اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 84 تایی مدل DQ30SH

VN-22975
5 (از 1 نظر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 84 تایی مدل DQ30SH

جوجه کشی یکی از شغلهای پرسود در زمینه پرورش طیور می باشد اما زمانبندی جوجه کشی و استفاده از ابزارات ویژه از سختی های این شغل است استفاده از دستگاه جوجه کشی ۸۴ تایی موجب راحتی و سود بیشتر مزرعه دار می شود ضمن اینکه موانع و سختی های قبلی تولید جوجه را به میزان زیادی کاهش می دهد.

دستگاه جوجه کشی ۸۴ تایی مدل DQ۳۰SH- ۲۲۹۷۵

ساختمان دستگاه جوجه کشی ۸۴ تایی مدل DQ۳۰SH-۲۲۹۷۵ از فلز گالوانیزه مقاوم و مستحکم ساخته شده است همچنین فلز به کار رفته در ساختمان جوجه کشی در برابر رطوبت، ضربه و خش نیز مقاوم می باشد. دستگاه جوجه کشی ۸۴ تایی مدل DQ۳۰SH-۲۲۹۷۵ قادر است انواع تخم پرندگان مختلف را به جوجه تبدیل کند و ظرفیت دستگاه برای تولید جوجه ی پرندگان مختلف متفاوت می باشد. این دستگاه دارای ابعاد استانداری است و از نوع دستگاه های کوچک جوجه کشی می باشد وزن آن در حدود ۲۵ کیلوگرم می باشد. برای استفاده از این دستگاه برق تک فاز ۲۲۰ ولت شهری به کار میرود.نکته مثبت دستگاه جوجه کشی ۸۴ تایی مدل DQ۳۰SH-۲۲۹۷۵ این است که دستگاه با باتری نیز کار می کند. کیفیت دستگاه جوجه کشی بسیار بالا می باشد از این رو به مدت ۵ سال گارانتی و ۱۲ ماه نیز خدمات پس از فروش دارد. با این دستگاه می توان انواع تخم نطفه دار بلدرچین، قرقاول، کبک و ... را جوجه کشی کرد.

مزایای دستگاه جوجه کشی

·        ساختمان قوی دستگاه جوجه کشی: در ساختمان دستگاه جوجه کشی به علت استفاده از فلز مرغوب و مستحکم عمر دستگاه طولانی تر می شود.

·        مجهز به سیستم بروز: دستگاه جوجه کشی تمام نوسانات برقی را کنترل می کند برای تامین دمای مناسب دستگاه از ان تی سی برند معتبر کره ای استفاده می شود که نیازی به کالیبراسیون دوره ای ندارد. برای تامین رطوبت دستگاه جوجه کشی صرفا از تشت آب استفاده می شود.

·        درب های مستحکم: درب دستگاه جوجه کشی از جنس فلز آلومینیوم قابل شست و شو و تعویض ساخته شده است. ضمن این که شیشه درب ها از نوع دوجداره می باشد تا مانع از نفوذ دما و رطوبت محیط اطراف به داخل دستگاه شود.

معرفی کنترل کامپیوتری دستگاه جوجه کشی

دستگاه کنترل کامپیوتری جوجه کشی مجهز به برنامه نویس قوی می باشد در این دستگاه میزان رطوبت و دمای داخلی دستگاه به طور کامل به نمایش داده می شود. قرار گیری این نمایشگر کامپیوتری سبب می شود مزرعه دار جوجه کشی موفق تری داشته باشد. از کار گذاشتن تجهیزات بی مورد که سبب اختلال در کارکرد اصلی دستگاه می شود جلوگیری به عمل آمده به عنوان مثال سیستم سخنگو صرفا جنبه ی تجاری برای دستگاه دارد و به عنوان یک نیاز اصلی محسوب نمی شود. سیستم راک جوجه کشی برای تنظیم سرعت حرکت پالت های تخم پرندگان طراحی شده است این دستگاه از دو سرعت متفاوت برای چرخش پالت ها استفاده می کند نکته ای که در حرکت پالت ها وجود دارد این است که تخم ها باید بدور از هرگونه تنش و ضربه ای باشند تا نطفه ها به خوبی رشد کنند و تبدیل به جوجه شوند از این رو سرعت درجه یک دستگاه جوجه کشی به حدی پایین است که به هیچ عنوان متوجه چرخش پالت ها با این سرعت نخواهید شد اما سرعت درجه دو نسب به سرعت اول بیشتر و قابل تشخیص می باشد.

 

 

 

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۸۴ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۱۹۲ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۱۲۸ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۱۲۸ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بوقلمون

۵۰ عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
مسعود خلخالی / 27 بهمن 1400 08:31
رو پنکش حفاظ نداره جوجه ها به دنیا میان میرن لای پنکه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز