اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 420 تایی مدل DQ100SH

VN-22972
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 420 تایی مدل DQ100SH

یکی از دستگاه های جوجه کشی که می توان آن را جز دستگاه های جوجه کشی نیمه صنعتی دانست، دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی مدل DQ۱۰۰SH می باشد که با ظرفیت ۴۲۰ تخم نطفه دار می توان از آن استفاده کرد. البته این دستگاه جوجه کشی کاربری خانگی دارد و از این دستگاه می توان برای جوجه کشی انواع پرندگان اهلی و نه چندان بزرگ استفاده کرد. پرندگانی همچون کبک، غاز، قرقاول، اردک و ... در این دسته قرار می گیرند. با کمک این دستگاه می توان ستر و هچر را به صورت همزمان و یا جداگانه انجام داد.

دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی مدل DQ۱۰۰SH

با کمک این دستگاه می توان ۴۲۰ تخم مرغ، ۹۶۰ تخم بلدرچین را جوجه کشی کرد. همچنین می توان برای ۱۵۰ تخم غاز و ۲۴ عدد تخم شترمرغ نیز در این دستگاه استفاده کرد. جابجایی این دستگاه بسیار راحت است و این به دلیل ۴ چرخ گردان می باشد که در زیر کابین تعبیه شده است و این می تواند یکی از ویژگی های این دستگاه باشد. استفاده از فن استاندارد در این دستگاه باعث بالا رفتن کیفیت کار شده است. دارا بودن المنت مخصوص به منظور تولید حرارت مورد نیاز و استفاده از شانه های مخصوص جوجه کشی استاندارد و با کیفیت برای انواع پرندگان، از خصوصیات این دستگاه جوجه کشی می باشد.

بدنه دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی

دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی مدل DQ۱۰۰SH بدنه ای از گالوانیزه گرم دارد که همین امر موجب دوام و مقاومت آن می گردد. در ساخت این بدنه از رنگ الکترواستاتیک به منظور بالا بردن مقاومت آن را در برابر هر نوع آسیب و خش استفاده شده است. بدنه این دستگاه جوجه کشی به گونه ای ساخته شده که در آن از عایق حرارتی استفاده شده و این عایق ضخامتی برابر با ۳ تا ۱۰ سانتی متر دارد. وجود عایق در این دستگاه ها باعث می شود تا هیچ گونه نشت و پرت حرارتی نداشته باشید و در نتیجه از بابت دما و رطوبت بهترین شرایط برای رشد جنین در تخم ها ایجاد می شود.

مشخصات دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی DQ۱۰۰SH

از مشخصات کلی دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی مدل DQ۱۰۰SH می توان به نوع برق مصرفی آن که به صورت تک فاز می باشد اشاره داشت. همچنین وجود نمایشگر دما و رطوبت باعث می شود تا فرایند را زیر نظر داشته و بتوان به سهولت این دو آیتم مهم را تنظیم کرد.

این دستگاه دارای مصرف انرژی کمی بوده و راندمان جوجه کشی آن بسیار بالا است. این دستگاه قابلیت اتصال به جی اس ام و کنترل از طریق موبایل و با کمک اپلیکیشن را دارا می باشد. در واقع سیستم کنترل در این دستگاه جوجه کشی از نوع هوشمند است. این دستگاه از دو سیستم چرخش اتوماتیک بهره می برد.

با کمک دستگاه جوجه کشی ۴۲۰ تایی مدل DQ۱۰۰SH می توان هر دو عملیات ستر و هچر را به طور همزمان و یا جداگانه انجام داد. درب در این دستگاه از جنس شیشه دوجداره ساخته شده که به خوبی عایق حرارتی می باشد. همچنین درب این دستگاه عرق نمی کند. یکی از مزایای بزرگ در این دستگاه این است که در صورت قطعی برق می توانید آن را با کمک یک مبدل برق که ۱۲ ولت را به ۲۲۰ تبدیل می کند به باتری ماشین متصل نمایید تا در کار اختلال ایجاد نشود. همچنین می توانید در این دستگاه به منظور تامین انرژی از پنل های خورشیدی نیز استفاده نمایید

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۴۲۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۹۶۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۶۴۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۶۴۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بوقلمون

۲۵۰ عدد

 

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز