سایر سنسورهای موجود در بازار هزینه های تعمیراتی آن بسیار ناچیز است.

نحوه ی راه اندازی دستگاه جوجه کشی:  برای راه اندازی دستگاه قبل از هرکاری دفترچه ی راهنمای آن را مطالعه کنید. دستگاه را در مکان مناسبی قرار دهید طبق راهنمایی دفترچه دما و رطوبت دستگاه را تعین کنید پس از پایان دوره ی ستر تخم ها را در سبد هچر قرار دهید سپس تا پایان جوجه کشی درب دستگاه را باز نکنید.

 

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۵۸۸ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۱۳۵۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۸۹۶ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بوقلمون

۳۵۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۸۹۶ عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز